Mondjuk anno láttam Faaker See-ben utcai gumis 125EXC-t a kempingben...de annak olasz rendszáma volt (Villach-tól ugye egy köpésre vannak a digók)...kíváncsi vagyok kibírna-e egy ilyen túrát a 250-es...
Túl sokat fölösleges lenne költeni a dologra, az EXC-vel még túrázni se nagyon lehet úgyhogy még az a lehetőség is kiesik...szal ha elviszik jó áron az endurokerekeket akkor lesz SM szett, ha nem akkor nem.
Ami most folyamatban van az is enduro szett lesz (a gyári)...ha kész megpróbálom eladni/elcserélni olcsóbb SM kerekekre...ha nem megy, veszek rá utcai gumit azt annyi...pályázni úgyse akarok, utcára bohóckodni meg elég az is...
tényleg azt el is felejtettem mondani, hogy épp most nyüstöltem egy 2t husquarna-t vagy 2 órát. keresztbe ment végig, csak le kellett engedni a motorfékből az olajat.
Ezért érdemesLC4-et venni: nem annyival rosszabb pályán mint amennyivel jobb utcán a versenymotoroknál.
Ha volna időm meg pénzem menni hosszabbakat, valszeg még mindig megvolna a 625-ös...
Nem tudom mi döntésed oka, de biztos van magyarázata!
Ami engem illet be kell valljam nagyon hiányzik a túrázás! Mivel eddig én ezt a formáját élveztem a motorázásnak és még nem álltam át supermotora! De szerintem teljesen soha nem is fogok mert hiányzik a gyorsan Balcsira röppenés meg a Szajki-tavakra járás az Őrség csodás lombkoronái között való kanyargászás vagy az Alpok lankái közt való csavargás! Jópofa az út menti kricsnikben való csalamádés hamburger és üveges kóla tesztelése a már említett helyek környékén.....!
Kellene valami sport-túra motor is! Ez lenne a megoldás, de ez csak állom nekem is! Nem vagyok elégedetlen és nem is akarok annak látszani, de hiányzik a Túra-Túrné-zás!
http://www.youtube.com/watch?v...