hát szerintem ez eredeti akra, vagy ha mégse, akkor meg olyan jó másolat, hogy van olyan minőségű mint az eredeti...lényeg, hogy jól szóljon, az gondolom meg megvan...
széles utat!
A te motorodban ugyanugy kell ezeket az alkatrészeket cserélni, nemértem miért emeled ki a HusaberG-et.. Nekem nem volt kTm -em és nem is lesz, mert csak a HusaberG
És miután a kTm tulajdonába került a Berg, bizony "beleláttak" 1más motorjaiba, de inkább a kTm a Berg-be. Ami azt jelenti, hogy átvehettek jó műszaki megoldásokat és a Berg-ék igencsak az 1szerűségre törekedtek és még most is, elég megnézni a 2009-es Berget.
És az 1xű az ugye nagyszerű
Igen, megbosszulhatja, ha nem cserélsz olajat. Mint minden más versenyhasználatra tervezett 4T offroad. Ugye te rendesen cseréled az oljat a kTm-ben, mert az is ugyanugy bekaristol amugy mint a többi. Aki ilyen motort vesz, vagy rendesen cserél olajat, vagy rendesen fizetheti a felújítási kölcségeket. 1éni tapasztalat, hogy az FS650-em rendkívül megbízhatóan működik.
Nem tudom miért kell értetlenkedni!
Egyszerüen fel kell fogni,hogy igenis alkatrészeket kell cserélni bizonyos futásteljesítés után!
Ha Husaberg tetszik, vegyél! De az GOROMBÁN MEGBOSSZULJA ha nem cserélsz benne olajat, vezérműlűncot,dugattyut ,csapágyakat ha tönkremennek, és olyan alkatrészeket amik elhasználódnak!
Fél év után a fejed fogod a falhoz verni,hogy mekkora fasz vagyok!
Ez nem ámítás,ez a valóság!
mivagy te valami matek zseni nem a köbcentik geometria gyök négyzet képletének oszto többszörösével kell szorozni a kotangens fügvényeket
egy babetta "fentartási" költségeit nem hasonlitunk egy 125ös cbr-hez pl..
széles utat!