Figyi, tök jó lett a hátsó lámpa, viszont van egy kis gondom vele. Túl gyorsan villog, és így az első index is ugyanolyan gyorsan villog.
Már régebben mielőtt beszereltem, beszéltem itt a fórumon szakikkal, akik azt mondták kell bele ellenállás. Viszont amit néztem ellenállást azt nem tudom pontosan jó-e hozzá vagy hogy kössem be, mivel az index-ből 1-1 vezeték jön ki..
Kérdésem az lenne hogy nincs-e a lámpához való ellenállás, amit csak simán össze kell dugni, mert a lámpa összedugása tök jó, gyári csatira megy rá....
Hali ! A kérdésem a köv lnne: kell e összelőni a moci komputert sportdob és sportlégszűrő után ? Suzuki GSXR 750 K5 15000km , Szolnok, ja és még annyit hogy tudtok e olyat aki ezt meg tudja e ezt csinálni. Végh Janát mondták Gyöngyösön de nem tudom hogy hogyan lehet elérni. Köszi a válaszokat, sűrgős lenne. (tubus@freemail.hu)
Az aprilia hengerenként egy injektorral működik 380 cc/min csúcskapacitással, tehát a duty cycle bőven 80% alatt marad még növelt terhelés után is. A 30% amit állítottam egy hozzávetőleges tapasztalati növekmény ami a tapasztalatok szerint működik. És ne vádolj azzal hogy bárkit is buzdítanék bármire, az elején leszögeztem hogy nem így van, és mindenkinem saját felelőssége az esetleges okozott kár. Valamint azt is leszögeztem hogy a kiindulási alap egy fékpadon szakszerűen beállított üzemanyagtérkép volt.
Azt utána én is láttam.....
Én nem vagyok meggyőzödve, hoyg a cellákban lévő számok 10%-ot jelentenek, de ami inkább gázabb, azok a cellák, ahol két injektor sor működik, de a PC csak az egyikre van kötve
Értemén, hoyg hozzá irt 30%-ot, de mi alapján... mert tudom, hogy itt mindenki tök ért hozzá... csak kiváncsi lennék rá, hogyan
csak egy példa:
votl a cellában egy szám, az egyszerűség kedvéért 10. Ha hozzé irsz 30%-ot, akkor gondolom szerintetek 13-art kell oda irni... ugye?!
Na akkor vegyük sorrendbe: a 10, csak egy korrekciós tenyező, amiről nem lehet pontosan megállapítani, hogy az hány százalékos korrekció. A valós injektor nyitvatartási idő, az ECU idő + PC korrekció.
Na akkor van az ECU idő + PC 10 eredeti állapotban.
Vezessük le matematikailag:
(ECU +10)*1.3 = ECU + 13 ?! hát ez nem igaz!
És akkor még arról nem is beszélek, hoyg mi van akkor, mikor nem egy injektor sor működik, hanem bizonyos fordulat felett két injektor sor, de csak az egyiken korrigálod a két injektor hibáját. Na akkor mi van?!
Nincs ezzel semmi bajom, ha otthon mindenki csinálgatja magának, csak ne terjessze a hülyeséget
Így néz ki most a térképem:
Mivel a cellaértékek a bejövő jel százalékos többletét/csökkenését mutatják, kapott +30at minden mező a meglévő benzines térképhez képest.
0.71 és 0.86 közti lambda értéket meg csak tudok mérni...
Nem beállíttatni akarok fékpadon, csak visszaellenőrizni.
Alapból adott volt egy PC injektortérképem ami fékpadon lett anno beállítva benzines üzemre. Én konkrétan annyit csináltam hogy fogtam a laptopom és +30%ot adtam neki minden fordulatszámon és minden gázálláson.
Így szuperül muzsikál, érzetre legalábbis, bár a nagyobb végsebesség és minimális fogyasztásnövekedés elég makacs tény
Mindazonáltal tervezem elvinni majd egy fékpados mérésre így, hogy számszerűen igazolódjon a dolog.
Hat ezt en rogton gondoltam hogy lambda ertekbol. De hogyan mersz teljes gazalas fordulat tartomanyban? Wideband Commander? Vagy van otthon egy padod? :) Csak kivancsi vagyok hogyan allitottad be, mert ugye ahhoz merni is kell...
Figyi, tök jó lett a hátsó lámpa, viszont van egy kis gondom vele. Túl gyorsan villog, és így az első index is ugyanolyan gyorsan villog.
Már régebben mielőtt beszereltem, beszéltem itt a fórumon szakikkal, akik azt mondták kell bele ellenállás. Viszont amit néztem ellenállást azt nem tudom pontosan jó-e hozzá vagy hogy kössem be, mivel az index-ből 1-1 vezeték jön ki..
Kérdésem az lenne hogy nincs-e a lámpához való ellenállás, amit csak simán össze kell dugni, mert a lámpa összedugása tök jó, gyári csatira megy rá....