nem a fotókon szereplő motort hírdették, az adatok sem egyeztek, az eladó nevére át sem volt írva, a rendszám 2/3-a hiányzott, "letört, elhagyta". De legalább Kophhal és Tomekkel jót röhögtünk az úton.
ajj jajj, akkor máris eladó a motor! ha hsized ha nem, de biztosan van olyan rider itthon aki úgy kitőm, hogy nem eladod, hanem felgyújtod a pálya mellett! az előbb még a csúsztatásról sem volt egy fikarcnyi gondolatod sem, most meg agyon gyalázol egy sokkal nyomatékosabb motort pályán, egy gyakorlott riderrel a nyergében? álljon már meg a menet! lassan kezd elegem lenni ebből "netelőttülökésnagyotmonodokmilyenerősamotorom
milyenjóridervagyok" típusból. el kell jönni pályára, aztán ott megtanulja az ember azt, hogy mi az alázat! amikor tavaly visontán a sportrobogósok ellen küzdöttem az SMCvel, szinte hihetetlen volt. pedig alapból volt 44le különbség. aztán rájöttem, hogy egy technikás pályán, a szintünkön semmit nem ér a sok lóerő, meg a nagy duma. motorozni kell, nem bizonygatni, hogy mennyire sehol nincsennek más motorok. itt bárki bármit mondhat, akár adatokat a motorjáról, akár köridőket, de ameddig ezt nem bizonyítod kicsiny közösségünk számára egy pályán, addig marad a süket DUMA!
hát figyelj, sztem ez majd kiderül pályán, itt nem szoktam vitázni senkivel mert zöldfülű vagyok Sm témában, és állítom h nagyon sokan körbemotoroznak engem innen a fórumról, pedig 660 ccm dolgozik alattam...
Cross/Endurocross topicban az én szám is nagy mert azok az emberek már láttak (cross)pályán motorozni.
Innen sajnos még csak Koph al és Tomekkel volt alkalmam együtt motorozni a városban, szal egyedül ők látták hogy megy. az is akkor volt amikor a 400. km nél jártam a smcvel már van benne 3000, én úgy érzem biztosabban megyek
nem!csak az a baj h megprobálják bemesélni h drz-vel körbe leszek motorozva...és azt még nem emlitettem h a motorom100kilo...és kközel annyi lo mint a drz
de ezt az esetet mesélted nekem msn en azt hiszem