Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öblítés
Pesze, hogy csak bemarás mert a dugón lévő két lik működteti azt a két felömlőt.
(mellesleg időkesztmetszete szinte semmi, legfeljebb 1-2 % az önlítési nyereség így)
akarom mondani hogy a henger melyik dappé volt?
demelyik dappnak a blokkja volt?
Köztes állapotról videó van.
Főtengely eléggé be van állva, de majd megreparálom.
mit mehetett ez a vas? bitang henger...
A szívóoldalon a két felső kisebb lyuk az csak egy "bemarás".
Ugye megy a blokk reparálás...
De kitaláltam, hogy a CS50-re dobok egy hengert, nézzük mit csinál.
A narancs dugója nem jó a főtengelyhez, az kilőve.
Találtam itthon egy beállt blokkot, szedjük le. 2-t rávágtam a dugóra, aztán kocogtattam a hengert, és simán lejött. Még ilyet...
Aztán amit láttam..... Aztamindenit:
Fogalmam sincs. Kihúztam aztán teletöltöttem.
általban a telólban 1-1.2 dl szokott lenni. Bár ha túl töltöd és akkor koppanásig lenyomod az egyik szárat (feltéve ha kiszereled) akkor kijön a felesleg. és akkor elegendő van benne amennyi kell :)
Tapasztalati út milyen telóba kell gombibá 2 per alatt megtalálja neked őt kérdezd!
Slick mivan a cobrával videó?
Hahó-hahó!
Valakinek mint például Slick-nek is van teleszkóppal kapcsolatos ismerete.
Leengedtem ( 5 csepp ) olajat az első telókból de nem tudom mennyit kell bele önteni...
MEddig kell tölteni?
nna ma találkoztam a csuvival jófej. csak nem tudtuk sokat csevegni.
Üdv! Szerintem az egyenleg= Kis pénz kis moci, Nagy pénz nagy moci!
A bukta igy mükszik, ha nem vagy nepper!
Üdv Gombibá

A dolgok azért összejönnek a kispénztárcájú kókányereknek is mint pl én most elégedett vagyok megy a ds megy a hercules vizes sachsblokkokról régóta álmodok van egy 125-ös MZ-m azis működik szóval így visszatekintve nem szeretném elkiabálni de lassan elérem a pár éve kitűzött célt olyan cuccaim vannak amiről régóta álmodok pl most egy komplett 4 gangos puch blokkom vagy 6-os sachs blokk legyezős cuccok 80-a cuccok nicasil króm amit akarsz nemasztmondom hogy mind kész és nincs mit csinálni, a munka rengeteg még ezekkel de érdekes hogy egy DS 50 -és a teljes odaadás volt később anyagilag is jobb kategóriába kerültem és lám azért alakultak a dolgok.Még a Florett RS hiányzik de kitudja lehet egyszer sikerül azis majd meglátjuk.
Az viszont szomorú, hogy a rengete beleölt pénz munka nem térül meg ez a világ szégyene pedig az nem volt "kókány gép" és még ígysem térült meg az befeccölt összeg ez szomorú.
Igen.:D Azóta rájöttem csak be volt rohadva kegyetlenül a gombja. Azóta már szétkaptam a gépet. Megy festésre meg megreparálom a teleszkópokat blokkot átnézem elektronyikát stb. Aztán mehet a levesbe
Ne mond már hogy egy ülés kifog rajtad...
Az enyém nyitható felfele, de hogy csavarjai hol vannak fejből nem tudom...
Aha, gondolom nem fogod buktának tekinteni, ha valamelyik motorodon veszítesz mondjuk 50e Ft-ot :-)
Vigasztal majd a tudat, hogy jó volt vele motorozni...
Amúgy tényleg sajnálom, mert én is szerettem vele közlekedni.
Miért lett volna bukta?A fiadnak egy életreszóló élmény volt a kis 50-es restaurált KTM-el motorozni!
Az ár bizalmas adat Bukta volt ahhoz képest amibe nekünk volt, de annál kisebb, mint amit gondoltam.
Végül kiderült, hogy a saját karbijának sem volt semmi baja, sőt azzal jobban is ment annak ellenére, hogy abban 82-es, míg a tőled megvettben 88-as főfúvóka volt.
Méretes kuplung de remélem most a legjobb tudásod szerint dolgozol és kérsz segítséget a blokkfelet elrepeszteni kár lenne!
Tegnap elmentem megnézni egy DS-t nagy szakadék volt a blokkot és a tankot hoztam el belőle viszont a blokk komplett karbi gyújtás is van és 4 sebességes kompletten 6000-ért!