mondjuk eleve könnyebb a motorom 10-15 kgval mint a 640es így a féktávok is jobban kijönnek..meg hát nem is gyári fék van a gépen,szóval az is közre játszik hogy tudok elég jó féktávokat venni
Amit írsz kicsikét meglepő ha így van!
Nem hittem volna hogy a 450 és az 525 között nem igazán jön ki a külömbség ha igazán húzva van mindkettő!
Hogy tartani tudod vele a tempot hihetetlen.
Most már két sörrel jövök, ma megvettem a dupla Akrát. Volt egy olyan érzésem, hogy lopott, de a srácok dobozban hozták, a csomagoláson látszik a magyar kereskedő neve is. Megkaptam minden alkatrészt hozzá, karbon rögzítőt, csavart, rugót.
Szóval, ha Egerben jársz, két sör, ha a Mátrában, akkor egy gulasch Mátraházán.
Bár lehet, hogy átb*k, mert a kipufogón teljesen átlátni, belül szinte üres, egy kilyuggatott cső van a dobban. Hogy mi kerül ezen ennyibe? :-)
450 SMR Ktm -ről tuti leérne a lábad,de akkor rendszámot kell rá szerezned valahogy!
Láttam már olyat,hogy SMR-be endurókerekeket raktak! Valószínüleg hasonló cipőbe voltak!
Meglehet szokni a magas motort. Én is alacsony vagyok -173- és a lámpáknál félseggel ülök a motoron. 1-2 hét motorozás után meglehet szokni. Rendes off-road, supermoto csizma még nagyobb biztonságérzetet ad. Eltudom viselni ezt a kis problémát, engme nem zavar
Van, a himbás rendszerű hátsó futóműves gépeknél ki kell cserélni az összekötő "kutyacsontot" + beljebb engedni a telószárakat a villahidakba ezzel jópár centivel csökkenteni lehet az ülésmgasságot. Ha ez sem segít akkor a legtöbb típusra lehet kapni utángyártott, kagylósított ülést, ha mégsem, akkor meg kárpitossal át kell szabatni a gyárit.
"de nehasonlits már egy 10lovas 4ütemö 125ös "szörnyet" egy 50-60lo körüli versenygéphez mint pl egy 450 & 520 & 525 exc"
...amik "mellékesen" könnyebbek is úgy 30%-kal mint a 10LE-s zümmögő!
Ha kilométerben akarod számolni a dolgokat akkor vegyél DR-Z-t, XT-t, FMX-et vagy LC4-et...esetleg egy 250-es vagy nagyobb 2T-t. 4T versenyenduroknál mindenhol mindent üzemórában értelmeznek!
Sziasztok!
Erősen gondolkodom rajta, hogy jövőre nem egy sportmocit, hanem egy supermotot vagy endurot veszek, többen mondták, hogy jobban illene a motorozási sílusomhoz. A gáz az ,hogy elég alacsony vagyok és miután egy ismerősére ráültem, rájöttem hogy nem ér le róluk a lábam . Múltkor is láttam egy fazont akinek a pirosnál nem ért le a lába és úgy csúszott le a motorról oldalra, de szerintem abból egy hirtelenebb megállásnál, vagy nem vízszintes terepen borulás van.. Van erre valami más megoldás?
Üdv mindenkinek!
Lacka:Nem tudom erre a faridomra gondoltál-e,vagy létezik lc4-re más féle is?Ezzel csak annyi bajom van,hogy nem hegyes a vége hanem legömbölyödik, és ez csúnya, elvágni pedig nem szeretném.Estleg ha van infód az olcsóbbik Replica faridomról akkor ird meg légyszi.Előre is köszi.
Kilómétert mondj, mert ha 25000 km után ki kell cserélni a főtengelycsapágyat meg a vezérműláncot akkor megette a fasz az egész szart, a többi motort meg halálra szabályoztatják 18 ezren 100 évig és a lánckereket kell max cserélni!
Volt egy 125 Cbr-em 3 évig kapta az ívet,olajcsere 3x volt benne(1000-8000-16000 szkönyv szerint) 18700km-t mentem vele és a guminyomás ellenörzésen kívül semmi baja sem volt!
Nem akarok egy olyan motort venni amit állandóan szerelhetek!
De nem cikizni érte jó?! Mert én inkább döntögetni szeretek!
Ez attol is függ milyen moci az.
Nem hittem volna hogy a 450 és az 525 között nem igazán jön ki a külömbség ha igazán húzva van mindkettő!
Hogy tartani tudod vele a tempot hihetetlen.
Szóval, ha Egerben jársz, két sör, ha a Mátrában, akkor egy gulasch Mátraházán.
Bár lehet, hogy átb*k, mert a kipufogón teljesen átlátni, belül szinte üres, egy kilyuggatott cső van a dobban. Hogy mi kerül ezen ennyibe? :-)
450 SMR Ktm -ről tuti leérne a lábad,de akkor rendszámot kell rá szerezned valahogy!
Láttam már olyat,hogy SMR-be endurókerekeket raktak! Valószínüleg hasonló cipőbe voltak!
...amik "mellékesen" könnyebbek is úgy 30%-kal mint a 10LE-s zümmögő!
Ha kilométerben akarod számolni a dolgokat akkor vegyél DR-Z-t, XT-t, FMX-et vagy LC4-et...esetleg egy 250-es vagy nagyobb 2T-t. 4T versenyenduroknál mindenhol mindent üzemórában értelmeznek!
Erősen gondolkodom rajta, hogy jövőre nem egy sportmocit, hanem egy supermotot vagy endurot veszek, többen mondták, hogy jobban illene a motorozási sílusomhoz. A gáz az ,hogy elég alacsony vagyok és miután egy ismerősére ráültem, rájöttem hogy nem ér le róluk a lábam . Múltkor is láttam egy fazont akinek a pirosnál nem ért le a lába és úgy csúszott le a motorról oldalra, de szerintem abból egy hirtelenebb megállásnál, vagy nem vízszintes terepen borulás van.. Van erre valami más megoldás?
Lacka:Nem tudom erre a faridomra gondoltál-e,vagy létezik lc4-re más féle is?Ezzel csak annyi bajom van,hogy nem hegyes a vége hanem legömbölyödik, és ez csúnya, elvágni pedig nem szeretném.Estleg ha van infód az olcsóbbik Replica faridomról akkor ird meg légyszi.Előre is köszi.
Volt egy 125 Cbr-em 3 évig kapta az ívet,olajcsere 3x volt benne(1000-8000-16000 szkönyv szerint) 18700km-t mentem vele és a guminyomás ellenörzésen kívül semmi baja sem volt!
Nem akarok egy olyan motort venni amit állandóan szerelhetek!