Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet!

Álltalába az emberek véleménye szubjektív!
Ha adódik az életbe egyszer,tuti ráülnék kipróbálás céljából egy Bergre is!
Nem vagyok vak KTM imádó,hanem a saját és a környezetem által szolgáltatott információk alapján döntök a KTM mellett!
Robe!

De nagyon sokan otthon "megcsinájják" a gépet és utána van csodálkozás, hogy nem sikerült.. Pl. több estet is lehetett hallani, hogy vki Berget vett és nemtom hányezer km után megkérdi, hogy kellett volna olajat csrélni? Vagy másik: légszűrőt tisztítani?
Bizonyára vannak gyári hibásak is, de hol nincs ugye..?
Szóval a saját tapasztalat, ami számít, ami azt mondja, hogy csak a HusaberG!
Hát az igaz!
Ha arra alapozna a vevő amit mások ondanak akkor semilyen mocit nem szabadna venni,hallottam én már rosszat Honda CRF450R és X-ről is,meg KTM 450EXC-ről is,ugyan így a Husaberget,Husqvarnat és az Apriliat is leszolták már.
Pedig mindegyik nagyon jó moci és dúrva gépek,bármelyiket szivessen venném!
A választásom azért esett az RXV-re mert a V2 és az injektor végett baromi rugalmas,mellette a 113kg-os súlya is tökélete,nagyon jól kezelhető.
Sanya!

Igazad lehet! De ez 2002-es! Láttad mien rencer van a 2002-es szérián?
Sztem jövőre vmi Promoto-s pályázáson odalesek
Igen az tény, hogy az lc4 nem a legjobb, ezért is szeretném eladni, bár hozzáteszem a blokkal eddig még nem volt gond, csak hát az a fránya kilók...iszonyú nehéz vele normálisan dönteni. De természetesen meghallgatok bárkit. Neked ezek szerint jó tapasztalataid vannak a bergről.
Totál nem akarok kötekedni,de amióta KTM-m van és figyelm a környezetembe mozgó motorokat a Husaberg nem bírja annyira a strapát!
Lehet hogy talán jobban észreveszi a szervízhiányt,esetleg több gyárihibás alkatrész kerül ki mint más mociknál!
Akinél van egy olyan Berg ami még hibátlan,attol elnézést kérek!
Én is találoztam olyan 501-el ami tök jó,de volt olyan is,ami a Bakony közepén leállt és 40 perc ujjáélesztés után indult el! Tehát összegezve szélsőségbe ütközök a Bergeknél!
Ennek ellenére sztem a menetulajdonsági rendkívül jók lehetnek!
zoza!

KTM-ed van, akkor kb annyi jót hallhattál a saját motorodról, mint a Berg-ről..
Ezt én is hozzá akartam fűzni!
Hiába erős a motor, nem mindenki születik Németh Kornélnak!
Nekem elég egy 450 EXC! Kis fordulaton jól manőverezhető ,de viszont pörgetve hihetetlen mi kijön belőle! A rettenet nyomaték tök fölösleges kis fordulaton,mert ha manőveres részen motorozunk,sztem hátrány!
Hm Ediggi ismereteim szerint gyárilag 65 lovasnak kéne lennie keréken, nemhogy rendszerrel.. Műszaki vizsga idén tavasszal lejárt, szal csak néha merészkedünk ki ismerőssel a városba( ő nem csak néha). Innen a Promoto-tól kéne indulni hozzátok, ha találkoznánk, és addigra lehet szobor l ennék ám
Ezt ki is kellene tudni motorozni! Attól én mégnagyon nagyon messze vagyok.
A másik 1/2 évben is csak 1 akra dob volt rajta az is csak az ízéért !
A Ktm-hez csak azért ragaszkodom, mert van hozzá minden alkatrész ,idomok, meg azt is vegyük számításba mit mennyiért kapsz meg. Egyébként én se hallottam túl jókat az Apriliáról se meg a husabergről sem, bár egyik se volt még nekem, így csak a véleményekre tudok hagyatkozni.
Ne feledjétek,mit ér az erő ha nem uralod Én a gyárival racingoltam1/2 évig,és ment a bringa!
Merre laksz,ha nem vagy messze Bakonycsernyétől egyszer lenézhetnél vel.
hat die FS 650 original 59,2 ps, mit Akrapovic 62,1 ps!
Hát ez igen,62.1LE mellette kb 65Nm-es nyomaték,az keménylehet,a moci 113kg,brutalitás a köbön.
Grat hozzá!
www.motosport.ch/artikel_5636...." title="http://209.85.135.104/search?q=cache:POERC3hCQpUJ:www.motosport.ch/artikel_5636...." target="_blank">http://209.85.135.104/search?q...

Kerékre ennyit ad le az új kipufogóval.
Azért 60LE az nem semmi keréken!
Már nincs fenn az Akra oldalán a Husaberg, de amig volt ott meg lehetett sasolni, hogy a gyárival annyira vissza van folytva, hogy ugy 4500 fordulatik 2x akkora a nyomaték az Akrával
http://www.akrapovic.net/produ...
Itt is azt látni hogy a nyomaték alsó fordulatnál nagyobb a gyári és az Akrapovic között.
Hát igen!
Mindenki aki lecserélte a gyárit Akrapovicra azt mondja hogy a nyomaték jobban kijött a mocinál.
Agresszívabb lett a moci és alúl a nyomatéka jóval nagyobb!
Hát?

Sztem ez csak megszokás kérdése. De tény, hogy élvezetes, ahogyan kapcsolgacc fel és folyamatosan kerekezik, de vmi hasonlót neked is kell érezned a saját gépeden. Az kipuffogó témához annyit, hogy alul sokkalsokkal nyomatékosabb, amit a gyári és Akra rendszerrel mért összehasonlítás is alátámaszt(ott-nem találtam meg..) felül is erősebb, és sokkal gyorsabban kiforog, mint a gyárival. Érezni, hogy mennyivel akadálytalanabbul távoznak a gázok. A -súly és a látvány mind magáért beszél. De mivel már elég régen lett karburálva, még biztos van benne vmi kis +
Tényleg annyira brutális a géped?
Egyszer kipróbálnám szivessen,szép moci!
Nagyon szép a motorod!
Hát igen az SXV550 gyári beállításokkal 71LE a versenybeállításokkal kb 10%-ot tudnak rátenni.
+az Akrapovic rendszerrel meg +5.4LE ad le.
http://www.akrapovic.net/produ...
Itt a keréken leadott erőt mutatja gyári beállításokkal.
Gabi!

Jelentkeznék a kérdésedre!

Hali
Azt hallottam én is rettenet erős az 550 es! Valami 77 lovas asszem!
Nekem elég a 450 es KTM teljesítménye! Ha kitudom motorozni a tudását,akkor már jó motoros leszek!
Annak örülök,hogy lehet hozzá olcsón alkatrészt találni! Majd elmondom a srácoknak!