Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudnék neked ellenpéldákat felsorolni,mert pl a haveromnak egy Japán motor döglött meg és pont a DRZ az!
Megfigyeltem! Itt a fórumon,de ez szinte igaz máshol is,mindenki a saját maga igazát erölteti!
Én nem azt mondom,hogy más motorok nem bírják,de a megfigyelésem az,hogy a KTM cefet sokáig él!
A környezetembe ismerőseim számos márkát használnak! Problémák vannak!
Ha mindenki betartaná a gyár által meghatározott szervízi előírásokat,talán fele lenne a baj!
A szervíz nem csak az olajcseréről szól!
Meg kell mérni a motor belsejébe működő kopó alkatrészek méreteit és ha szükséges cerélni!
Nyilván néhány dolgot km vagy üzemóra után cserélni kell!

Ezeken fellül sajna megfigyelhető,hogy egyes tipusok sajna a rendszeres szervízek ellenére is beszarnak!

Most már inkább nem említek Márkákat,mert felesleges a tüzet szítani és ezen üzenetemmel nem csak azt hangoztatom,hogy csak a KTM és semmi más,mert vannak jó motorok még!
Hát ez sem vmi túl bíztató válasz , vezérműlánccsere? de hány km után?
Ezeknek a rohadt japóknak a motorjai meg mindent kibírnak, DRZ sztem csak nem hullik szét oylan könnyen, erő tom hogy zéró!

Husaberg mennyinél hullott szét?
450 és kész !
Igazad van abban,hogy sm pályára takarékosabb az 525!
De én csak 1 motort tudok kifizetni és fenntartani!
Ha megtehetné,vennék egy 560 SMR-t és egy jó könnyü crossgépet! Lehet hogy 250 SX-F et!
Endurozni sztem a legjobb az EXC400-as (volt, idéntől mér nem gyártják), krosszpályára nekem bőven elég volt a 250SXF, SM-zni viszont sztem jobb választás az 525, nem hajtod szét olyan hamar.
Ezt hozzá akartam még fűzni!

Ha technikás manőveres részen motorozol,sokkal könnyebben kezeled a 450 et,mert nincs alsó fordulatszámon az a bőszület nyomaték!
Gondolom próbáltad már mindkét mocit!
A 450 nem annyira nyomatékos lent ,,mit az 525!
Én mindkettöt próbáltam és jobban tetszik a 450!
Viszont! A 450-nél nem megy jobban az 525! Ha pörgeted a 450-t azt tudja,mint az 525!
Próbáltuk! Nekem 520 van,a haveromnak 450! Kopra egyet gyorsulnak!
én Kakucson 48.9et mentem...azért egész jó a 400assal meg az utcai gumikkal.
Bizony, a lökettérfogatot semmilyen tuninggal nem lehet pótolni!
akkor miért nem inkább 525 exc,és nem kell tuningolni
Mondjuk nekem egy kicsit átalakított 450 EXC is nagyon bejön!
Kis futómű tuning,kis kipú kis karbi és elég vad tempót tud a gép!
Ebben egyetértünk!
Hát nem igazán...
Lehet hogy szervízigényes,meg inkább gazadagabb embereknek való,de istenkirályság vele mocizni!
Hihetetlen könnyü!
voltmár sok jelentkezö a gépedre?
Hát még 5 üó-ként olajat cserélni, az mekkora istenkirályság!
Szia!

És te milyen hamar érsz körbe Foxilány, hm?
HalI!

Sztem vegyél 4 ütemű 250est!
Istenkirály gép!
Szép hétvégét Mindenkinek!
Pontos elképzelésem nincs. Adtak egy két ötletet a fórumban, de még nem tudom. Nézem a hírdeteéseket, de szerintem maradok a ktm-nél. Tegnap a 450 vagy az 520 exc- t ajánlották... nem tom
mikori? színe?

Exc?
nem egy sárga-fekete véletlen?
Egy 640 lc4 , de le szeretném cserélni valami könnyebbre
vettem és visszaírtam

Szia!
milyen mocid van?