A gázadásra fulladdal én nemcsináltam semmit megtartom magasabban az alapjáratot és ha indulni kell pirosnál vagy akárhol akkor nagygáz óvatoskuplzung mert hamar elkapja az elejét!
Sztem keveselhet... vagy a szivatógonja lehet. MErt ha fulladozik és a gyertya olajos akkor sokat kap. ha száraz akkor keveset kap. DE viszon elő fordulhat hogy eldugul a fúvóka..
jól mondod.
mert ha blokkból kiinduló km óra nem mindig pontos mert a láncáttétel miatt van ez. és így elég szar konstrukció.
a legjobb hogy a első kerékből jövő km óra az mindig pontosabbat mutat, akárhot módosítod a hátsó kereket a átételét.
Egy feltevés...
A Sachs-nál mivel a km meghajtás a kislánckeréknél van a váltó tengelyén , az áttétel változást nem fogjuk látni a Km órán mert ugyan annyit fog az a tengely forogni, csak a hátsó kerék fog többet vagy kevesebbet... Tehát a Km órán a várt eredmény elmarad...
Jól gondolom? Tehát a Km órám per pillanat tuti biztos hogy mást mutat...
A ZÜNDAPP -nál a meghajtás az első keréken van ott egyből látni a változást...
Tipuspéldája vagy a 40 éve motorozó embernek aki az idő múlása ellenére nem tud alap dolgokat.
Gyújtás pontosan belőve leírás szerint...
Ötletek?
mert ha blokkból kiinduló km óra nem mindig pontos mert a láncáttétel miatt van ez. és így elég szar konstrukció.
a legjobb hogy a első kerékből jövő km óra az mindig pontosabbat mutat, akárhot módosítod a hátsó kereket a átételét.
A Sachs-nál mivel a km meghajtás a kislánckeréknél van a váltó tengelyén , az áttétel változást nem fogjuk látni a Km órán mert ugyan annyit fog az a tengely forogni, csak a hátsó kerék fog többet vagy kevesebbet... Tehát a Km órán a várt eredmény elmarad...
Jól gondolom? Tehát a Km órám per pillanat tuti biztos hogy mást mutat...
A ZÜNDAPP -nál a meghajtás az első keréken van ott egyből látni a változást...