Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megérkezett a vacsora!
pro circuit adatok alapján.
ja hogy mivel érted el?nagyon nem tetszett ez az okoskodó stilusod,amikor semmi rosszat nem mondtam.lehet 10 év mulva már nem fogok hülyeséget kérdezni én sem,de eggyenlöre ez van.attol hogy neked nem tetszik ne szólj be!
nekem meg ez a dob tetszik
Te inkább a kérdésre válaszolnál...
ahan egymásét lekoppintottuk
Ezt te csináltad?

Kb menyiből jön ki egy ilyen? Én is csinálnék az LC4-re . Anyagot hol lehet beszerezni?
Már otthon van...most kezdtem el építeni...
Ez valami koppintás?
Hát ja, a hazai bajnokságban se színvonal se létszám!
Gondolom nem volt egyszerű mindezt elérni a mai világban.
Mikor kapod meg a motort?
végig perforált cső van, belépési átmérőről szűkűl 38mm-re!
Jut eszembe az auspuffrrol!Év végi szabadidőmben össze kellett dobni gyorsan egy dobot, egyik cimbinek!Igaz messze vagyok tudásilag ezen téren Raptor Csabi barátunk szakmai tapasztalatátol, de szerintem nem lett olyan rossz!
Azt kérdeztem, hogy mi lett átalakítva a gyárin?
Igen, ez még kérdés...itthon nincs elég induló a prestige-ben, így szerintem külföldön megyek majd...
Az komoly!
Itthon rajthoz fogsz állni, vagy csak külföldben gondolkozol?
Persze gondolom a szponzorokon is múlik mit akarnak.
kecskeméten van korlátozás, bár remélem rajtam nem alkalmazzák majd. ez ilyen végszükségnek azért nem rossz.
ez a gyári átalakítva, vagy arra gondolsz, hogy kecskeméten hogy lehetett gyári dobbal menni? az még bele fért....
És mit csináltatok a gyári dobbal?
amugy is ki kellett mozdulnom, mert már kezdtem megőrülni rendesen! a sok drog,meg az egyhelyben fekvés nem jó kombináció!
sajnos kecskeméten van!
ez csak egy hajlított, szűkebb cső. nem a teaszűrős megoldás.
Egy zsír 450 SMR-t. Abból építek versenyparipát 2009-re...
Szűkítő!
Versenymotorra, pályára, dB korlátozás!

Na neeeee!
azon a képen benne is van. meglátjuk, hogy bírja majd a rázkódást. mondjuk inkább rúgós alátéttel kell majd berakni a csavart. nekem a drz ben működött.
Jaaaa, a teaszűrő...