Igen, keves volt az info. Kiegesziteskent: Ami jelenleg mar van a motoron: Dynojet PC III es egy PPTuning labtarto, ami nem forditja at a valtas menetet. Es termeszetesen mind a ketto Agonal vasarolt :-)
Szeretnem befejezni a projektet, es ehhez keresek szinten Dyno gyorsvaltot.
ui: Nem azt írtam, hoyg nincs megoldás, hanem nem ajánlja hozzá!!!!
Raktál be egy képet egy VFR-ről... nézzél meg egy RSV váltókart+deklit+ körülötte részt. Biztos rá lehet "valahogy" "rakni".
Mondjuk nem értem miért jó 1,5* drágábban valamit "felkokányolni", miközben jóval olcsóbban van rá kifejezett megoldás.
A Dynojet nem ajánl hozzá, mivel nem rudazatos a gyári váltókarja és a karra szerelhető teleszkóp típusú gyorsváltó kapcsolót padig nem lehet felszerelni.
PCII - 500 fordualtonként állítható, nem tudja automatikusan a Dynojet szoftver beállítani, nem lehet hengerenként állítani, nincs egyéb funkciója
PCIII-Serial - 500 fordualtonként állítható, tudja automatikusan a Dynojet szoftver beállítani, nem lehet hengerenként állítani, nincs egyéb funkciója
PCIII-USB - 250 fordulatonként állítható, hengerenként külön is, tudja automatikusan a Dynojet szoftver beállítani, beépített gyorsváltó funkció, kezeli a gyújtásmodult is
Nagyon szépen köszönöm a segítséget még annyi lenne a kérdésem hogy mi a külömbség a pc2 és a pc3 között azon kívül hogy az egyik soros portos a másik usb.s
Választ előre is köszönöm.
Sziasztok!
Kaptam ma egy dynojet power commandert 2 egyik cimborámtól de nincs meg a telepítő cd nincs valakinek vagy esetleg nem tudjátok honnan tudnám letölteni?
Köszönöm telefonon foglak keresni mert érdekel a dolog ! 40 e még a beszerelés és a beállítás úgy olvastam és ilyen ,hogy lampdaszonda ki iktató vagy más dologra van még szükség ?
Igen, keves volt az info. Kiegesziteskent: Ami jelenleg mar van a motoron: Dynojet PC III es egy PPTuning labtarto, ami nem forditja at a valtas menetet. Es termeszetesen mind a ketto Agonal vasarolt :-)
Szeretnem befejezni a projektet, es ehhez keresek szinten Dyno gyorsvaltot.
Cs