Változatos: 200m nagyon kátyús "aszfalt", majd 100m teljesen jó aszfalt, 500m murva, 100m kátyús kavicsos föld út és végül 500m macskakő. Persze a hegyi részeknél van olyan 3 sávos út, amit a mi autópályánk is megirigyelne!
Ha a változatoson azt érted, hogy sz@r akkor igaz :D Na jó a főutak jól meg vannak csinálva, de a mellékutak... A többi viszont igaz! :)
Egyébként látom, hogy Husky 610-esed van. Tudnál írni pár szót róla? Mert ilyet is nézek köv. motornak de nem sok tesztet látok róla. Főleg az érdekelne, hogy mennyire strapabíró, nincs vele gond? Mennyire szervízigényes? Sokat segítenél a későbbi döntésben! :)
Most tértem haza egy romániai túráról, csak ajánlani tudom mindenkinek, a táj gyönyörű, az utak változatosak , tökéletes túrára! A galériámban van pár kép róla.
értem akkor könnyen meg lesz oldva a helyzet esetleg arra gondoltam hogy van itthon vékony alulemez arra pár lyuk és azt alárakni csak olyan vastagon hogy ne is látsszon ki
jajam erre gondoltam itt mondták hogy házilag is meg lehet csinálni csak azon gondolkodom nem fogja a gumit szétégetni a kipufogó? mert találtam ami 320c-ig hőálló csak az a baj nincs belőle csak tekercsbe 30 méter annyi meg kicsit sok lenne
nem olyan rossz a DRZ,,,,, futómű meg fék lessz kevés pályára ,,, de ez mindegyiknél kevés lesssz ,ha enduroból akarsz sm-et.Az erőő nem kevés szerintem ez mind agyba döl el, pályán ki mennyit vállal pl:a haverom rendesen elpicsáz folyamatosan a DRZ-vel a megbizhatóság is mellette szól
Köszi szépen! ;)
Thnx Sanya!
( Azért, szerintem Koph fotói sokkal, de sokkal jobbak!)