Hát ha rossz progit raknak rá akkor van vele gond,mert jól el lehet állítani őket,mint fogyasztásra mint teljesítményre.
Az enyém nem eszik többet mint egy XR600R kb 6-7L között,persze nyél gázon meg lehet vele etetni a 10-11-is,csak nyélen gázon üld meg,mert az inkább a rizikosabb probléma mint a fogyasztása.
Az alkatrészek beszerzésével semmi gond nincsen velük,mindent lehet kapni és nem is drága áron.
Én a Natix.Kft-től szerzek be hozzá mindent,gyorsak és bármit meghoznak hozzá.
Összeségében egy brutálissan erős,könnyű és jó motor nagyon szeretem.
Látom neked az van!
Székesfehérváron van 3 ismerősömnek Apriliája!
Voltak gondok velük!
A 450 es 10 litert zabált és egy alapos softvercsere után lett 8,meg az alkatrész beszerzéssel is gondok vannak! Csak gyáriba van hozzá minden!
Én még nem próbáltam,de ettöl még lehet jó motor!
Én is megmaradok a KTM-nél,csak 450-re cserélem az 520 at!
hali! Ahogy olvasom van itt közöttetek egy pár srác aki ért a motorokhoz!
Nekem olyan gondom van, hogy szeretek sm-ni, de asszem nem a megfeleő mocit választottam( LC 4). Abban kérném a segítségeteket, hogy megválok ettől a motortól és milyen motort vegyek. Csak Ktm jöhet szóba és rendszámos legyen lehetőleg.
Amúgy ha már itt vagyok, van egy Scott Supermotó téli/őszi/tavaszi neoprénes kesztyűm, aki ilyenkor is motorozik annak feltétlenül ajánlom. Ha valakinek innen kell 9be odaadom http://www.vatera.hu/scott_car...
Azéret a Pirelli Dragon Wet-et ne emlitsük egy napon a Heidenauval A Heidenau vizen még elmegy, de szárazon sztem szinte használhatalan Ha száraz a pálya soft mintás gumi
Én mentem kánikulában is Pirelli Dragon Wet-tel (elöl) és teljesen jól működött! Ismerősök közül meg többen is nyomják Avon esőgumival (szintén elöl) egész évben és nekik se volt gondjuk soha (igaz, ők egyáltalán nem pályáznak).
Azt hiszem néhány dologba nem értettél meg!
A gyári rendszereknek tudniuk kell az meissziós követelményeket! Ebben az esetben a hanghatásról beszélünk inkább,mint a füsgáz kibocsájtásról ami egyébiránt szem elött van tartva!
Az Akro rendszerek nem erre készülnek! Itt a teljesítmény a lényeg! Aki utcán megy Akróval az megteheti valószínüleg,hogy vesz rá!
A karbi ráhangolás nem gyerekjáték! Arra gondoltam,hogy valószínüleg nem olyan a keverékképzése a karbinak,hogy az a károsanyag kibocsájtás legminimálisabb szintjén van!
A gyári dob átalakításába nem megyek bele,de elég jó nyitott rendszer kihizható belőle!
Ugye itt is a karburálás nem elhanyagolható!
A suly elég fontos dolog itt is! Kérdezz meg egy rakat versenyzőt! Tuti mind azt mondja,hogy legyen minnél könnyebb a vas! Az akró rendszer rettenet könnyü! De ne ragadj le csak a kipufogónál!
Egy motoron számos dolgot átlehet alakítani,könnyíteni,erősebbre cserélni és mérhető lesz a változás!
Abban igazad van,hogy a gyári motor jó alap! Sajna kemény pénzek ráépíteni az extrákat,de megéri!
Volt szerencsém egy átdolgozott 450EXC vel nyomulni és igencsak érezhető a változás!
-A nem jól hangolt nem pontosan igaz!
OK, rosszul fogalmaztam, de értitek, mire gondoltam, nem hozza ki a motorból azt, ami benne van.
- Az utcai motoroknak a környezetvédelmi emissziós előírásokat tudniuk kell hozni,különben nem vehetne részt a közlekedésbe!
Ezt az Akra is hozza, ha benne van a bigyuszka (a hangtompító csövecske), amit mindannyian azonnal kiveszünk. Rosszul tudom?
-A gyári rendszerek fojtottak! Egy kombinált dobbal jönnek ki,amit utólag mindenki úgymond kiherél!
Én nem heréltem ki, nem is tudom pontosan, mi az, de nem gondolom, hogy egy kipuffból csak úgy kiszedni ezt-azt, az optimális teljesítményhez vezet. Vagy létezik leírás ahhoz, hogy a gyári dobból mit kell kivennem? A kérdés pont erre vonatkozik, hogy miért nem csinálják azt a gyárban, mint az Akra tesz: kis csövecske bent, és akkor egy utcai, "halk" dob, ha meg kiveszed, akkor állat.
-Az Akra rendszer egy totálisan versen célokra kifejlesztett cucc!
Nem tudom, hogy biztosan ez így van-e. Az utcán gyakran látok olyan motorokat, amin ez van. Én is szeretnék, ha minden jól megy, pénteken meglesz. Nekem az az érzésem van, hogy (ahogy írtátok is) ha veszel egy motort, az még egy jó alap, és még pengetni kell a pénzt kifelé, ha igazán jót akarsz. Nevessetek ki, de nekem pl. a KTM két színű felnije, meg a narancs színű lánca igencsak tetszik.
-A hang nem számít és az se,hogy van a karbi ráhangolva!
? Én úgy tudom, hogy az utóbbinak épp az ellenkezője igaz!
-Meg ugye ne feledkezzünk el a titán rendszer egyik nagy előnyéröl a súlyáról!
Ezt nem vágom. Korábban hegyibringáztam, ott jelen volt a "gramm mánia" de azt értem. Tényleg ennyit számítana, hogy mennyire nehéz a kipuff?
A nem jól hangolt nem pontosan igaz! Az tucai motoroknak a környezetvédelni emissziós előírásokat tudniuk kell hozni,különben nem vehetne részt a közlekedésbe!
A gyári rendszerek folytottak! Egy kombinált dobbal jönnek ki,amit utólag mindenki ugymond kiherél!
Az Akro rendszer egy totálisan versen célokra kifejlesztett cucc! A hang nem számít és az se,hogy van a karbi ráhangolva! Meg ugye ne feledkezzünk el a titán rendszer egyik nagy előnyéröl a súlyáról!
Komolyan mondom a harmada!
Egyébként meg miért van az, hogy egy gyári supermotora nem jól hangolt kipufogót tesznek? Miért kell Akra? Miért nem lehet eleve ilyennel adni? A gyáriak nem tudják jól megtervezni?
Az enyém nem eszik többet mint egy XR600R kb 6-7L között,persze nyél gázon meg lehet vele etetni a 10-11-is,csak nyélen gázon üld meg,mert az inkább a rizikosabb probléma mint a fogyasztása.
Az alkatrészek beszerzésével semmi gond nincsen velük,mindent lehet kapni és nem is drága áron.
Én a Natix.Kft-től szerzek be hozzá mindent,gyorsak és bármit meghoznak hozzá.
Összeségében egy brutálissan erős,könnyű és jó motor nagyon szeretem.