Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

láttam..nekem is van pro rendszer, komoly a hangja...annyira nem vágom az smc-t,de ha ezt akarod sztem megoldható szimpla dobbal biztosan...smHuligánnak volt pl dupla akrája is aszem...a fúvókázás a legkevesebb amúgy!
eddig nagyon tetszik a gép,bár még elég keveset tudtam menni vele.de majd ha jön a tavasz.te utcán soha nem mókázol?
amugy kíváncsi lennék miért az SMRt ajánlottad miért nem a BERGet?!vagy csak mert KTMem van?
ha oda kell az más,oda jó ez nagyon!
gyárilag elég halk,a DR-Zmen volt egy pro circuit az nagyon szépen szólt.nézd meg a képeimnél
nagyon tetszik az SMR de én legfőképpen utcán nyomulok meg hegyi szerpentineken.szóval nekem lényeges volt,hogy utcai motor legyen.ráadásul sajnos nem engedhetem meg magamnak egy üzemórás motor fenttartását
mi a baj a csővel?
rakhatsz rá nem gond ,de a sha súly takarékosságot akarsz akkor smert vegyél....ennél számit pár kiló?
vagy a gyárikat kicsit heréljem ki és kész?
mindig az kell ami nincs
vélemény?
ugyebár az én SMC-m dupla kipöffenős és szeretném megcsinálni szimplára.az az elgondolásom,hogy egy nagyobb nyitott sportdobot dobok rá,aminek kb akkora az ellenállása mint most a 2nek.így nem kell fúvókázni meg ilyenekkel szórakozni,elméletileg a teljesítmény is maradna,ráadásul súlyt takarítok meg
bökd ki!
lenne egy technikai kérdésem he lehet
vagyk már csak elbambultam...bocsánat!
Slash vegyük már fel egymással a kapcsolatot!Néha láttalak már a városban,még talán 2-3 hete is,de én már nem megyek ilyen hidegben ki!Tavasszal viszont jó lenne néha mocizni.
600 as
ez 250 es tt-r?
Hát nem igazán...miért kérdezed