Köszönöm a választ!
Szoval keressek akkor egy motor specifikus dobot es utana johet a power commander es a beallitas, vagy ha ezek meg lesznek csinalva akkor jo ra barmilyen dob, ami ekkora motorra van tervezve, csak összekoto cso kell, es hozza lehet hangolni a PC-vel?
A gyári elektronika nem "írható", így ha szeretnéd, hoyg a motorod megfelelően működjön, akkor szükséges valami kiegészítő elektronika, amivel a motor beállítható.
Egy Power Commander mindennel együtt beállítva 130-140KHUF.
Sziasztok!
Lenne nehany kerdesem a nalam jobban kepben leve emberekhez. :)
Adott egy 2007 kawa z750. Szeretnék ra dobot venni. Ugy nez ki az meg is lenne. Egy akra titan dob...
Ha rá kerul ilyen belallitas szukseges a motoron? Kell e hozza pwer commander, vagy anelkul is megoldhato?
Ha kell, akkor kb milyen aron lehet megvenni hozza es szakszeruen össze hangolni mindent mindennel? Eleg tudatlan vagyok eme temaban, es nem akarok rossz donteseket hozni, amivel folosleget penzeket dobok ki amit kolhetnek ertelmes dologra is.
Kell e az uj dobban, vagy az osszekoto csoben kipufogo szelepnek lennie? Ha igen, jo lehet e egy 2012 z800 ra valo az enyemre?
Elore is koszonom az ertelmes valaszokat...
Azt hiszem félreértettem a térképek kezelését, utcai+pálya beállítások közötti váltásként értelmeztem.
Még egy megerősítést szeretnék kérni, hogy egy többnyire utcai és csak alkalmankénti pályázáshoz az 1 térképes beállítást jó lesz e, vagy inkább mást ajánlasz?
2 térképes? Azt általában V2-es motorokhoz használjuk hengerenkénti beállításra.
Ha arra gondolsz, hogy utcai+verseny beállítás, akkor annak azért annyira nem sok értelme van (kivéve ha endurance versenyre kell, hoyg kevesebbet kelljen tankolni.)
Mert hát mi értelme van 5-10% gázon power mód, illetve 100% gázon economy?! Gondolnám azért húzol nyél gázt, hogy haladjál...
De ettől függetlenül megoldható.
Szia Ago!
Kb 2éve lett tőled vásárolva egy sp electronics gyorsváltó szett lábtartóval kapcsolóval mindennel együtt, Balatonboglári Apriliás elvállalta hogy bekötni, nem igazán sikerült.. Azóta félre van rakva.
Nincs neked ehhez valami bekötési rajzod? 2005ös RSV.
Köszi.
Akkor jó.... nincs itt semmi baj.
1. A Power Vision nem a Power Commander-t kezelő alkalmazás
2. A Power Commander-t inkább a PCIIIR Software-vel csinálnám, mivel csak az kezeli
3. A Power Commanderek főként a fizikai soros porttal működnek. Jó pár éve próbáltam utoljára, de akkor a soros/usb konverterekkel nem működtek. (lehet azóta fejlődtek ezek is...)
Van egy régebbi még soros port (subd9) csatlakozós PCIIIr, amit összekötöttem egy usb soros átalakító kábellel a laptoppal. A tápot a 9v-os adapteren kapja. A Dynojet Power Vision viszont nem látja. A gép alabból com4-et adott neki. 1-3-as foglalt, próbáltam com2-vel úgy sem kommunikál. Van régebbi szoftver is ami kezeli mondjuk direkt a soros portot? Mert soros port is van alaptopon. De a Power Vision azzal sem látja.
Any suggestion?
Suzuki B-KIng
Suzuki GSX-R1000 (2007-)
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
Ára: 45.000HUF