Kérdeztél, eddig válaszoltam tisztességesen, úgy érzem... feltettem neked jópár "kérdést", amin elkéne gondolkoznod, mielött belevágsz... ezeket enm azért tettem fel, mert nem tudom rá a választ.
Amúgy meg a több térképes üzemmód nem azt jelenti, hogy váltogatni tudsz a térképek között.... de végülis az is megoldható kiegészítő dolgokkal, ami megint belekerül vagy 50-100KHUF-ba (vagy mégtöbbe)
De nem érdekes..én vagyok a köcsög... ennyi
Ettöl függetlenül már jó pár motor volt fent a padon és próbáltuk beállítani E85-re...
Szánalmas vagy. Úgy látszik nem csak nekem tűnik fel a folyamatos ostoba okoskodásod! "Te is egy kis buzi pályamajom vagy, utcán meg elvéreznél..." Hűűűha, lol. (a "buzi pályamajom" jelződet nem reagálom le, hidd el rólad sokkal frappánsabbakat lehetne kitalálni...) Esztergom nincs messze Lepencétől, tavasztól bármikor szívesen megyek veled egy pár kört. De előtte informálódj, akár Ágónál, akár az R1 topic-ban, nehogy nagy legyen az égés. A képeiden jól látszik mennyire vered neki...baromarc. Economy Frodó.
Oszi,én véletlenül 1* tankoltam a motoromba 85-öst.Siettem és nem vettem észre,hogy mit tankolok.5-öst néztem és kész
(Állásinterjúra siettem és már akkor 3 perc késésben voltam)
De soha többet nem dobok bele a gépbe, az biztos.
De.
Értelmesen lehet Agóval beszélni.
Talán ha te is megpróbálnád...
Superstock VB-re is csinált motort, eléggé otthon van ezekben a dolgokban.
De ha te mégis jobban tudod, okoskodsz, erőlködsz persze, hogy rád hagyja.
Az nagyon rendben van, de a tuningolás nem arról szól, hogy butítsuk a gépet, ha drága az üzemanyag, venni kell kisfogyasztású gépet.
Van hogy nem tudok gurulni mert nincs benzinem, de soha sem jutna eszembe, hogy ílyen formán spóroljak.
Te is okos vagy.
1. Hol motorozzak most? Itt épp esik a hó.
2. Utálom a Yamahát, és maradjon a hangfalgyártásnál.
3. Ha nem értek valamihez inkább kérdezek, meg elmondom az elképzelésemet.
4.Én legalább megpróbálok segíteni másoknak, nem úgy mint te...
5. Te is egy kis buzi pályamajom vagy, utcán meg elvéreznél...
bigoneoszi,
azt a sok baromságot amit összeírkálsz a különféle topic-okban - itt is - ki kellene adni egy könyvben. meggazdagodhatnál.
Motorozz inkább, ne okoskodj mindig...!
Na igen, ezért lenne jobb a több térképes. Elvileg lehet váltani vele nem?
Ott tankolnék ahol lehet. Megnéztem, h a környékemen, vagy amerre járunk gurulni hol van E85-ös kút.
Amúgy a TL-s fórumban a pfvari írta, h egész szezont ment E85-el az RSV-jével... 16782-hsz.
Csak tegyük fel... sikerülne beállítanod, elmész motorozni és utközben hol fogsz tankolni E85-öt?! mondjuk nem tudsz.. tankolsz bele nem E85-öt... Aztán kibaxottul elsokal a motorod, enni fog 1000-rel és még xarul is fog menni.
Vagy viszel mindig magaddal egy laptopot és majd rátöltesz egy másik térképet?!
Vagy olyankor a kúton felhajtod a tankot és kikötöd a Power Commander-t?!
Köszi Ago, kielégítetted az információéhségemet.
Igazából az PC3USB jónak tűnik, de a PC3r tudja állítani a gyújtást is külső gyújtásmodul nélkül. Igazából ez azért lenne jó, mert az E85-öt akarom kipróbálni...
GIpro with ATRE:
Igen, használható, mivel az ATRE (TRE) nem az üzemanyaggal variál, igy nincs köze a Power Commander-hez.
Power Commander sorozatok (csak a különbségeket irom le):
PC3: soros portos, 500rpm-enként lehet állítani, egy térképes üzemmódot tud csak, nem tud gyorsváltót kezelni, nem tud gyújtás modult kezelni, nem gyártják már
PC3r: soros portos, 500rpm-enként lehet állítani, egy térképes üzemmódot tud csak, nem tud gyorsváltót kezelni, tudja állítani a gyújtást, nem gyártják már
PC3USB: USB portos, 250rpm-enként lehet állítani, max 4 téképes üzemmódot tud, tud gyorsváltót kezelni (injektor megszakítással), külső gyújtásmodult tudd vezérelni, gyártják 2008-ig.
PC5: usb portos, 250rpm-enkánt lehet állítani, max 36 térképes üzemmód, másodlagos injektormodul (SFM) vezérlés, gyorsváltó vezérlés (injektoros), gyorváltó kiegészítő (QEM) modul vezérlés, automatikus injektorállító vezérlés
Én biztos csak USB-st vennék (PC3USB vayg PC5).
Berakható a 308-311 helyett a 315-411, legalábbis ugyanaz a csatlakozó és a bekötés...
csak a rajta lévő térképe tkell lecserélni, mert az nem jó
GiPro-val ha használom a TRE funkcióját is, akkor használható a PC térképe mind a két TRE üzemmódhoz? Vagy csak az adott módhoz lepadozott térkép működik vele?
A PC3 és a PC3r és a PC3 USB között mi a különbség? Érdemes anniyval drágábban az USB-set megvenni? Nem mindig mindenből a legújabb a legjobb. Vagy csak a csatlakozás
meg az adatátvitel sebessége más? Csak a PC3r változatban van az üzemanyagbeállítás mellett a gyújtásbeállítás funkció is? Vagy ezt tudja az USB-s is már?
Ami még hülye kérdés, h pl a GSX-R1000 K2-be való PC3r(308-311) helyett a PC3 USB GSX-R1000 K3-asé(315-411) jó bele?
Bocsi a sok hülye kérdésért, de most lehetőségem lenne venni, és nemtom melyik lenne jó, illetve megérne-e annyival többet...
nehogy már én legyek a hibás...
Kérdeztél, eddig válaszoltam tisztességesen, úgy érzem... feltettem neked jópár "kérdést", amin elkéne gondolkoznod, mielött belevágsz... ezeket enm azért tettem fel, mert nem tudom rá a választ.
Amúgy meg a több térképes üzemmód nem azt jelenti, hogy váltogatni tudsz a térképek között.... de végülis az is megoldható kiegészítő dolgokkal, ami megint belekerül vagy 50-100KHUF-ba (vagy mégtöbbe)
De nem érdekes..én vagyok a köcsög... ennyi
Ettöl függetlenül már jó pár motor volt fent a padon és próbáltuk beállítani E85-re...