Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szoktam fázni.
Viszont tegnap rettentő módon szétfagyott a lábam, még a bőr csizmában is. De mostmár leraktam a narancsot, már csak fel kell mondanom.
felengedtél már a hibernálásból?
Project on:

ripityára szed, minden elmos, csapágyak, szimeringek, tömítések, gumi alkatrészek cseréje, + némi esztétikai csinosítás.
Kerékcsapágyak ujjal megmozdízhatatlanok... (kicsit megállt)
Suzuki RG500-at még szereltem is!
minek is tanulsz? ,szakács

akkor megvan a vizsgafeladat
ez egy céllövöldés cucc,semmi köze az igazi Kreidler hez ,csak névben


hidd el 250 es etz,arany középút
Remélem az én leendő levegősöm is fog tudni egy 110-120 at.
Jó az etz 250 csak nincs rá jogsim.Ami kéne 125-ös az az új kreidler.
Ez:
http://www.kreidler.net/wp_kre...
Próbáltam megörökölni de szégényke addig lesz használatban amígy szét nem rohat (illetve azon már tólvan).

Na új favorit vidó 130-al sachsal. http://youtu.be/D4jIb4vOvJA
A 250 etz jó választás lenne,az apád Opelját meg megörökölöd tőle
http://youtu.be/iVltL23HMvE

továbbra is a favorit vidi nálam sachsból.
Jogsihiány nekem 125-re van jogsim.De lehet eladom az összes motorom a ds-t rendberakom és inkább kocsi.

http://youtu.be/Z5w7SDxsyHc
Miért nem veszel inkább 250 etz-t?az lenne a legjobb neked
Akkor jó!Jövőre már valami 125-ösre kéne átnyergelnem igérdetem már magamnak vagy 3 éve.Asszem lehet mz vagy etz.
Hanyatt vágódni nem nagyon tudnál,de a kormányt szitálni azt szereti.
Jöhet!De gamma 500-is jöhet!

Amúgy nagyon örülnék neki.Képzeld milyen lehet 3. egykeréken hanyadtvágódni!A blokkját betenném trabantba.A vázba meg utána egy combos puch maxi blokkot a sprintermaxifélét!

Amúgy miért kérded hogy a szinművészetire készülök vagy mi a rosebb az?
brumo van még alkatrészem a ktm he ma bányásztam elő gyujtótekercs takaró lemez meg pár blokkcsavar meg kipu hollander
hátt nem tudom szerintem a simson sem egy rossz motor ha már itt tartnk vagy igen?:O
hát ez a te bajod:) nekem 3 puchom + 1 ktm van a többi csak szoci. ÉS türelem és türelem. :)
tudom hogy megéri de tudod mi a fő bajom a puchokkal hogy rohadt drága és ritka hozzájuk az alkatrész amugy minőségi motorok az biztos ezért nem is tudok dönteni vagy puch vagy simson de valószínű simó lessz belőle de csakis azért mert sokkal könnyebb hozzájutni az alkatrészeihez és nem utolsó sorban sokkal olcsóbbak mint a puchok alkatrészei viszont egyáltalán nem sokkal vagy egyáltalán nem is rosszabb mint a puch alkatrészek a puchoknak azért ien drága az alkatrésze mert majdnem mindenük egyedi típust váltva szóval nem.. nemtudok dönteni
Senkinek nem kellenek a cuccok az összes eladó van ujj is amit most szettem elő: két Magnesium kerék tengellyel semperit gumikkal mindennel kompletten gyujtótekercs takaró kipu hollander panel vdo km órával első hátsó sárvédő bing 14 es karbi 1/14/148 hátsó csomagtartó rács blokkcsavarok kormánycsapágy alátétek stb.. ha valakinek kell kompletten 30 ért elvihető az ár irányár alkuképes
az egy benzin temetőőőő :D de a élmény bizti leírhatatlan.
Figyelj Pucci,mit szólnál egy cr 500 Hondához?
Pucci ,te véletlen nem a színművészetire készültél?
a haverok ,h mondják alatta,apád fszát a télapó