Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remek

Vicky!
kocsiba be, ablakot le, könyököt ki, kettesbe be.... és gyere le kakucsra szombaton!
Szia!

Zolinak Nagyon Sok Boldog Szülinapot Kívánok!
Szombaton de. Veszprémbe megyek,mert egy barátnőmmel találkozom,de aztán semmi.
Neked van már programod a hétvégére?
Szurkolok mindenkinek a hétvégi jó idő végett! Aztán mindenki alaposan motorozza ki magát!
csókolom
Szia
Sziasztok!
Szia , jó a szombat igen, Zoli már alakítja a motort, nagyon remélem hogy jó idő lesz
korrekt árak! akkor 1 újszerű med-soft, és egy keveset használt (az lehet med) érdekelne!
ez mindenkinek elérhető? hátsód is van?
Medium, vagy medium-soft van, meg van sok gp-s gumi, amin nincs jelölés, csak tapintásra lehet megállapítani a keménységét. A majdnem új, 9.000,- a keveset futott 6.000,-
szia Drága! akkor Nektek is jó a szombat? (vagy el kell hogy raboljalak? )
egy biztos kellene, de lehet h kettő! már csak egy ár érdekelne, és hogy hogy tudjuk megoldani az átadást! a kívánságom egy újszerű medium vagy soft (vagy soft-medium) dunlop első gumma.
de nem úgy akkor se! weheheeheeee
Akkor most mindenki jól figyeljen ide, majd én elmondom hogy kell...wehehehe
A mondás szerint: Aki tudja, az csinálja, aki meg nem, az tanítja...
igen, ezen már rég túlvagyunk, hogy mindenki üljön fel a motorra és ott tanuljon, ne papírról, csak be akarják magyarázni az embernek, hogy hülye, mert más a véleménye. de én innentől
Ez nagyon elméleti, és nagyon pici része annak, hogy miért fogsz csúszni...
ez a scan-es dolog király lenne, engem érdekel, csak németül nem tudok.
hát végülis a kisregénybe benn volt a lényeg, de a kedvedért:

1: The most important thing is that the back wheel keeps spinning and never locks.

A legfontosabb dolog, hogy a hátsó kerék mindig pörög és soha nem blokkol.

2: Use the front brake first, then lift the clutch a bit, and keep it in position...

Először használd az első féket, majd húzd a kupplungot egy kicsit, és tarts pozicíóban (holtpont)

3:...Then carefully use the rear brake.

Aztán óvatosán használd a hátsó féket.

4: If you brake to hard the rear wheel locks and eventually breaks out.

Ha túl keményet fékezel, a hátsó kerék blokkol, és hirtelen kitör.

5: and the motorbike becomes very unstable.

és a motor nagyon instabillá válik.
Sziasztok!
Nagyon remélem nem ilyen idő lesz szombaton
Hihi,gyeretek ide motorozni, nálunk nem esik!
Van egy kétoldalas cikk, mit 2002-ben a német Drift SM magazinban találtam, 'Hogyan csúsztassunk címmel'. A cikk szerint kb 9 dolognak kell teljesülni ahhoz, hogy jól tudj csúsztatni (nem látványosan, hanem a legnagyobb kanyarsebbeségre, és a kanyar legrövidebb idő alatt való elhagyására törekedve). Átküldtem a Lukinak, próbáljátok megszerezni tőle, ha még megvan neki. Ha nincs, akkor bescanelem, de valaki fordítsa le németről magyarra....
és most így utólagosan többször átgondolva egyikünknek sem volt igaza, mert se nem húzza, se nem engedi a kupplungot, hanem egy olyan holtponton tartja a hátsó fékkel együtt, ami pont megfelelő centripetális erőt és ellenerőt biztosít a hátsó keréknek a kellő erőcsúsztatáshoz. plusz az első fékkel előbbre tolja a súlypontot, ezáltal is levesz némi tapadást a hátsó kerékről. tehát mind2 fék plusz motorfék kell hozzá. 2t-vel is ugyanígy végre lehet hajtani, csak akkor a motorfék gyengesége miatt jobban kell használni a hátsó féket. döntse el mindenki magának hogy most ettől nehezebb-e vagy sem, nekem nehezebb volt. és tudom hogy pont én mondtam tegnap, hogy nem érdemel több szót a dolog, de nehezmre esik megállni, hogy ne szóljak hozzá valamihez, amikor végre egyszer egy hónapban feljön egy téma, amihez hozzá tudok tenni valamit. plusz ha valami, akkor ez igazán hozzá tartozik a supermotohoz, sőt talán a dolog veleje, és mivel a topik címe supermoto, kérem ne mondjunk már ilyeneket, hogy ne vitatkozzunk róla. és bocs ha valaki indulatokat vélt felfedezni bennem, nem akarok senkit sem kevesebbé vagy többé tenni. üdv