önindító van rajta? mert akkor lehet átverés és balkézzel nyomja
de viccet félretéve ez valami automata dekompresszoros vagy csak simán szét van gyúrva a csávó?
A CR krosszmotor, az EXC meg enduro...nem elhanyagolható különbség...meg gondolom a 7,5 ó az McGrath-ra volt kitalálva, David Knight motorjában is valszeg nem 150 hanem sokkal inkább 15-20 ó körül cserélhetnek dugót...
Nah, most akkor mi az igazság 2T dugócsere ügyben? Cr 125/250 servízkönyv 7,5 órát ír. Persze ez versenymotor. GD által említett 150üó már jobban hangzik.
Én is ezt gondoltam a 625-ről, aztán mégis 2x kellett blokkot felújítanom, csekélyke 300e Ft-os összköltséggel...sajnos ezek a dolgok nem így működnek...
XT600 mégcsak nem is LC4 szint sem súlyban sem egyéb tekintetben (erő, futómű stb.)...voltam a 625-tel a Bakonyban is, olyan sokat sztem nem vártak rám a helyi vagányok...a sziklás feljárókon mondjuk szoptam, de ott az EXC-vel se hiszem hogy többre mentem volna, itt a környéken csak homokon tudok menni, egyszerűen nincs gyakorlatom benne...
Az S-es DRZ kb. ugyanaz a súly mint a 625 volt...anno Dömsödön borsatyával motort cseréltünk, 1000x könnyebben kezelhetőnek tűnt az ugyanolyan súlyú DRZ a fordulékonysága (meg sztem a lájtosabb erőleadása) miatt...bors meg úgy ment el mellettem a saját motorommal mintha álltam volna...
Az EXC-t majdnem 150e-rel olcsóbban vettem mint amennyiért a 625-öst eladtam (és 2 évvel fiatalabb).
Üzemóra...ja...enduro I. osztályban versenyző ismerős egy teljes szezont elmotorozott a 300-assal anélkül hogy alkatrészt cserélt volna a blokkban...Gustafsson 280 üó-nál cserélte az első dugót a 300-asban...szal ha 150-nél cserélek az az én tempóm mellett bőven jó lesz...ja és 35e körül van egy gyári dugattyú...olajat meg klubos ismerőstől vettem 2200-ért (Castrol Power1 2T)...
nincs itt vita...olyanról beszélgetünk ami tök szubjektív...
Volt szerencsém XT600al terepezni egy ideig és köszönöm szépen többet nem kérek belőle. A homokban jó ha van súly de ennyi, az első csikicsuki feljárós nyomvályus szopókánál átértékeli az ember a súly kérdését.
SMnél is számít, mert nem mindegy mikor durran be az alkarod. Csak az anyagi megfontolásodat nem értem az LC4 EXC cserével...Az EXC szerintem többe került, vagy csak valamivel kevesebbe, ráadásul üzemórás, ráadásul 2t ami magával hozza a jó minőségű olajat a benzinbe, a 30/40 óránkénti dugócserét, stb...végigcsináltam 2Tvel pár szezont, és eddig úgy fest többe volt mint a húdeszarmegbízhatatlan Berg (pedig ezzel vesenyzem is). Mondjuk még nem hányt be semmi a Bergben...
Terepen sem mindenhol, csak a szopatósabb részeken...a taksonyi, monori fosóhomok krosszpályákon a 625-tel sztem anno bátrabban mentem mint az EXC-vel! Aszfalton meg 1000x többet számít a futómű (geometria, beállítás, gumik stb.) mint a súly. És Foxy gépe ugye SM, nem krossz vagy enduro...
Amúgy kb. egy súlycsoport lehetek Foxyval, úgyhogy pontosan tudom mekkora a különbség hogy a motorod 2x olyan nehéz mint amennyi Te vagy vagy "csak" a másfélszerese...
Én is ezt szoktam mondani! Ha annyira védünk mindent, akkor jöjjön fel gyalog szólni.
Meg különben is, ha normálisan állt volna hozzánk, akkor mi is úgy álltunk volna hozzá.
Nem egyszer volt, hogy a szántóföld melletti úton (ahol ugye mindenki kocsival jár) jött szembe terepjáróval egy pacák, mi lehúzódtunk, hogy elfélrejen rendesen ő meg ránk húzta a kormányt, meg leakart kapni a motorról mikor mellé értünk. Na köszi, ez ilyen formában nem kell, egyszerűen már nem lehetett élvezni az endurozást.
de viccet félretéve ez valami automata dekompresszoros vagy csak simán szét van gyúrva a csávó?