Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Állhat az bárhol akkor is befullad...
a tű szelep hogy áll az alátáét? melyiken?
A gázadásra fulladdal én nemcsináltam semmit megtartom magasabban az alapjáratot és ha indulni kell pirosnál vagy akárhol akkor nagygáz óvatoskuplzung mert hamar elkapja az elejét!
Sztem keveselhet... vagy a szivatógonja lehet. MErt ha fulladozik és a gyertya olajos akkor sokat kap. ha száraz akkor keveset kap. DE viszon elő fordulhat hogy eldugul a fúvóka..
Te az enyém is ilyen ez fellűlre hangolt motor forgatni kell hoyg emnjen vagy gyorsan mész vagy sehogy és ez tényleg így van.Már ha 50-esről van szó!
Nem,eddig is csak 5500 6000-től volt erő de alatta annyi sem hogy elinduljak vele normálisan...
Ez most beszólás?
Eddig jóvolt különben?
No akkor ha ő nem tudja, akkor írd le te, hogy mi lehet a forrása...
Úgy is van, szakikám, kevest kap, és vegye vissza a levegőt...

Tipuspéldája vagy a 40 éve motorozó embernek aki az idő múlása ellenére nem tud alap dolgokat.
Visszavettem de probléma még mindig fennáll...
vedd vissza a levegöt
A hőérték megfelelő de ha dúsabbat adok neki akkor meg fullad tőle...
Rossz hőérék szegény keverék.
Ez szép és jó de nem ez volt a kérdés... Elől általában a gyárihoz képest +1 fognál több már nem hoz jót...
Tünet : Szürke gyertya , 6000 alatt erőtlen és fullad nagyobb gázadásra .
Gyújtás pontosan belőve leírás szerint...
Ötletek?
De sajnos akkor ezt korrigálni sem tudom...
Akkor jól gondoltam...
A váltótengely ugyan uygan annyit fog forogni, csak a motro fog más valós sebességgel menni:)
Lehet, hogy igaz amit írtál de az első lánckerékáttétel változtatás esetén nagyobb eredményt érsz el elől 3 foggal mint hátul 5-el.
MZ-esk erre is gondoltak a hátsó keréktől jön a hajtás.
jól mondod.
mert ha blokkból kiinduló km óra nem mindig pontos mert a láncáttétel miatt van ez. és így elég szar konstrukció.
a legjobb hogy a első kerékből jövő km óra az mindig pontosabbat mutat, akárhot módosítod a hátsó kereket a átételét.
Egy feltevés...
A Sachs-nál mivel a km meghajtás a kislánckeréknél van a váltó tengelyén , az áttétel változást nem fogjuk látni a Km órán mert ugyan annyit fog az a tengely forogni, csak a hátsó kerék fog többet vagy kevesebbet... Tehát a Km órán a várt eredmény elmarad...

Jól gondolom? Tehát a Km órám per pillanat tuti biztos hogy mást mutat...

A ZÜNDAPP -nál a meghajtás az első keréken van ott egyből látni a változást...