HA Sachs-ról van kérdésed szólj bátran , tudod az email-om is...
Már többet is meggeneráloztam és már csukott szemmel nyomom...
HA kell alkatrész az is van... Nem rabló áron... Márha van az ami éppen kell...
Onnan hogy megforgatod a kereket és végigkapcsolgatod fel és le. (Többször) És ha a köröm mindvégig jó fokozatba kapcsol akkor nyertél... Utána pedig jól megtéped a két csavart hogy ne másszon el az alaplap...
Akkor a kupplungdekli le , olaj le és finomhangolás a váltókapcsolón belül a kuplung mellett jobbra....2 csavar tartja az alaplapját és ott tologasd....Ott tudod behangolni...
Nekem is szokta de beállítom és utána nagyon sokáig jó....Konkrétan 2x állítottam és évek óta jó...
Kurva jó a sulim!
Annyi dugattyút esztergálhatok amennyit akarok....Anyag van dögivel... Majd el is kezdek próbálkozni...
Marás , köszörülés , esztergálás..Minden mi szem - szájnak ingere...
Szevasztok!
Sachs blokkban jártasok segítségét kérem.
A KTM eddig 3.-ból 4.-be kapcsolás között csinálta azt, hogy üresbe ment néha, de ma elkezdte menet közben is kidobálni a sebességet. Mi ilyenkor a probléma? Mire készüljek?
Szépkis lakatosmunka.Ha gondolod szedd szét aztán gyakszin egy hét alatt profin megcsináljuk minősített nagyonprofesszor hegesztővel lángal coval avival mivel akarod.
Ma megbontottam a Zündappot hogy kitakarítsam a belét.
Nézegettem és észrevettem, hogy 9 azaz KILENC milis karbi van rajta (torokátmérőre) Pontosabban egy 9 es Bing SRG. Azt sem tudtam, hogy gyártottak ilyet. Vicces egy ilyet látni a 17 es SRG után...:D
Már többet is meggeneráloztam és már csukott szemmel nyomom...
HA kell alkatrész az is van... Nem rabló áron... Márha van az ami éppen kell...
Tudod " Kölcsön kenyér visszajár " ( Matricában való segítséged )