Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerinteme gy kicsit gyengülni fog,de utszára bohockodni elég lesz
az akra rendszer meg 2x olyan vastagmint a gyári...ha jövőre megyek akkor remélem már az virit majd rajta,az talán 10%+még!
kidobom belőle a blokkot úgy jó lesz?
tudom!én most amugy is le vagyok gyengülve,bár nekem a 2kerékhez minden izmom hozzászokott.találsz képet hogy miért!
tököm tudja,csak vidd el zsírleszívásra
keréken 63 az azért elég döfi
Pár erős haverom már szállt le úgy erről ,hogy bedurrant minden izmuk,pedig ez sm nem cross,tök sima a pálya!
akkor az enyém nyomatékosabb?nem hiszem.....(gyári 68Nm)
nem veszem kötözködésnek,elég jól szedi a lábát a DR-Z után,és ez a lényeg!
a keréken mért ló 63 de ez széria csővel,és majdnem ennyi Nm!
hát annyi amennyi.annyira nem érdekes a dolog.ez a gyári adat csak azért írtam azt le.
de amuyg én meg erős vagyok!
ne kötöszködésöbl de szerintem nincs 62paci
fékpadon méresd ne saccolgass...
hát ez az amire kíváncsi lennék,de nagyon.na de majd egyszer!az a mínusz 30kg nagyon érezhető lehet.hu de élvezném:)lóerőben most hol van a tied?
könnyű vaddisznó a teid után fölleg!
bár már lehet kicsivel több mint 62 mert az első lánckereket azonnal lecseréltem 17ről 15re!
IGEN ebben teljes mértékig igazad van.Ráadásul most úgy érzem maximálisan elegendő számomra az a 62paci amit az SMC nyújt.Utcára a hallhatóság miatt kell a nyitott dob....ha már sokan nem látnak a szemükkel!
jó gép,bírja a gyűrődést meg engem is
mindennek ára van,fölleg a lovaknak...amúgy utcára nem raknék túl nyitott dobot!
gondoltam egyből!pedig egy nyári egri éjszaka után rászoknál te is!
a BERGeken is sokat gondolkoztam,nagyon tetszenek.Valamikor szívesen megnézném hogy hogyan is mennek,ha az ember igazán rángatja neki.
Á,fosós vagyok
na ja nem egy nagy meló csak a DR-Znél is rádobott majdnem +1 litert,igaz nyomatékosabb lett a gép,de nem volt szignifikáns a változás...
igen,nem akarok elfogúltnak látszani