Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet,hogy csak Bergnél van különbség de egyszer talán érdemes kipróbálni....10w50 Full Power Katana...
Ok! Akkor ezen is elgondolkodom Ipone melyik típusa?
Jó reggelt....
Én IPONE olajat használok......A motul-t jobban eszi és talán hangosabb is kicsit...
Igen, azzal lehet. A következő csere alkalmával kipróbálom én is a Motult. A másik kérdés a hátsó gumi. Lehet a következő az is csak 160-as lesz, mert a 180-assal a szűkebb fordulóban nem olyan
Még a gyári Agip van, de a következő nekem is MOTUL 7100 10W-60 lesz.

Ugye azt jól tudom, hogy a fordulatszám tiltást a SCROLL+MODE gombok nyomkodásával lehet módosítani?
Ok, és milyen olajat használsz? Az SXV fórumon a Motul 10-60 -ast ajánlották, de nekem még a gyár által javasolt Agip van benne. A 8000-res tiltás nekem már nincs benne, csak a jelzőfényt hagytam benne, hogy villantson. 1 dl-t azért nekem sem kell még utánatölteni, de csipegi
Mert nektek b@szott erős csizmamozgató izmaitok vannak!
Jaja! Tervezem a kijárást, de nekem jellemzően csak a hétköznapok lesznek jók. Inkább veszek ki szabit, minthogy hallagassam az asszonyt, hogy má' megint nem vagyok otthon.

Tudjátok, így a harmadik feleségnél már erre is oda kell figyelni.
Hali!
Elhoztam az 1000-es szervizből másfél hete. Azóta alig mentem vele, majd arra lettem figyelmes , hogy a motor alatt áll egy kis tócsa. Nem tudtam megmondani, hogy benzin vagy olaj. Aztán elvittem cimbimhez, hogy felkészítsük az első pályanapra (gumik, gombák, stb), amikor észrevettem, hogy az olajszint nem éri el a minimumot! A felső olajtartály leeresztő csavarja dzsuvás volt, ezért újra meghúztuk, majd felöntöttük olajjal (+ ~bő 1 deci).
Azóta egyszer pályáztam (kb 1 tank benzint) és egy csepp sem hiányzik az olajból. Akkor lemostuk a blokkot féktisztítóval, de megmondom őszintén, hogy azóta nem néztem még rá, hogy újra mocskos-e. Majd megnézem.
Hozzáteszem, hogy most van benne 1000 km a motorban, és az elektronika még nem engedi 8000 felé a fordulatszámot.
Jaja, aztat tervezzük vasárnapra!
Szombatig tutira meló van, ha csak nem lesz megint özönvíz.
34 év................
aha,,,még pornós-kurvákat is
Fehér Úr!

Neked hogy adja az SXV 1 tank benzin+1 dl oil ? Hmmm?


nem csak speed csimmához képest irhatja
Megpofáztam neked? De nem hallgattál rám a csizmával kapcsolatban! Érdekes, nekünk a gaernevel nincs ilyen gondunk
Azé' jól bement a fény a trükkösreflexes zoptikájába.
Te szemtelen! A szép, hogy még le sem kell döntenie hozzá . Olvasom, mentek Döndösre a szőlősbe?
na mi van Börni ,,,oda értél máááá a Bartha Sanyihoz vazze?
a feleség (sportmotor) kontra ribanc (supermoto) hasonlatod nagyon tetszett! nagy igazság!
és igenjól mentél, ahoz képest hogy most mentél elöször sm-el, illetve kakucson gyere ki gyakrabban! és szerintem látogass meg több pályát is ha van lehetőséged!
az aztán a nem üó.s masina
..ha csak ez a két márka jöhet számításba akkor Ktm-et vennék.....de Smr 560-at....
Lehet, hogy nem teljesen pontosak az adatok, emlékezetből írtam. (Az meg nekem nincs sok.)
Ha km-es kell akkor SM610, mert az 510 üzemórás.
Én is majdnem 610-et vettem, de amelyik jó áron lett volna (nekem) azt eladták mire... Mindegy.
Ja, és azt írják az SM610 tulajok, hogy a karbis erősebb. (Láttam valamelyik kipufogó gyártó honlapján, hogy jóval erősebb a gyári adatnál. Tudod, széria dob kontra tuning dob diagram. 60 ló felett volt a gyári dobbal is.)
a rav4es kép adja
Szép képek....
én még csak cross motorból próbáltam inyektorosat pár körig ezért inkább nem mondok se jót se rosszat