SMC alias SuperMotoCompetion . Könnyebb és erősebb mint az LC4.
41 -es FCR karburátor, 128 Kg Üzemanyag nélkül, Nincs Önindító, Nincs Akkumulátor. Van viszont 65 Lóerő. Fejidom is egyszerűsített, a kilométer óra pedig olyan mint az exc -en.
Mentem 640 el, és nekem érezhetően gyengébb volt. Cserébe a 660 többet fogyaszt, és ez is rázkódik, nemúgy mint a 690.
Nekem azt mondták, hoyg a legerősebb utcai KTM supermotyó - ez nem tudom mennyire helytálló. De a pályán nagyon jól szerepel, közúton is ( vele járok dolgozni ), nem üzemórás, a eddig csak gumit , olajat, láncszettet kellett cserélnem. Most majd jön egy szimering + olajcsere a teleszkópban , és fékbetét csere.
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget!Egy enduróbol szeretnék csinálni supermotot!Mindegy hogy milyen sm szettet vesszek hozzá?Csak másik csapágyat kell beletenem?Meg a fékeket hozzá tartozzó féknyeregre lecserélni?Kösszi a felvilágosítást!
Köszönöm mindenknek,minden barátom azt mondja egy vadbarom vagyok és megszívom a cserét,főleg hogy ha sm 690 lenne mert az kb annyiba fáj mint amennyiért eladnám az FJR-t.
Az igazság az hogy tavaly kibéreltem egy drz-sm et egy hétvégére hogy igazán kipróbálhassam,mentem is vele 600km és nagyon élveztem csak annyira gyík a blokja hogy egyszerűen a végén arra jutottam hogy ezt azért mégse.
De gyün a második gyerek úgyhogy mostmár még kevesebb időm jut erre az egészre,a mamát is meggyőztem tehát már csak el kéne adni,meg venni valamit.
Bandi,
Az smr-t hagyd nagyon költséges ha utcán használod.
A különbséget amit írtam az FJR-LC4-re értettem. De mint írod már elérted a mocid határait akkor viszont cserélj akkor frissülsz..
Sziasztok!
Valaki letudná nekem írni a ktm smr 450 szervízigényét, szervízintervallumait.. seholse találok róla infot...(dugócsere stb) Illetve mire kell különösen odafigyelni mi a gyenge pontja?
Hálásan köszi!
SMC alias SuperMotoCompetion . Könnyebb és erősebb mint az LC4.
41 -es FCR karburátor, 128 Kg Üzemanyag nélkül, Nincs Önindító, Nincs Akkumulátor. Van viszont 65 Lóerő. Fejidom is egyszerűsített, a kilométer óra pedig olyan mint az exc -en.
Mentem 640 el, és nekem érezhetően gyengébb volt. Cserébe a 660 többet fogyaszt, és ez is rázkódik, nemúgy mint a 690.
Nekem azt mondták, hoyg a legerősebb utcai KTM supermotyó - ez nem tudom mennyire helytálló. De a pályán nagyon jól szerepel, közúton is ( vele járok dolgozni ), nem üzemórás, a eddig csak gumit , olajat, láncszettet kellett cserélnem. Most majd jön egy szimering + olajcsere a teleszkópban , és fékbetét csere.
Üdv
Ádám