Akkor az elég szemét dolog ha azt mondom hogy én ma nemcsak hogy egy híjján mindent sikeresen elintéztem amit akartam, de reggel még motoroztam is...vagy gyúrjak még a dologra?
Akkor ennyi.
Én pl. azt figyeltem meg az SC-n hogy ha kicsit szelesebb időben rendesen ülve mentem vele akkor 120-130 körül az is iszonyatosan elkezdte rázni az elejét, de ha hátracsúsztam az ülésen és ráhajoltam a tankra akkor nem...valszeg ahogy a szél belekapott a sisakomba, ruhámba az okozta az idegességet...
öö lehet nem fontos de az kimaradt hogy mindezt nyíl-egyenesen haladva.. futómű lehet, mert amikor visszaengedtem a gázt és előre tolódott kicsit a súlypont akkor szinte azonnal megszűnt, csak mondom az a furcsa hogy crm, aminek még puhább volt az eleje meg a kerék is kisebb volt, az nem csinált ilyeneket
Na erről még sose hallottam...olyanról igen hogy amelyiknek üvegből van a búrája azt leragasztják hogy ha törik akkor ne legyen tele az aszfalt üvegcseréppel, de ilyenről még sose...
ha "nagy" sebességnél (sztem kb. 110-120 körül) behimbálja az elejét oldalirányba - elég keményen néha - az lehet az első sárvédő miatt? mert még igen hosszú csőre van. vagy csak az út egyenetlenségeit veszi fel ennyire? a crm-nem csinálta pedig azon még kisebb kerék volt
Hali Rooftop! néztem multkor lent voltatok kecsón gokart pályán , kár h nem voltam ott megnéztelek volna titeket hogy veritek neki mi 16 án megyünk ujra 3 drz-vel! Bár ti profibbak vagytok a supermotozásba ! ha legközelebb mentek szólhatok!
Én inkább nem kezdem el felsorolni hogy mi mindent szoktam meg tőled...
ON