Hát nem nyert hangszórót!
Semmi közük a két európai cégnek egymáshoz....VOR egzotikumnak számít műszaki megoldásait tekintve,és valószinűleg az oka a mhogy kevés van belőle...Én nem ajánlom,nincs értéktartása,neház alkatrészellátás,gyenge szervízháttér.....
Amúgy a Benner Zsolti nyomatta ilyennel anno 2001-ben....
ez érdekes, mert amikor egyik haverom (van vagy 168 cm mély) keresett motort akkor pont a Bergeket nézegette mert azoknak volt a kategóriában a legkisebb az ülésmagasságuk...aztán végül persze EXC-t vett mert azt kapott jó áron, így most mindig a járdaszegélynél száll fel a motorra
Aha,de az Fc is az Sx-től!Nem tom miért ..az Fs hez jó a cross bak magassága,az Fc-hez +5cm magasítás kell....tehát alúl-fölül minden kategóriában magasabb!
2002
baja:
2005 telén szétdőlt az egyik váltótengely tűgörgős csapágya, akkor ki lett cserélve a blokkban az összes csapágy+a dugó
most szeptemberben lettek cserélve: gyűrűk, hajtókar, főtengely-csapágyak, vezérműlánc, szelepszár-szimmeringek, vezérműtengely, az egyik váltótengely meg az egyik olajpumpa belseje. Ja és persze a szelepek becsiszolva.
rendszámos, két személyre műszakiztatva.
nekem tetszett régebben ez a moci
Semmi közük a két európai cégnek egymáshoz....VOR egzotikumnak számít műszaki megoldásait tekintve,és valószinűleg az oka a mhogy kevés van belőle...Én nem ajánlom,nincs értéktartása,neház alkatrészellátás,gyenge szervízháttér.....
Amúgy a Benner Zsolti nyomatta ilyennel anno 2001-ben....
Talán a Sanya majd többet tud mondani.
Meg tudná valaki mondani, hogy a VOR-okba tényleg KTM blokk van?(ha igen akkor milyen szervizeléssel kell számolni?)
Előre is kösz!
Van 1pár esőguma!
Az első 1 Metzeler 120/
A hátsó Dunlop 160-as v. 65-ös. A Dunlopot ujonnan vettem és 1x lett használva
Mindkettő szép állapotú.
Hali
baja:
2005 telén szétdőlt az egyik váltótengely tűgörgős csapágya, akkor ki lett cserélve a blokkban az összes csapágy+a dugó
most szeptemberben lettek cserélve: gyűrűk, hajtókar, főtengely-csapágyak, vezérműlánc, szelepszár-szimmeringek, vezérműtengely, az egyik váltótengely meg az egyik olajpumpa belseje. Ja és persze a szelepek becsiszolva.
rendszámos, két személyre műszakiztatva.