Tudnék neked ellenpéldákat felsorolni,mert pl a haveromnak egy Japán motor döglött meg és pont a DRZ az!
Megfigyeltem! Itt a fórumon,de ez szinte igaz máshol is,mindenki a saját maga igazát erölteti!
Én nem azt mondom,hogy más motorok nem bírják,de a megfigyelésem az,hogy a KTM cefet sokáig él!
A környezetembe ismerőseim számos márkát használnak! Problémák vannak!
Ha mindenki betartaná a gyár által meghatározott szervízi előírásokat,talán fele lenne a baj!
A szervíz nem csak az olajcseréről szól!
Meg kell mérni a motor belsejébe működő kopó alkatrészek méreteit és ha szükséges cerélni!
Nyilván néhány dolgot km vagy üzemóra után cserélni kell!
Ezeken fellül sajna megfigyelhető,hogy egyes tipusok sajna a rendszeres szervízek ellenére is beszarnak!
Most már inkább nem említek Márkákat,mert felesleges a tüzet szítani és ezen üzenetemmel nem csak azt hangoztatom,hogy csak a KTM és semmi más,mert vannak jó motorok még!
Hát ez sem vmi túl bíztató válasz , vezérműlánccsere? de hány km után?
Ezeknek a rohadt japóknak a motorjai meg mindent kibírnak, DRZ sztem csak nem hullik szét oylan könnyen, erő tom hogy zéró!
Igazad van abban,hogy sm pályára takarékosabb az 525!
De én csak 1 motort tudok kifizetni és fenntartani!
Ha megtehetné,vennék egy 560 SMR-t és egy jó könnyü crossgépet! Lehet hogy 250 SX-F et!
Endurozni sztem a legjobb az EXC400-as (volt, idéntől mér nem gyártják), krosszpályára nekem bőven elég volt a 250SXF, SM-zni viszont sztem jobb választás az 525, nem hajtod szét olyan hamar.
Gondolom próbáltad már mindkét mocit!
A 450 nem annyira nyomatékos lent ,,mit az 525!
Én mindkettöt próbáltam és jobban tetszik a 450!
Viszont! A 450-nél nem megy jobban az 525! Ha pörgeted a 450-t azt tudja,mint az 525!
Próbáltuk! Nekem 520 van,a haveromnak 450! Kopra egyet gyorsulnak!
Pontos elképzelésem nincs. Adtak egy két ötletet a fórumban, de még nem tudom. Nézem a hírdeteéseket, de szerintem maradok a ktm-nél. Tegnap a 450 vagy az 520 exc- t ajánlották... nem tom
Megfigyeltem! Itt a fórumon,de ez szinte igaz máshol is,mindenki a saját maga igazát erölteti!
Én nem azt mondom,hogy más motorok nem bírják,de a megfigyelésem az,hogy a KTM cefet sokáig él!
A környezetembe ismerőseim számos márkát használnak! Problémák vannak!
Ha mindenki betartaná a gyár által meghatározott szervízi előírásokat,talán fele lenne a baj!
A szervíz nem csak az olajcseréről szól!
Meg kell mérni a motor belsejébe működő kopó alkatrészek méreteit és ha szükséges cerélni!
Nyilván néhány dolgot km vagy üzemóra után cserélni kell!
Ezeken fellül sajna megfigyelhető,hogy egyes tipusok sajna a rendszeres szervízek ellenére is beszarnak!
Most már inkább nem említek Márkákat,mert felesleges a tüzet szítani és ezen üzenetemmel nem csak azt hangoztatom,hogy csak a KTM és semmi más,mert vannak jó motorok még!