Koph!
Az egyik fotógalériádban találtam ezt a képet.Kié volt ez a piros Duke2?
Ez még az összerongyolás előtti állapota,vagy utáni(már amennyiben ez az amit több mint egy éve Ócsán összetörve lehetett megvenni)...
Nem versenyzem , de néha megfordulok a pályán
Slick gumik elöl -hátul KR108
Nyomás 1.5-1.6
áttétel 16-42
Antihopping kuplung ( baszott jó cucc, élvezem ) Már el is felejtettem , hogy kell a nélkül menni
Zééé úgy néz ki, hogy a héten, már nem megyek felétek. a jövőhéten annál biztosabb, hogy érkezem. majd szólok jó előre, meg kosatt-nak is, aztán beülünk valahova.
Bazz , csak most látom igy visszaolvasva.
Nem is láttam nálla fényképezőt.
L Lacival pont egyidős vagyok, meg van hogy összefutunk időnként különböző helyeken, de lehet , h én télleg szarabbul nézek ki.
Jah, a déerzé sm-en 14-42-t használtam, a 13-42 rövidnek tünt. De talán az E-vátozatnak még alapból a váltóáttélele is rövidebb és motorteljesitményben meg több mint a gyári sm.
Sztem ki kell próbálni többfélét, aztán , majd ami jobban adja. Nincs 2 egyforma motoros sem.
Az egyik fotógalériádban találtam ezt a képet.Kié volt ez a piros Duke2?
Ez még az összerongyolás előtti állapota,vagy utáni(már amennyiben ez az amit több mint egy éve Ócsán összetörve lehetett megvenni)...
Slick gumik elöl -hátul KR108
Nyomás 1.5-1.6
áttétel 16-42
Antihopping kuplung ( baszott jó cucc, élvezem ) Már el is felejtettem , hogy kell a nélkül menni
az aljas kúszóbab vadparasztjai meg nagy kroszmotorosok
reggelire jól esett
Nem is láttam nálla fényképezőt.
L Lacival pont egyidős vagyok, meg van hogy összefutunk időnként különböző helyeken, de lehet , h én télleg szarabbul nézek ki.
(csak vicc-meg ne sértődj )
Sztem ki kell próbálni többfélét, aztán , majd ami jobban adja. Nincs 2 egyforma motoros sem.