Lenne egy kérdésem, ha nem haragszotok. Mi a különbség egy supermoto csizma, és egy cross csizma között? Gondolom a talp, de ennél pontosabban. Illetve, hol lehet egyáltalán supermoto csizmát beszerezni, és vajon érdemes-e?
Lc4 iszonyat megbízható, de nem véletlenül. Keréken 50 pacit ad le, és 150 kg. Jól megy, nem kérdés, de szerintam a mindennapok használatára találták ki. Utcai baromkodásra a legjobb, minőségben is csúcs. Ez az én tapasztalatom. Egy sport kipu rengeteget dob rajta. +3-4 lóerő, és a végéhez is hozzátesz +10 km/h-t.
És az én kérdésem, ujra!
Wr 450- Yz450 hez képest szervízelés és tartósság tekintetében mien? Kb mindent tudok már mocikról, de ezt senki nem említi meg teszteken. 2006 utániakról beszélek.
Eladó:DRZ 400S 2004. rendesen karbantartott. Raptor sportkipufogó, alu kormány, ledes hátsó lámpa, Polisport kézvédő, stb. Minden gyári alkatrész meg van hozzá (kipuf, kormány, hátsólámpa, tükrök, indexek, szerszámtáska........) Jelenleg a gyári kerékagyakra vannak ráfűzve a supermoto ráfok. Egy nap alatt vissza fűzetem, ha enduró kerékkel érdekel valakit.
Enduró kerékkel 900000,-
Supermoto kerékkel 950000,- (SM Ráfok és küllők új ára 110000,-volt)adom hozzá az enduró ráfokat és küllőket.Két agy kell hozzá és van plussz egy enduro kerékszett.Ha valakit érdekel ezeken kívűl
van egy négydugattyús Brembo féknyereg távtartóval, fém fékcsővel, és a hozzá való Brembo főfékhenger, 320-as Goldfren úszó tárcsa Ferodo verseny betéttel.Ez +100000,-
Hitel Könnyen intézhető 0ft befizetéssel elhozható havi 21000ft
20% fefizetéssel havi 18000,- 3 nap alatt lebonyolítható
itt elmondanám,hogy 4 db LC-4 -es KTM -em volt az első darab amit 4 évesen vettem 1 év hajtás után jöttek ki a hanyag előző tulajok hibái.
amelyiket összetörtem akkor volt benne 8100 km és olaj meg szűrő cserén kívül semmi
a következő Prestige -t 11000 km el adtam el az SMR miatt. azzal az LC-4 el pályáztam sokat és a mai napig használják.
Lényeg ha szeretsz foglalkozni is a motoroddal akkor bármilyet vehetsz,azonban az sem igaz,hogy a Dr-z mindent kibír az viszont tény,hogy sokkal kevesebb törődést igényel.Tudnék példálózni mindkettőre,de felesleges.
Lenne egy kérdésem, ha nem haragszotok. Mi a különbség egy supermoto csizma, és egy cross csizma között? Gondolom a talp, de ennél pontosabban. Illetve, hol lehet egyáltalán supermoto csizmát beszerezni, és vajon érdemes-e?