Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali! legalább rakd fel már a képeket!
nononono@citromail.hu ere írjatok ha kell vlmi
Puch Alkatrészek eladók gyújtás komplett csak beteszed és jó , főtengely, karbi, henger hengerfej ! henger hengerfej most ezen a héten lesz márt csak mert adom vasba (aluminiumba)
Puchi!
Megvan még az első munkahenger ? Etleg a főfékmunkahenger is? Mit kérnél érte? Köszi a választ!
Berva
Mi volt az első motorod?
Látom megint átlátszó volt a hozzászólás ablak...
Érdekes felfogás,én nem azonosulnék vele, mert e-szerint aki nem emzoli22357, az csak rosszat ir ,aki meg az az a tuti, ez a forum azért van hogy leirhassam a véleményem és nem azért hogy FIKÁZZAM a társaim!
Én meg arról biztositalak,hogy véleményt irok és nem szakértek!
Tévedsz egyáltalán nem vagyok beszólogatós ember viszont van néhány dolog, amit nehezen viselek iylen a rosszindulat, a korlátoltság, és a bunkóság például.

A nálam idősebb embereket kifejezetten tisztelettel szoktam kezelni, vagy legalábbis igyekszem így tenni.

Viszont, azt nem tudom elfogadni, hogy azért mert valaki 40-50-60 akárhány éves, akkor neki már szabad sületlenségeket terjeszteni.
Nem szabad.
Azért nem, mert az utánuk jövő generáció tőlük tanul, így az idősebbeknek bizonyos felelősségük van ezen a téren, mivel az okosság, de a hülyeség is továbböröklődik generációról generációra.

Én, az egyesületünkben a nálam fiatalabb szakikat kifejezetten bíztatom arra, hogy kérdőjelezzék meg amit állítok, mert estleg ténylegesen hüyleség.

Így működik a fejlődés, hogy a fiatalabbak megkérdőjelezik az előttük járó generáció kőbevésett dogmáit.

Viszont, azt is gondolom, hogy akárki, aki bármeynnyi idős is legyen ha osztja az észt, legyen igencsak felkészült a témában.
Ha meg nem az, akkor nem megsértődni kell, hanem utánanézni, akár az alapoknak is.
Biztosíthatlak, hogy nem képzelem magam tévedhetetlennek, sőt.

Minden évben, szilveszterkor le szoktam írni a klubfórumunkra az abban az évben elkövetett nagyobb bénázásokat.
Jókat szoktak röhögni rajta, és én is.
Volt már:

Szimmering elcserélése, és a nemmenés nemértése egymás után háromszor, főtengeéy fordítva beszereleése, gyújtáshiba keresés 2 napig, miközben csak a gyertya volt szar, satöbbi.

Viszont, arra kínosan szoktam ügyelni, hogy amiről kijelentem, hogy az így meg amúgy van, az műszakilag megalapozott legyen.
ezt marha egyszerű elérni:
nem szakértek olyenba bele, amihez nem értek, továbbá folyamatosan képzem magam.
Persze,még ettől is becsúszik egynéhány kapitális baromság.

Viszont legalább az alapok megvannak.
ne foglalkozz vele,ez a hobbija,hogy beszol mindenkinek,és ő a motorok szentje....legalábbis azt hiszi
Nézd meg a légszűrőt ha eddig jó volt akkor lehet az. Vagy átugrott a rugó a súbertűn.
(tév információ terjesztés nem először.)
Szakikám akkor most tünjek el,Vagy mi legyen?
Most hogy igy eldöntötted mi a téves info,ajánlom tanulmányozni ezen 40-éves ábrát és érthetőbb lesz a levegő elvétel!
Nem baj szakikám majd képezem magam, hogy ne legyek tévedhetettlen!
A 2-es 3-as nagyon 6-as évek vége és ott tök egyforma gépek vannak.
a utcsó aki nem ismerné az A kör c filmből paródiája...
Beszólás vagy nem beszólás, tév információ terjesztés nem először.
HA egy motor a beszívott levegőhöz képest kevés benzint kap, akkor NEM a levegő emnnyiségét kell (megpróbálni) csökkenteni, hanem a benzinből kell annyit adni, hogy a levegőhöz elegendő legyen.

Ezek nem Danuviák a maguk szabályozható áteresztésű légszűrőjükkel...
Melelselg a danuviának sem tesz jót, ha a hibát nem elhárítják,hanem egy másik hiba előidézésével próbálják orovosolni.

Tehát, ha kevesel (A levegő "sok") akkor nem a levegőt kell elvenni, hanem benzint adni a levegőhöz...

Amotorok belső kenésének 100%át, és a hútésnek is jelentős részét a bejuttatott benzin(és olaj) adja, ha a kevés a nyál, és a levegőt veszed el, a kenést és a hűtést tovább rontod.
Nem célszerű eljárás.

Arról nem is bezsélve, hogy marhára nem tudom, miképpen lehetne a levegőt elvenni(ameleltt, hogy hüyleség)
Talán csak nem a keverékcsavarral?
Az is"remek" megoldás, mert akkor pont ahla legjobban kellene, a tetején továbbra is vígan kevesellni fog, mivel a keverék csavar teljes neve:
"Alapjárati keverék szabályozó"
ebből következik, hogy teligáz környékén kb hatástalan...
ZSóval tekergethted napestig a keverékcsavart, az bizony kb 3/4 gáztól keveselni fog, mert onnan sznte csak a főfuvi diolgozik.
(persze, el ehet dugaszolni a légszűrőt ronygyokkal meg mifenével, ésakkor helyreállhat a keverékarány ami viszont öszeségében kevés lesz, a motor gynege lesz mint a harmat, melegedni fog, és erősen kopni)

Ennyit a levegő elvteléről.

A szürke gyertyát Pucci teljesen jól mondja, annak az oka vagy keveselés, vagy túlhevülő gyertya.
A túlhevülő gyertya szőpen kizárható, ha annyi főfuvit adsz neki, hogy már érezhetően lasssab legyen, s a szín jelentősen nem változik, akkor bár mi is legyen a gyertyára írva az bizny túlmelegszik.
Ha sokat szadizod így, hamarosan lecsöppen a vége, sé a dugón keresztül körülnéz a karterban.

Magyarul:

Nyálat neki, és/vagy egy nagyobb gyertyát.
Már leírtam hogy Szürke a gyertya és száraz .
Fúvókák kitisztítva , légszűrő nélkül rosszabb a helyzet .
egy kérdés hogy a gyertya olajos? vagy száraz? mert ha akárhogy állítod akkor tuti dugulássos lehet! fúvókákat pucold ki vékony rézkábelel. és vmint a úszószintet is ellenőrizd.
mert az is számít sokat. és a légszűrő nélkül is próbáltad?