Puch Alkatrészek eladók gyújtás komplett csak beteszed és jó , főtengely, karbi, henger hengerfej ! henger hengerfej most ezen a héten lesz márt csak mert adom vasba (aluminiumba)
Érdekes felfogás,én nem azonosulnék vele, mert e-szerint aki nem emzoli22357, az csak rosszat ir ,aki meg az az a tuti, ez a forum azért van hogy leirhassam a véleményem és nem azért hogy FIKÁZZAM a társaim!
Tévedsz egyáltalán nem vagyok beszólogatós ember viszont van néhány dolog, amit nehezen viselek iylen a rosszindulat, a korlátoltság, és a bunkóság például.
A nálam idősebb embereket kifejezetten tisztelettel szoktam kezelni, vagy legalábbis igyekszem így tenni.
Viszont, azt nem tudom elfogadni, hogy azért mert valaki 40-50-60 akárhány éves, akkor neki már szabad sületlenségeket terjeszteni.
Nem szabad.
Azért nem, mert az utánuk jövő generáció tőlük tanul, így az idősebbeknek bizonyos felelősségük van ezen a téren, mivel az okosság, de a hülyeség is továbböröklődik generációról generációra.
Én, az egyesületünkben a nálam fiatalabb szakikat kifejezetten bíztatom arra, hogy kérdőjelezzék meg amit állítok, mert estleg ténylegesen hüyleség.
Így működik a fejlődés, hogy a fiatalabbak megkérdőjelezik az előttük járó generáció kőbevésett dogmáit.
Viszont, azt is gondolom, hogy akárki, aki bármeynnyi idős is legyen ha osztja az észt, legyen igencsak felkészült a témában.
Ha meg nem az, akkor nem megsértődni kell, hanem utánanézni, akár az alapoknak is.
Biztosíthatlak, hogy nem képzelem magam tévedhetetlennek, sőt.
Minden évben, szilveszterkor le szoktam írni a klubfórumunkra az abban az évben elkövetett nagyobb bénázásokat.
Jókat szoktak röhögni rajta, és én is.
Volt már:
Szimmering elcserélése, és a nemmenés nemértése egymás után háromszor, főtengeéy fordítva beszereleése, gyújtáshiba keresés 2 napig, miközben csak a gyertya volt szar, satöbbi.
Viszont, arra kínosan szoktam ügyelni, hogy amiről kijelentem, hogy az így meg amúgy van, az műszakilag megalapozott legyen.
ezt marha egyszerű elérni:
nem szakértek olyenba bele, amihez nem értek, továbbá folyamatosan képzem magam.
Persze,még ettől is becsúszik egynéhány kapitális baromság.
HA egy motor a beszívott levegőhöz képest kevés benzint kap, akkor NEM a levegő emnnyiségét kell (megpróbálni) csökkenteni, hanem a benzinből kell annyit adni, hogy a levegőhöz elegendő legyen.
Ezek nem Danuviák a maguk szabályozható áteresztésű légszűrőjükkel...
Melelselg a danuviának sem tesz jót, ha a hibát nem elhárítják,hanem egy másik hiba előidézésével próbálják orovosolni.
Tehát, ha kevesel (A levegő "sok") akkor nem a levegőt kell elvenni, hanem benzint adni a levegőhöz...
Amotorok belső kenésének 100%át, és a hútésnek is jelentős részét a bejuttatott benzin(és olaj) adja, ha a kevés a nyál, és a levegőt veszed el, a kenést és a hűtést tovább rontod.
Nem célszerű eljárás.
Arról nem is bezsélve, hogy marhára nem tudom, miképpen lehetne a levegőt elvenni(ameleltt, hogy hüyleség)
Talán csak nem a keverékcsavarral?
Az is"remek" megoldás, mert akkor pont ahla legjobban kellene, a tetején továbbra is vígan kevesellni fog, mivel a keverék csavar teljes neve:
"Alapjárati keverék szabályozó"
ebből következik, hogy teligáz környékén kb hatástalan...
ZSóval tekergethted napestig a keverékcsavart, az bizony kb 3/4 gáztól keveselni fog, mert onnan sznte csak a főfuvi diolgozik.
(persze, el ehet dugaszolni a légszűrőt ronygyokkal meg mifenével, ésakkor helyreállhat a keverékarány ami viszont öszeségében kevés lesz, a motor gynege lesz mint a harmat, melegedni fog, és erősen kopni)
Ennyit a levegő elvteléről.
A szürke gyertyát Pucci teljesen jól mondja, annak az oka vagy keveselés, vagy túlhevülő gyertya.
A túlhevülő gyertya szőpen kizárható, ha annyi főfuvit adsz neki, hogy már érezhetően lasssab legyen, s a szín jelentősen nem változik, akkor bár mi is legyen a gyertyára írva az bizny túlmelegszik.
Ha sokat szadizod így, hamarosan lecsöppen a vége, sé a dugón keresztül körülnéz a karterban.
egy kérdés hogy a gyertya olajos? vagy száraz? mert ha akárhogy állítod akkor tuti dugulássos lehet! fúvókákat pucold ki vékony rézkábelel. és vmint a úszószintet is ellenőrizd.
mert az is számít sokat. és a légszűrő nélkül is próbáltad?
Megvan még az első munkahenger ? Etleg a főfékmunkahenger is? Mit kérnél érte? Köszi a választ!
A nálam idősebb embereket kifejezetten tisztelettel szoktam kezelni, vagy legalábbis igyekszem így tenni.
Viszont, azt nem tudom elfogadni, hogy azért mert valaki 40-50-60 akárhány éves, akkor neki már szabad sületlenségeket terjeszteni.
Nem szabad.
Azért nem, mert az utánuk jövő generáció tőlük tanul, így az idősebbeknek bizonyos felelősségük van ezen a téren, mivel az okosság, de a hülyeség is továbböröklődik generációról generációra.
Én, az egyesületünkben a nálam fiatalabb szakikat kifejezetten bíztatom arra, hogy kérdőjelezzék meg amit állítok, mert estleg ténylegesen hüyleség.
Így működik a fejlődés, hogy a fiatalabbak megkérdőjelezik az előttük járó generáció kőbevésett dogmáit.
Viszont, azt is gondolom, hogy akárki, aki bármeynnyi idős is legyen ha osztja az észt, legyen igencsak felkészült a témában.
Ha meg nem az, akkor nem megsértődni kell, hanem utánanézni, akár az alapoknak is.
Minden évben, szilveszterkor le szoktam írni a klubfórumunkra az abban az évben elkövetett nagyobb bénázásokat.
Jókat szoktak röhögni rajta, és én is.
Volt már:
Szimmering elcserélése, és a nemmenés nemértése egymás után háromszor, főtengeéy fordítva beszereleése, gyújtáshiba keresés 2 napig, miközben csak a gyertya volt szar, satöbbi.
Viszont, arra kínosan szoktam ügyelni, hogy amiről kijelentem, hogy az így meg amúgy van, az műszakilag megalapozott legyen.
ezt marha egyszerű elérni:
nem szakértek olyenba bele, amihez nem értek, továbbá folyamatosan képzem magam.
Persze,még ettől is becsúszik egynéhány kapitális baromság.
Viszont legalább az alapok megvannak.
Szakikám akkor most tünjek el,Vagy mi legyen?
Ezek nem Danuviák a maguk szabályozható áteresztésű légszűrőjükkel...
Melelselg a danuviának sem tesz jót, ha a hibát nem elhárítják,hanem egy másik hiba előidézésével próbálják orovosolni.
Tehát, ha kevesel (A levegő "sok") akkor nem a levegőt kell elvenni, hanem benzint adni a levegőhöz...
Amotorok belső kenésének 100%át, és a hútésnek is jelentős részét a bejuttatott benzin(és olaj) adja, ha a kevés a nyál, és a levegőt veszed el, a kenést és a hűtést tovább rontod.
Nem célszerű eljárás.
Arról nem is bezsélve, hogy marhára nem tudom, miképpen lehetne a levegőt elvenni(ameleltt, hogy hüyleség)
Talán csak nem a keverékcsavarral?
Az is"remek" megoldás, mert akkor pont ahla legjobban kellene, a tetején továbbra is vígan kevesellni fog, mivel a keverék csavar teljes neve:
"Alapjárati keverék szabályozó"
ebből következik, hogy teligáz környékén kb hatástalan...
ZSóval tekergethted napestig a keverékcsavart, az bizony kb 3/4 gáztól keveselni fog, mert onnan sznte csak a főfuvi diolgozik.
(persze, el ehet dugaszolni a légszűrőt ronygyokkal meg mifenével, ésakkor helyreállhat a keverékarány ami viszont öszeségében kevés lesz, a motor gynege lesz mint a harmat, melegedni fog, és erősen kopni)
Ennyit a levegő elvteléről.
A szürke gyertyát Pucci teljesen jól mondja, annak az oka vagy keveselés, vagy túlhevülő gyertya.
A túlhevülő gyertya szőpen kizárható, ha annyi főfuvit adsz neki, hogy már érezhetően lasssab legyen, s a szín jelentősen nem változik, akkor bár mi is legyen a gyertyára írva az bizny túlmelegszik.
Ha sokat szadizod így, hamarosan lecsöppen a vége, sé a dugón keresztül körülnéz a karterban.
Magyarul:
Nyálat neki, és/vagy egy nagyobb gyertyát.
Fúvókák kitisztítva , légszűrő nélkül rosszabb a helyzet .
mert az is számít sokat. és a légszűrő nélkül is próbáltad?