Csak pár hete olvasgatok itt. Szerencsére elég sok szó esik a pályákról, remélem nyáron csatlakozom párszor.Nekem sokszor volt az a problémám, hogy nincs kivel menni.
A Kiskunlacháza és Dömsöd közötti pályát ismeritek?
Sokkal teknikásabb mint Kakucs, lassabb de nem túl lassú.
én az sxcvel járkálok túrázni eddig 680km a rekord és kibírta a seggem úgyahogy...volt benne autópálya is 140-150es tempóval kb 200kmig és olaj szint meg se moccant
üdv Blue Devil!ne aggódjatok egyáltalán!nekem soha nem ette az olajat,pedig volt olyan nap,amikor 400at mentem vele,szinte fullgázon.Én a láncot 600km-enként fújtam.Kuplungnak baja nem lehet!Valójában olyan mit a katonaló: eteted,aztán megy!ENNYI!AMugy túrázni tényleg nem a legalkalmasabb gép,mert nem éppen egy szélvédett paripa és amint mondtad az ülés sem erre a célra lett kitalálva.
Arról adjatok tájékoztatást - ha tudtok, hogy ez a gép mennyire szervízes beállítotságú?
(motorügyileg egy 400-as DRZ-SM)
Ez arra értem, hogy túrázásra mennyire alkalmas? (2-3 nap alatt 1000-2000km alap 100-110-es utazó
Olajfogyi?
Kuplung?
belső cuccok?
Lánc?
A kérdés azért áll, mert sajnos Én ezt a tipust még nem láttam más körülmények közt, csak állatkodásra -
vagyis hogy kimegy vele a csávó-csajszi, "keménykedik" egy kört a városba azt megy haza ......
Az ülés természetesen nem kérdéses, hiszen egy 10cm széles "valami" alapban nem túranyereg, és ugye eleve megállnánk több helyen, de pl nekem az EX GS paripám utálta az autópályát.
Soha nem ette az olajat, de a pályán FIX 1000km/fél liter volt a fogyasztása - és ugye tudtábban kell lennie a csajszimnak, hogy ha velem akkar jönni, saját motorral, akkor készüljön X-Y plusz dolgok beszerzésére is
Mindenkinek Boldog Új Esztendőt Kívánok!
B a l u
Csak pár hete olvasgatok itt. Szerencsére elég sok szó esik a pályákról, remélem nyáron csatlakozom párszor.Nekem sokszor volt az a problémám, hogy nincs kivel menni.
A Kiskunlacháza és Dömsöd közötti pályát ismeritek?
Sokkal teknikásabb mint Kakucs, lassabb de nem túl lassú.
már nagyon várom
Te szoktál terepezni?
Arról adjatok tájékoztatást - ha tudtok, hogy ez a gép mennyire szervízes beállítotságú?
(motorügyileg egy 400-as DRZ-SM)
Ez arra értem, hogy túrázásra mennyire alkalmas? (2-3 nap alatt 1000-2000km alap 100-110-es utazó
Olajfogyi?
Kuplung?
belső cuccok?
Lánc?
A kérdés azért áll, mert sajnos Én ezt a tipust még nem láttam más körülmények közt, csak állatkodásra -
vagyis hogy kimegy vele a csávó-csajszi, "keménykedik" egy kört a városba azt megy haza ......
Az ülés természetesen nem kérdéses, hiszen egy 10cm széles "valami" alapban nem túranyereg, és ugye eleve megállnánk több helyen, de pl nekem az EX GS paripám utálta az autópályát.
Soha nem ette az olajat, de a pályán FIX 1000km/fél liter volt a fogyasztása - és ugye tudtábban kell lennie a csajszimnak, hogy ha velem akkar jönni, saját motorral, akkor készüljön X-Y plusz dolgok beszerzésére is
Amúgy meg Bogárdon a műv.házba szoktam kijárni netezni.