Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cső
miért már nem Ádám vagy?
lassan nick et kene valtoztatnom
indián gyorsb@szó kurv@?

VillámLik

Hogy hijják az indián nyomkeresőt?
Puhatoll
nekem van most szedtem ki egy lc4es kerékböl egy kát nyelvböl állo karika ami a kerrékbe van ugye?az kell majd lefényképezem ha érdekel!
hehehe tényleg
de,de nem lc4-hez hanem berghez,bár sztem nincs sok külömbség
csa!nem neked kellett lc4km ora meghajtáshoz a keréken lévö lemez?
Hát itt minden-ki -nyúlt
nekem még nem,de gondolom hétfőre megjon
nyomassad akkor a matricázást,és küld a képet ha kész van
/pillanat uccai topánka kellene
jelen pillanatban semmi csizmám nincsen. utánna nézzek neked valaminek a jövőhéten? 661 vagy axo?
Csöcs!
Talán inkább a nyomásoknál kell keresni a szimmeringtitkokat.Egy ismerősömnek tele volt nyomással a telója,ippen egy picit szivárgott.Kipuccantás (lehet csere is volt) oszt folyt.Valahogy felfújta a telót(első!) oszt elállt.Pattogott mint a szar,de nem folyt.
A nyakadon ...és valami hasonló fazon
Megkaptad a nyugdíjjad...42000hsz-ben
pedig olvastam is, csak biztos lefagyott a winfos.... sajnos nincsen
Mindig azt mondom, hogy ott annyi víz szokott kikönnyezni mint amit egy hangya tud hugyozni ...való színű, hogy mentél vele az üzemi hő egy kicsit megdagasztotta a gyűrűt és ez okozta a menzesz végét
sanya72
[41905] tegnap 17:06
nincsen véletlenűl O redcode 12es vagy 11.5ös fehér csónakod?
tegyen fel okullárét orákulum
Ismerhetsz már , h nekem csak a rongálás megy
Ez nálam volt probléma régebben...csak gondoltam cserélünk választ is
A telófolyás az ok, mivel a szimeringcserénél nem lett csúszógyürü is cserélve , kiszisszentve sem volt, mert nem tudom h hol kell/ még a déerzén is a multkor mutatta meg gé.gabesz /, de ez a vizszimering -b@szás nincs kapcsolatba vele .
Ha áll elszaródik, ha megy attól megjavúl aszt minden okos