Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemösszekeverni az LC4 el.

SMC alias SuperMotoCompetion . Könnyebb és erősebb mint az LC4.

41 -es FCR karburátor, 128 Kg Üzemanyag nélkül, Nincs Önindító, Nincs Akkumulátor. Van viszont 65 Lóerő. Fejidom is egyszerűsített, a kilométer óra pedig olyan mint az exc -en.

Mentem 640 el, és nekem érezhetően gyengébb volt. Cserébe a 660 többet fogyaszt, és ez is rázkódik, nemúgy mint a 690.

Nekem azt mondták, hoyg a legerősebb utcai KTM supermotyó - ez nem tudom mennyire helytálló. De a pályán nagyon jól szerepel, közúton is ( vele járok dolgozni ), nem üzemórás, a eddig csak gumit , olajat, láncszettet kellett cserélnem. Most majd jön egy szimering + olajcsere a teleszkópban , és fékbetét csere.

Üdv

Ádám
Az olyan mint az lc4,csak az már a kétkipufogós 2005utáni?
Azt hittem azon csak más idomok vannak és annyi.
660 SMC - a te motorod , árban pont középpen van és sokkal keményebben megy mint egy DRZ :)

FJR - SMC között az élményt meg nem lehet összhasonlítani.

Ülj fel egyre, aztán menj egy karikát, szerintem beszarás milyen jó.

Én 400 as bandit után vettem... Mondjuk nekem volt előtte egy pár cross meg enduro gép :)
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget!Egy enduróbol szeretnék csinálni supermotot!Mindegy hogy milyen sm szettet vesszek hozzá?Csak másik csapágyat kell beletenem?Meg a fékeket hozzá tartozzó féknyeregre lecserélni?Kösszi a felvilágosítást!
Spíler mi legyen akkor a rendszerrel ? Ha eladod én megveszem :) Jóárasítva
Köszönöm mindenknek,minden barátom azt mondja egy vadbarom vagyok és megszívom a cserét,főleg hogy ha sm 690 lenne mert az kb annyiba fáj mint amennyiért eladnám az FJR-t.
Az igazság az hogy tavaly kibéreltem egy drz-sm et egy hétvégére hogy igazán kipróbálhassam,mentem is vele 600km és nagyon élveztem csak annyira gyík a blokja hogy egyszerűen a végén arra jutottam hogy ezt azért mégse.
De gyün a második gyerek úgyhogy mostmár még kevesebb időm jut erre az egészre,a mamát is meggyőztem tehát már csak el kéne adni,meg venni valamit.
Egy pitem nekem is van elfekvőben. 4t - 125 ccm 50 ért viheti bárki.

Teleszkóp nem rugózik rendesen, javítani kell, Belsőket a kerekekben cserélni kell mert lyukasak, hátsó fékbetét csere.

ennyi
most már azé lemostam
Bandi,
Az smr-t hagyd nagyon költséges ha utcán használod.
A különbséget amit írtam az FJR-LC4-re értettem. De mint írod már elérted a mocid határait akkor viszont cserélj akkor frissülsz..
Sziasztok!
Valaki letudná nekem írni a ktm smr 450 szervízigényét, szervízintervallumait.. seholse találok róla infot...(dugócsere stb) Illetve mire kell különösen odafigyelni mi a gyenge pontja?
Hálásan köszi!
baszod, úgy ismersz?
persze, én faragta
mert ez a sajátod?
ZÉ tesóm áprilist nekem el ne feledd
Hátrafele akarsz vele menni. Értjük, előre már uncsi.
ez gyári! mini riga, a kormány felső csavarjai szárnyas anyák, és össze tudod hajtogatni az egész motort.

ja és a km óra felett két kis pötty a kormányba fúrt magasfényű kék ledek . tudtam én 14 évesen hogyan kell megjelenni az éjszakában
bazdmámeg ilyen kormány még az OCC nél sincsen
nekem is ez a bajom általában.

legyen, de mánis !
jaja de nem pimpelni akarja hanem egyből lekoppolni a gázt
USD telót ajánlom csika figyelmébe
fel kő azt a romettet húzni egy jó 60 as 4 sebis sinyó blokkal
http://pakimotor.mindenkilapja...

na tessék nem egy Overdose,de egy seggromettnél faszább méghozzá fényévekkel
igen teljesen előre kitervelt módon raktam így reá
szerintem valami pitbájkot vegyél.