Ok akkor nem tudakozózok Csak valaki azt mondta nem gyáriak az első telóim és ha nem tudom beszerezni a cuccot akkor gondoltam felhivom
Tudom én hogy kurva komoly szakma, de nekem egyszerüen nincsen szükségem még komolyabb technikára mert amint mondtam a tudásomat így is felülmulja alapjáraton a cucc. Csak arra van most szükségem hogy ne fossa az olajat
Azt azért elmondanám , hogy a srác nem tudakozó ...de ezt te kihozod anyagárból is biztos, ezt gyorsan meg lehet tanulni, végül is ez nyugatabbra csak egy qurvakomoly szakma de, alap szinten el lehet kütyüzgetni a gariban is ....egy bizonyos szintig
Elhiszem, h annyi, mert van egy simeringem hozzá tavalyról és annak is hétezer fabatka volt darabja.
De 15/15- ért lehet h nem is hozzáértő csinálja, csak olyan ,aki már egyX látta h valahol hogy csinálják
A Yamaha Fehérék is korrektül és nem éhes áron dolgoznak, és már láttak egy pár telót de, mindenki oda viszi ahová akarja, mert ugyi kell a tapasztalat szerzés, csak nehogy sokkkba kerüljön és ezértmég hólapátnyél is legyen...mert nem az erő a lényeg hanem ami ott tartja a kerekeket a földgömbön
dehogy vagyok én hülye 60ezerért...
átszelepelés meg ilyenek nekem meg nem kell mert még nem a futómű fog gátat szabni a motoros képességeimnek, majd ha már nem elég az állitási lehetőség az ugyis 1-2 év mulva fog jelentkezni ( amyenit én pályázok )és akkor nem fogok 100ezreket költeni a telóra hanem lecserélem motorotsul együttt, mert ugye ez sem egy mai motor és nem akarok ilyen nagyvonalú költekezésbe kezdeni
Az meg hogy most szimeringes hát megveszem az olajat meg a szimeringet meg a csúszógyűrűt és megcsinálom magamnak és megspóroltam 30 ezret. A srác száma azért kellett mert majd alkatrészügyben felkeresem, hogy milyen csúszógyűrű kell bele vagy honnan vagy mimiféle
Egy teljes futómű átszelepezés, rugó csere súlyra az kb alsó hangon olyan 150-200 ropi de, az aztán ott van a szeren ...sajna ilyen a technikai szport ,pénznyelő automata ....de van aki ennyit egy nap alatt dob be a gépbe
Nincs még valami haladás a telószimering ügyemben? 1 darab van még tartalékban de csúszógyürüm nincs 1sem, még most a tél végén szeretném rendesen megcsináltatni.
Elég ha van valami 5let, h hol kapok.
Az nem jó ha óvszeres a filing de, a másik véglet sem igazán sikk, bár az csak optikailag zavaró, vagy talán ha radírozod a flasztert előfordul6, hogy elfordol6 a tért könyök protektor
Tudom én hogy kurva komoly szakma, de nekem egyszerüen nincsen szükségem még komolyabb technikára mert amint mondtam a tudásomat így is felülmulja alapjáraton a cucc. Csak arra van most szükségem hogy ne fossa az olajat
De 15/15- ért lehet h nem is hozzáértő csinálja, csak olyan ,aki már egyX látta h valahol hogy csinálják
átszelepelés meg ilyenek nekem meg nem kell mert még nem a futómű fog gátat szabni a motoros képességeimnek, majd ha már nem elég az állitási lehetőség az ugyis 1-2 év mulva fog jelentkezni ( amyenit én pályázok )és akkor nem fogok 100ezreket költeni a telóra hanem lecserélem motorotsul együttt, mert ugye ez sem egy mai motor és nem akarok ilyen nagyvonalú költekezésbe kezdeni
Az meg hogy most szimeringes hát megveszem az olajat meg a szimeringet meg a csúszógyűrűt és megcsinálom magamnak és megspóroltam 30 ezret. A srác száma azért kellett mert majd alkatrészügyben felkeresem, hogy milyen csúszógyűrű kell bele vagy honnan vagy mimiféle
Megpotolod még 500 al és veszel ujat, ne légy hülye
nagymatel@freemail.hu
Végre stabilan itthon, és már csak egy (azaz 1) alkalommal kell visszamennem, és azzal végleg lezárom ezt a szutyok kórházasdit.
De azért meglátogathatsz - tudod minden jó élmény jól jön, a 'lábadozás' alatt
Mizus? Kezed? Otthon vagy már? Nem akarom teljesen szétoffolni a LFP topikot.
Elég ha van valami 5let, h hol kapok.