Egyébként mi a véleményetek erről a gumiról? Ha jó látom, Pirelli Diablo. Volt nekem ilyen, semmi baj sem volt vele, de hát még nem vagyok nagyon bátor.
Ti melyiket szeretitek? Én a városban járkálok javarészt, így a slick nemigen jön szóba.
Te, ettől én nagyobb sznob vagyok. Nekem a narancs színű lánc is nagyon tetszik, fizetnék érte, hogy olyan legyen. Nem teszek rá aba bilincset. Inkább valami szép gyári kéne drágán.
Múltkor kb 300m-en keresztül mentünk vizesárokban jó 50cm volt végig a víz semmi baja nem volt.
A srácnak 2T van beázott a gép meg is ált neki.
Én slaggal veretem le és bő samponos vízzel mosom a gépet mindenhol a blockot is ki szokom veretni ha sok a sár rajta,soha semmi baja nem volt ha utána indítottam rendesen indúl,nem fulladozik.
Én ilyen hibákkal még nem találkoztam nála!
Nem mindenki,de aki teheti az Kakucsra jár...már...
Az aszfaltja sookal jobb mint az E.ring-é,elnyeli a port,nem kell fosni,ha elkezdezs csúsztatni...cserébe viszont jobban eszi a gumit...
E.ring husabergnek jó,mert ott kijön a hosszú végáttétel,de nincs csiki-csuki,ami kakucson van és az azért teljes embert kiván...E.ringen sup.mot-al 1.22mentünk bár azt októberben tavaly bejaratós motorral.....Ahhoz képest Győrfi Alen odakaristolt a kis 12el egy 1.17-et....és ez volt 1 éve,amikor rendszeresn kijártam a z E.ringre.
5km van tőlem,légvonalban még kevesebb
Nincs olyan baja a blokkodnak, hogy összekeveredik benne a motorolaj a hűtővízzel, mert rossz a gyári tömítés?
Mert én is erősen gondolkodtam egy RXV 550 vásárlásán, de motorszerelők lebeszéltek róla, mert ez típushibája, és garanciálisan nem javítja az Aprilia. Teljesen szét kell hozzá húzni a blokkot. Intenzív használat esetén jelentkező hiba. Ez így van
Ti melyiket szeretitek? Én a városban járkálok javarészt, így a slick nemigen jön szóba.
Á, biztos nem is...láttad krosszcuccban is milyen szép kontraposzt beállást vett fel!
Tényleg, Laczka: a V. Sanyi megvette végül?
Jó kis gép én is gondolkodtam sokáig hogy ilyen gépet vegyek!
A srácnak 2T van beázott a gép meg is ált neki.
Én slaggal veretem le és bő samponos vízzel mosom a gépet mindenhol a blockot is ki szokom veretni ha sok a sár rajta,soha semmi baja nem volt ha utána indítottam rendesen indúl,nem fulladozik.
Én ilyen hibákkal még nem találkoztam nála!
Lacka!Az LC-4 -emet ilyen faridommal akarom felszerelni, de ilyen csak a Factory Replycán szerepelt.Netalán meg lehet vásárolni üzletben is?
Az aszfaltja sookal jobb mint az E.ring-é,elnyeli a port,nem kell fosni,ha elkezdezs csúsztatni...cserébe viszont jobban eszi a gumit...
E.ring husabergnek jó,mert ott kijön a hosszú végáttétel,de nincs csiki-csuki,ami kakucson van és az azért teljes embert kiván...E.ringen sup.mot-al 1.22mentünk bár azt októberben tavaly bejaratós motorral.....Ahhoz képest Győrfi Alen odakaristolt a kis 12el egy 1.17-et....és ez volt 1 éve,amikor rendszeresn kijártam a z E.ringre.
5km van tőlem,légvonalban még kevesebb
Mert én is erősen gondolkodtam egy RXV 550 vásárlásán, de motorszerelők lebeszéltek róla, mert ez típushibája, és garanciálisan nem javítja az Aprilia. Teljesen szét kell hozzá húzni a blokkot. Intenzív használat esetén jelentkező hiba. Ez így van