Ago-tól kérdezném mivel leginkább csak rá bíznám a motoromat. A mellékelt képen látható felületet látom ha rádugom a motoromra (KTM990) a laptopot. Te ezzel a programmal be tudod állítani, vagy nem akarsz ilyennel bajlódni? Ha jól sejtem akkor a két lambda értéket kellene látni csak és utána lehetne állítani is a motort? Csak Akra dobok vannak rajta, de gyári térkép csak akra rendszerhez vagy gyári rendszerhez van. Őszinte leszek, nem akarok rákölteni 200ezret a PC-re, a lehetőséget megadta a KTM, jó lenne ha ki lehetne használni.
Sziasztok! Volna egy kérdésem a PC szakértőkhöz.Licitáltam egy PC5-re, amit sikeresen meg is nyertem. Az eladó úgy hirdette, hogy 04-06 közötti R1-hez jó, de stimmel a 08-as Fz1-hez is. Nekem pedig pont 08-as FZ1-em van... :) Állítása szerint a cikkszám csak azért más, mert más map van rajta, de jó lesz.
Ez igaz? Próbáltam utánaolvasni külföldi fórumokon, de elég nagy a homály. Köszi a válaszokat előre is!
A sportlégszűrők átlagosan 30%-kal több levegőt engednek át, mint egy papírszűrő, de azért azt is tudni kell, hogy a papírszűrő átenged annyi levegőt, amennyire a motornak szüksége van. Ha nem engedné át, akkor a motor nem tudná a gyári adatot. Csak a sportlégszűrő könnyebben/gyorsabban/tisztítható/stb...
Teljesítmény adatban nem jelentős a különbség.
Régebben volt szó a "körnnyezetvédelmi tiltás" kiiktatóról! Azóta valakinek tapasztalata vele? Nem tudom eldönteni, h jó dolog-, vagy nem. Több beszámoló szerint sokkal jobb, erősebb és imádják, sokan meg kivették a durva gázreakciók miatt.
Van egy 2004-es ZX-6R-em akrapovic rendszerrel, power commanderrel. Állítólag padon fel is lett programozva annó. Én már így vettem, sajnos nem tudom úgy is van-e. 6 ezres fordulat alatt gyengébb szerintem, mint gyárilag és hirtelen nagyobb gázadásnál piszkosul kormol. De sima használat mellett is vastagon kormos a kipufogó vége. A kérdésem az lenne, hogy mitől kormolhat ennyire? Sokat kaphat, rosszul van belőve a commander? Teljesen fekete koromról beszélünk, nem kékes egyáltalán. Érdemes lehet újra elvinni padra beállíttatni?
Köszi a segítséget előre is!
Van tapasztalt arról, hogy mi a különbség a K&N sima és R jelzésű direkt pályára való légszűrői közt?
(Azt olvastam, hogy csak 2 réteg a szűrőanyag és jobb áramlást biztosít, de kérdés hoz-e annnyit a simához képest, hogy megérje beengedni a plusz kvarcot a hengerbe...)
Az alany egy 2015 BMW S1000RR, egyenlőre csak Akra slip-on van rajta de már megy a vadászat a leömlőre és akkor már a szívó oldalon is javítani kellene az áramláson.
A motor csak pályán van használva.
Gondolom így már érdemes lenne egy Commandert is beletenni, mennyibe kerül most az adott motorhoz? + a beállítás?
Vezeték vágás nélkül be lehet szerelni ugye?
A gyári lambda szondával mi ilyenkor a teendő?
Látom, hogy a PC5-höz amit még februárban vásároltam, van frissebb firmware annál, mint ami az enyémen van.
Kérdésem az lenne, ha rá töltöm, akkor elvesznek a benne lévő beállítások?
Van valahol leírás, hogy mit módosítottak/javítottak az újabb firmware-ben?
Adott egy Suzuki GSR 750 L5.
Healtech X-TRE box-ról valakinek véleménye, tapasztalata?
Érdemes vele foglalkozni?
Előre is köszi