Az utolsó pár évjárat (2003-tól) már a 640-esből is 55 lovas volt, a 625-ös meg a 660-as meg inkább 60 LE és fölötte! És az SMC-k súlyban is sokkal jobbak a 640-estől - a 660-as 130 kg környéke...másfél évvel ezelőtt a Vermes Sanyi még elég jó eredményekkel nyomta a magyar bajnokságban is a 660-nal...arról meg már ne is beszéljünk hogy alig 3-4 évvel ezelőtt még gyári versenyzők is simán küldték LC4 alapú gépekkel (mondjuk azokból konkrétan talán a blokköntvény hasonlíthatott a szériához, más nem nagyon ) a VB-n...szóval hobbijellegű használatot feltételezve én egyáltalán nem írnám még le az LC4-et!
De az persze teljesen egyértelmű, hogy az újabb generációs gépekkel (Berg, YZ/WR, EXC/SX/SMR de akár még egy kicsit megpiszkált futóművű DR-Z is) sokkal könnyebb boldogulni pályán...
papi de,hogyan legyen a huszonnegyedike délelött idöbe jelezük mikor hol hogy minnél többen tudjanak csatlakozni a Daniék is beszálnak azt mondta Schw-val
te a bendix szarhatott be szerintem!?
Aha.. értem. Köszi az infot, akkor a supermoto csizma felejtő. Azért ha tudtok erről a vassalos témáról rakhatnátok egy képet, érdekelne. Mekkora területre, hova?
A supermoto csizma talpán elvileg cserélhető koptatók vannak amiből egy garnitúra 17 illetve 20 euro között mozog. Ha rendszeresen pályázol ez 3,4 alkalom és csere
mégha szarul is számolok egy év alatt koptatóra költessz egy k..rva jó csizma árát
Ez eddig rendben van, de a tartóságában szerinted van különbség? Nyílván minden csizma kopik az aszfalton, de Én naivan arra gondolnék egy supermoto csizma csak tartósabb, mégiscsak a rendeltetésének megfelelően használod, egy cross csizmával ellentétben.
de azért a 2ünnep között egy csapatás mindenkinek férjen bele
hát azért jöhetne már jobb idő is.... mondjuk lehetne tavasz
De az persze teljesen egyértelmű, hogy az újabb generációs gépekkel (Berg, YZ/WR, EXC/SX/SMR de akár még egy kicsit megpiszkált futóművű DR-Z is) sokkal könnyebb boldogulni pályán...
te a bendix szarhatott be szerintem!?
http://www.daytona.de/deutsch/...
mégha szarul is számolok egy év alatt koptatóra költessz egy k..rva jó csizma árát
lópatkót kéne főszögelnem rá
a supermoto csizmának más anyagból van a talpa ezáltal kanyarban nem tapad le mint a cross csizma gumitalpa
Szóval baromság az egész, nem tűnik sokkal tartósabbnak sőőőtt, de azért az sem mindegy mennyi idő alatt lett ilyen?