Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne magadból induljál ki
ami patkány
jóóvan most vettem csak észre az egeret
há nemlátod a csontrakáta testét
a motoron még csak a tank nem fekete ( azé rinyált vagy félévig)

meg ott a patkány is.

ez csak GeDeon lehet
ez király kép, te vagy rajta?
ennek a végén azért beverted a zsákodat ugye?
Azért egy ilyenhez megnézném mit szólna annak a váza-futóműve...
úgy ahogy a főoldalon a túrázós srác az r1 el keni
helló!(sztok)
És milyen az 530 as biznisz? nagyon erős? bár gondolom addig sem volt gyenge.
MIÉRT KIABÁLSZ VELEM? Nem tudom mikor kell cserélni. Hogy jönnek ide a japán motorok? Japán motor fóbiád van?
Asszem reggel az első utam a Hnnnnda-szalonba fog vezetni...mondjuk hogy hogy fogok a CBR-rel terepezni, azt még nem tudom
Javítanálak! ROSSZUL EMLÉXEL! NEM TÖBB HANEM EGY (1) 510-ESNEK VOLT HENGER CSERÉJE MERT KAPOTT EGY 530AS KITTET!

Magamra ismertem. Igen 13000 km-nél hengerszett csere volt. Kapott egy 530as kittet (Henger + Dugó) mert olcsón be tudtam szerezni. Bolti ár kb feléért. Nem azért cseréltem mert szarrá ment

Ha kell megmutatom az 510 hengert. Semmi baja. És a szelepekben (amit 50 üó-ként cserélni kéne) 440 üó van most. Japán mociknál mennyi üó-ként kell cserélni ?
Sziasztok!
Na ide is beteszem a kérdésem hátha kapok rá választ. Van itt köztetek KTM 690 Duke tulaj? Ha nincs akkor olyan aki ment már ilyen motorral? Ha ilyen sincs akkor olyan aki látott már egyáltalán ilyen motort. Szóval aki ismeri a típust van vele tapasztalata az mondhatna róla pár szót. Most nagyon megtetszett a kisDuke és lehet, hogy a következő motorom ilyen lesz, ha leér róla a lábam.
Én is nézegettem őket, az 510 üzemórás, de elvileg sokkal virgoncabb is. Ahogy a husqvarna topikban olvasgattam, több 510-nek is hegerszett cseréje volt (ha jól emlékszem) olyan 12-13000 km körül, ami üzemórában még elég jó is volt. De szerintem a H topikban pontosabban megmondják neked.
(Nekem egy DRZ is elég, hogy mindennap az életemért küzdjek. )
Jajaja....a motorexet is próbáltam...de azt is jobban kajálja...10/60-ast...
Akit érdekel hogy a 'Ribanc kontra jó feleség' hasonlatom miről is szólt:
http://szme.kozos.info/?q=node...
Mert kb 0.8 megy bele (ugye az kisablak alsó harmada)

A VB-n motorex 10w-60 powersynt
Sok Enduros még 10/50-et sem tesz bele,mert csak elégeti a dagonyában,álló helyzetben...A könyv szerint 50-es kell a Bergbe...bár a könyv egy litert ír(most néztem meg) de nekem annyi még sosem volt benne...
Áhoj!

Szerintem jó olaj a katana!
A szorgosnak is jobb hangja lett a katanától!
Na meg ha Lánczi Sanya bergjében jó volt nekem is jó a katana!
10-60 kell az sxv-be, lehet maradok a motulnál
A szervízkönyv szerint: SG SAE 10W-60 kell az SXV-nek.
A bergről mit írnak? Elegendő a 10w50?
Inkább nem is írok neki semmit.....szerelmes a hondába..tehát totál értelmetlen tanácsot adni...
Én ahogy olvasgattam az 510esre is aztírják hogy KM-es de gondoltam körbeérdeklődök.

Mekkora különbség van amúgy az 510 és a 610 között? Súly, Teljesítmény, teljesítményleadás stb? Melyiket lenne érdemesebb venni?
okés, köszi!
Fékfolyadékból is Ipone-t használok....bár fogalmam sincs mivel szerelik gyárilag de verseny változat nekem jobban bevált mint amivel elhoztam...Brake Fluid 300...