Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs mit! számíthatsz rám!
kösz, kösz
Nem véletlenül nem irtam le a típust, nem akarok senkit megsérteni, és ráerőltetni bárkire is az én véleményemet. Illetve mint irtam nincs saját tapasztalatom, tehát nem szeretném boncolgatni a témát...
Egyébként a Simson-ról volt szó!
Nem véletlen kérdeztem

Még szerencse, hogy 1 gyárba teszik őket össze
rólad
én már itthon, kicsi pihi,aztán el gumiért,majd ismét egy ki meló
Szeva!

És melyik bringáról nem hallóttál jókat?
na akko mostmár neki állok dolgozni ,mert nem lesz időm este meginni egy sört a cimborákkal...
na mára ennyia marketing órából. avagy hogyan beszéljünk egy szardarabról órákig pozitívan!
a gártócég azt is garantálja, hogy ha ez a cucc rajta van, rendőr NEM fog igazoltatni!
kíméli a hajtás rendszert és a fékrendszert, a gumik kopása egyenlő lesz a nullával!
100%os motorzaj csökkenés! az olajcsere intervallum hihetetlen időkig meghosszabbítható
legelőnyösebb tulajdonsága, a hihetetlen nagy fogyasztás csökkenés
ááááááállat!
ennek a technológiának a neve: POWER NO!
Marha
heggesztd be fixen telibe 8as kazánlemezzel!
azlessz
Próbáld ki...
Szerintem ha kettő juk nélküli lemezt tennék be az mégjobb lenne,
Látom készen vagy Te is
Helyes döntés.
Igazából az örvénymentesítés és az légáramlás felgyorsítása a lényeg...a plusz levegő szvsz eléggé elhanyagolható (bár nem vagyok gépészmérnök)...
lyukak nélkül mit ér a világ?
vagy hogy a 2t-hez tartozzak, egy maico 685, 800as tuninghengerrel, közel 100 pacival