Milyen megoldással kötötted össze a 2 főtengelyt?
A váltó hogy van (csak egy)
180 fokos eltolásban van a gyújtás vagy egyszerre megy mint a kispolszki?
GYújtás hyány darab van?
Nagyon tetszik 5 ös.
A karbinál nem láttam 2 van vagy csak y lon.
Így a lehető legjobb esetben is elérheti akár az 5 lóerőt majdnem mint egy 125 danuvia.
Fogalmam sincs. Nem nagyon hajtottuk 90 körüli átlagtempóval 6. ban 5-6000 nél. Végsebességünk a túra alatt 112.3 volt pontosan mérő biciklis cateye óra szerint. És ott még nem nyélgázon mentünk. Amúgy meg lett csinálva a km óra meghajtó csak úgynézki a fogaskerék Maxi é lehet mert nehezen akart 80 után mérni. Szvsz megakad.
Hellosztok!
Nem érdekel valakit egy Tuning kipufogó(50/125ccm) ÁR MEGEGYEZÉS SZERINT. irjatok emai:schonher@citormail.hu vagy Msn:schonher@windowslive.com
Köszi!
Az szép igazán precíz technológia.
Mi lehet a vége 15 ezer de akkor már biztos széthullik hosszú távon.
Egy simson egy 50 ezres gyújtással (na nem babetta) pörög nagy nehezen 13 körül na jó a jobbak 15 is de az már ritka.
Meg veszek hozzá frankó fényes csavarokat
Aztán az egész blokkot a rómba mártom HÁHÁHÁ
Ezlessz frankó ejnstelyn puch ja.
Bocss mindenkinek az idétlen fogalmazásért.
A váltó hogy van (csak egy)
180 fokos eltolásban van a gyújtás vagy egyszerre megy mint a kispolszki?
GYújtás hyány darab van?
Nagyon tetszik 5 ös.
A karbinál nem láttam 2 van vagy csak y lon.
Így a lehető legjobb esetben is elérheti akár az 5 lóerőt majdnem mint egy 125 danuvia.