Anno...még simóztunk és ketten belerepültek ilyen kis csatornavízbe (patakszerű). A gép elmerült...ketten sikerült kihúzniuk...majd hangoskodtak 1mással...végül beindították és hazajöttek :-)
én annó a 610 ese jártam úgy hogy azért állt le, mert sár volt a gyertya 2 pólusa között. meg a karbiba, meg a kipuffba, meg majdnem mindenhol. röviditettem a dunába, csak kicsit mélyebre sikerült, és a kormány se látszott ki, makd a végén bent is ragadtam.
volt ott már 110e km SXC ami már végül 1:1es arányba ettették a sarat és a benzint...és neki is belül nem látszot semmi rendkívüli.... a szokásos cuccokat kicserélték és viszontlátás
az első magyar, aki motorral backflip-et ugrott és a második aki elindult a Dakaron...
nem, a versenyzők sokkal jobban odafigyelnek a karbantartásra mint az átlag motoros...a gép állapotán sokkal többet rontott a 2., nem versenyző ámde meglehetősen balf#sz tulaj hozzánemértése mint az hogy a Richárd versenyzett vele
amúgy szeptemberben Ócsán lett szétszedve a gép, meg lehet kérdezni a Norbiékat róla, hogy milyen állapotban van...akik csak szétszedve látták, nem nagyon hitték el hogy 70e van benne...a váltó fogaskerekein pl. gyakorlatilag nem volt látható kopás!
Gondolkodok egyben,ami rendszámos lenne!
Had kérdezzem már meg,hogy mennyire tartós a 450 SMR?
Ugye az olyan mint az SX csak 6 fokozatú váltós!
-Már kérdeztem le ott másik Lc4est
nem, a versenyzők sokkal jobban odafigyelnek a karbantartásra mint az átlag motoros...a gép állapotán sokkal többet rontott a 2., nem versenyző ámde meglehetősen balf#sz tulaj hozzánemértése mint az hogy a Richárd versenyzett vele
amúgy szeptemberben Ócsán lett szétszedve a gép, meg lehet kérdezni a Norbiékat róla, hogy milyen állapotban van...akik csak szétszedve látták, nem nagyon hitték el hogy 70e van benne...a váltó fogaskerekein pl. gyakorlatilag nem volt látható kopás!
Balu:Perepatics Ricsié volt ez a gép,ha mond neked valami a név
Eszmei érték, kész vagytok
ugyan miért?