Igen, azzal lehet. A következő csere alkalmával kipróbálom én is a Motult. A másik kérdés a hátsó gumi. Lehet a következő az is csak 160-as lesz, mert a 180-assal a szűkebb fordulóban nem olyan
Ok, és milyen olajat használsz? Az SXV fórumon a Motul 10-60 -ast ajánlották, de nekem még a gyár által javasolt Agip van benne. A 8000-res tiltás nekem már nincs benne, csak a jelzőfényt hagytam benne, hogy villantson. 1 dl-t azért nekem sem kell még utánatölteni, de csipegi
Jaja! Tervezem a kijárást, de nekem jellemzően csak a hétköznapok lesznek jók. Inkább veszek ki szabit, minthogy hallagassam az asszonyt, hogy má' megint nem vagyok otthon.
Tudjátok, így a harmadik feleségnél már erre is oda kell figyelni.
Hali!
Elhoztam az 1000-es szervizből másfél hete. Azóta alig mentem vele, majd arra lettem figyelmes , hogy a motor alatt áll egy kis tócsa. Nem tudtam megmondani, hogy benzin vagy olaj. Aztán elvittem cimbimhez, hogy felkészítsük az első pályanapra (gumik, gombák, stb), amikor észrevettem, hogy az olajszint nem éri el a minimumot! A felső olajtartály leeresztő csavarja dzsuvás volt, ezért újra meghúztuk, majd felöntöttük olajjal (+ ~bő 1 deci).
Azóta egyszer pályáztam (kb 1 tank benzint) és egy csepp sem hiányzik az olajból. Akkor lemostuk a blokkot féktisztítóval, de megmondom őszintén, hogy azóta nem néztem még rá, hogy újra mocskos-e. Majd megnézem.
Hozzáteszem, hogy most van benne 1000 km a motorban, és az elektronika még nem engedi 8000 felé a fordulatszámot.
a feleség (sportmotor) kontra ribanc (supermoto) hasonlatod nagyon tetszett! nagy igazság!
és igenjól mentél, ahoz képest hogy most mentél elöször sm-el, illetve kakucson gyere ki gyakrabban! és szerintem látogass meg több pályát is ha van lehetőséged!
Ha km-es kell akkor SM610, mert az 510 üzemórás.
Én is majdnem 610-et vettem, de amelyik jó áron lett volna (nekem) azt eladták mire... Mindegy.
Ja, és azt írják az SM610 tulajok, hogy a karbis erősebb. (Láttam valamelyik kipufogó gyártó honlapján, hogy jóval erősebb a gyári adatnál. Tudod, széria dob kontra tuning dob diagram. 60 ló felett volt a gyári dobbal is.)
Én IPONE olajat használok......A motul-t jobban eszi és talán hangosabb is kicsit...
Ugye azt jól tudom, hogy a fordulatszám tiltást a SCROLL+MODE gombok nyomkodásával lehet módosítani?
Tudjátok, így a harmadik feleségnél már erre is oda kell figyelni.
Elhoztam az 1000-es szervizből másfél hete. Azóta alig mentem vele, majd arra lettem figyelmes , hogy a motor alatt áll egy kis tócsa. Nem tudtam megmondani, hogy benzin vagy olaj. Aztán elvittem cimbimhez, hogy felkészítsük az első pályanapra (gumik, gombák, stb), amikor észrevettem, hogy az olajszint nem éri el a minimumot! A felső olajtartály leeresztő csavarja dzsuvás volt, ezért újra meghúztuk, majd felöntöttük olajjal (+ ~bő 1 deci).
Azóta egyszer pályáztam (kb 1 tank benzint) és egy csepp sem hiányzik az olajból. Akkor lemostuk a blokkot féktisztítóval, de megmondom őszintén, hogy azóta nem néztem még rá, hogy újra mocskos-e. Majd megnézem.
Hozzáteszem, hogy most van benne 1000 km a motorban, és az elektronika még nem engedi 8000 felé a fordulatszámot.
Szombatig tutira meló van, ha csak nem lesz megint özönvíz.
Neked hogy adja az SXV 1 tank benzin+1 dl oil ? Hmmm?
Te szemtelen! A szép, hogy még le sem kell döntenie hozzá . Olvasom, mentek Döndösre a szőlősbe?
és igenjól mentél, ahoz képest hogy most mentél elöször sm-el, illetve kakucson gyere ki gyakrabban! és szerintem látogass meg több pályát is ha van lehetőséged!
Én is majdnem 610-et vettem, de amelyik jó áron lett volna (nekem) azt eladták mire... Mindegy.
Ja, és azt írják az SM610 tulajok, hogy a karbis erősebb. (Láttam valamelyik kipufogó gyártó honlapján, hogy jóval erősebb a gyári adatnál. Tudod, széria dob kontra tuning dob diagram. 60 ló felett volt a gyári dobbal is.)