Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ügyes vagy és van "ismerős", akkor kijön az olajcsere 3500 pénzből.

Azt az élmény nem tudja vissza adni semmilyen mocc számomra amit a Berg nyújt!

Azért szerintem már gurultam pár géppel életemben....
hát mikor a mocsokba, dzsuvába tökig elásva rángattam ki a berget a dzsindzsából akkor nagyon örültem hogy csak 100 kiló és nem 130. (mondjuk a DRZ önöndítója jó lett volna ha van )

Mindegy. Szerintem CSAKABERG! De nyilván te sem véletlenül vettél EXC250est az LC4 helyett (ha jól emlékszem az volt neked)
52 Súbert Norbi
Hagy fényképezzen...terepre rendszámot leszereljük, ez alap (hagytunk már el éppen eleget)!
52 olyan mint én vagy 52 Tyson-forma fazon? Nem mindegy...
Reggelt Mindenkinek!


Meg a természetvédő bácsi terepjáróval, aki lelökdös a dombról és állandóan fényképez.....
15 kg körül le lehet szedni felesleges dolgokat a DRZ-ről költségek nélkül, de mint többször hangoztattam KTM párti lennék, és remélem össze fog jönni
Persze hogy számít a súly, de sztem a hobbi szint az pont az ahol a legkisebb mértékben...versenyen sokkal inkább, főleg a profiknál akik már részben muszájból mennek, hiszen ebből élnek...van pár KTMklubos srác akik 950/990-es Adventure-ökkel nyomják terepen és olyan szinten élvezik hogy kilóg a nyelvük a sisakból motorozás közben...pedig nem versenyzők ők se...

Nem a 10 óránkénti 4e Ft-tal van a lényegi gond (bár ez sem kis összeg), hanem a 100, 200 stb. üzemóránkénti soktízezres kiadásokkal...ami egy utcai(bb) motornál csak sokkal-sokkal később válik esedékessé...
rákötöttünk egy kötelet és 52-en húztuk visszafelé
Van egy jó Chambon video a youtube-on, egy DRZ reklámfilm.
Mondjuk ez a tesója... DRZ SM
igenis számít a súly, és egy olyannak mint én aki max hobbi szinten motorozik annak fontos az a - 20-30kiló. Boris Chambon egy 82es 600as XTvel keresztbeverné az egész magyar versenyzői gárdát, tehát számít a tudás, de mi itt nem versenyzők vagyunk szerintem.

Más kérdés az anyagi része..akinek nem fér bele 10 óránként 1 L olaj 3000ért + 1 szűrő ezerért az ne motorozzon.
ne vedd sértésnek, mert nem annak szánom, de ahhoz hogy egy DRZ 50 LE felett legyen nagyon sok tuning kell ám...tudom van az az elterjedt "téveszme" hogy az S 40 az E 50 lóerő, de ezt maximum a gyári katalógusban olvashatod, mert fékpad nem támasztja ezt alá...

Gondold csak el, a full kihegyezett FC450es Bergem 52LE...


Tényleg nem sértésnek szánom, mert a DRZ jó motor, csak a számok makacs dolgok.
Mérték vagy így hasraütve mondta valaki?
Miért, az olajat neked ingyen adják?
Meg a drágaság erősen viszonylagos, neked lehet hogy nem az, nekem viszont biztosan az volna...
DRZ-vel meg LC4-gyel is vannak akik jól mennek (lásd borsatya, Luki), ha neked nem sikerült, az nem biztos hogy a motor hibája...sallangokat meg le lehet szépen csavarozni...könnyebb és olcsóbb is mint utólag felmekkelgetni rá ezt-azt amiről időközben kiderül hogy mégiscsak szükséges volna...ugyebár...
hmmm...a DRZ-m 50 LE felett van....
nem olyan drága fenntartani ha az olajat nem számolod...naponta nem mászkálnék vele, de az is fix hogy ha hét végén akarnék gajdulni asszem eret vágnék ha egy "ólommadár" DRZvel vagy LC4el kéne csapatnom...nem beszélve arról hogy arról scak letörik a sok felesleges sallang, ami a Bergen eleve rajta sincs
Visszalövök.
Megköveznek wazze!
Tud valaki, Nestor Jorge Carberáról valami hírt?
Februárban olvastam, hogy megkapta az év sportolója díjat Tenerifén, és hogy erős a szervezete, kórházban van még... ennyi.
Szeretem én most is, szeretni is fogom mindig, de többféle vasat nem tarthatok itthon, mert lelőnek.
Hiába van itt a Kecskeméti pálya, nincs helyben sok supermotós .
Irigylem a barátaimat, egy SMS, egy telefonhívás, és 30 enduro, 10 quad össze is jön.
Ez a terület már meg van vásárolva, sőt már rendezvény is volt rajta, ebben látok némi reményt a bandázásra.
Zsooltival beszéltük hétvégén, hogy többen mondják, nem kell személyhez kötni egy jó motorozást, magunknak motorozunk. Ez így van.
De, a jó hangulatú bandázást semmi nem pótolja. Gondoljatok bele, volt a GoGo meg a Motomax nap, azóta is annak az emlékéből él a topik! Pedig ez össze vissza 3, azaz három alkalom!
Az én ismerőseim meg minden második héten ilyen bulikat szerveznek…


Endúrós.
Én továbbra is fenntartom hogy az ő stílusához, motorozási szokásaihoz, tök fölösleges egy ilyen motor...és ne legyen igazam, de meglátjuk azt is hogy meddig fogja tudni fenntartani...
Nagyfaterral tuti elbánok, a siratóval nem biztos...
Megoldjuk.
Vagyis, az élet megoldja.
azok beszéltek le akiknek még sosem volt, és csak hallották hogy így meg úgy szar...

Akinek már volt egyszer Bergje (és nem egy hulladék) az utána csak azt fog venni

Az üzembiztonságról meg annyit, hogy nekem 200 óra van a gépben és semmi baja nem volt soha csak az üzemszerű kopások és a kötelező cserék. Ja te is kérdezz utána hogy a tiedben acél vagy titánszelepek vannak-e. Ha titán, akkor ajánlott acélra cseréltetni mikor eljött az ideje...legalábbis az FC-knél ez van
Most hétvégén kb 200 km-t motoroztunk helyben, aztán a vége felé már eléggé zsibbadtak a lábaink, a lábtartón állva mentünk lakott területen kb. 40 km/h-s sebességgel, erre ordibáltak az út széléről, h már nem tudunk mit kezdeni magunkkal, nem tudunk normálisan menni!