Bocsi, nem vettem észre, hogy már kaptam választ. Megnéztem a linket köszönöm, viszont azt nem tudom, hogy a a váltó fölött vagy a műszerfal mögött keressem a csatlakozót?
Már vagy 2 éve szolgál! Sp electronics kapcsoló, jobb és bal felső tüskére van rádugva.
Rádugott állapotban ráadom a gyújtást és semmi életjelet nem ad a pc, lehúzom újra gyujtásra rakom és egyből működik a pc, kipróbáltam hogy müködő képes állapotában dugtam rá gyorsváltót de akkor sem működik, pár próbálkozásbol max 1-2szer vált el. Letiltottam aztán újra engedélyeztem a gyorsváltót utána se lett jó, lehet hogy tönkre ment benne ez a funkció? Annyi hogy a gyorsváltó vezetékét a leömlő megolvasztotta de azt kicseréltem egyből.
Helló.
Tavaly voltam nálad az Sv1000emmel fi tunert állítottál padon Martin karbon dobbal. Sajna július végén nekemjöttek és összetörött a kipufogó.
Most leo vince titanium került fel, a fi tuner oldaláról letöltött mappal tök jól megy de ingadozik alapjáraton a fordulat.
Amúgy jól megy és hozzá képest jól is megy.
Mit kellene módosítanom hogy megszünjön az ingadozása?
Ha belerakom a gyári hangtompítóját akkor mit módosítsak?
Köszi
Üdv!
Engem is érdekelne használt Power commander 2005-ös Yamaha R6-hoz. Plusz esetleg némi optimalizálás sem lenne rossz hozzá. Itt kb milyen költségekkel számolhatok? Jelenleg a Gyári Temignoni helyett egy Leo Vince van fent. Ez a Limitált szériás Rossi Replika, már nem mintha számítania, mert motorikus különbség az nincs :) Köszi.
Nem vóóót semmi buzulás! Én a női nemet szeretem, és még jobban az igent!
Segített a gyorsváltóval kapcsolatban valamit ami sztem publikus , de más nem hinném, hogy segített volna így.
Az XTRE gyújtást "módosítja", míg a PC az üzemanyagot.
Az XTRE-t bármikor berakhatod, de a PCV előtt.
PCV várakozási idő kb. 2 hét.
Nem annyira javaslom a sportlégszűrőt, ha nem akarod állandóan takarítani
Rádugott állapotban ráadom a gyújtást és semmi életjelet nem ad a pc, lehúzom újra gyujtásra rakom és egyből működik a pc, kipróbáltam hogy müködő képes állapotában dugtam rá gyorsváltót de akkor sem működik, pár próbálkozásbol max 1-2szer vált el. Letiltottam aztán újra engedélyeztem a gyorsváltót utána se lett jó, lehet hogy tönkre ment benne ez a funkció? Annyi hogy a gyorsváltó vezetékét a leömlő megolvasztotta de azt kicseréltem egyből.
http://www.agomotors.hu/websho...
gondolom vagy rossz helyre, vagy rossz tipusú gyorsváltót raksz rá.
Gondolom a 0 gázállásnál és az alapjárati fordulatszámnál kell valami más értéket beállítani.
Tavaly voltam nálad az Sv1000emmel fi tunert állítottál padon Martin karbon dobbal. Sajna július végén nekemjöttek és összetörött a kipufogó.
Most leo vince titanium került fel, a fi tuner oldaláról letöltött mappal tök jól megy de ingadozik alapjáraton a fordulat.
Amúgy jól megy és hozzá képest jól is megy.
Mit kellene módosítanom hogy megszünjön az ingadozása?
Ha belerakom a gyári hangtompítóját akkor mit módosítsak?
Köszi
Engem is érdekelne használt Power commander 2005-ös Yamaha R6-hoz. Plusz esetleg némi optimalizálás sem lenne rossz hozzá. Itt kb milyen költségekkel számolhatok? Jelenleg a Gyári Temignoni helyett egy Leo Vince van fent. Ez a Limitált szériás Rossi Replika, már nem mintha számítania, mert motorikus különbség az nincs :) Köszi.
János
Szívesen... pont "jó" kedvemben találtál...
A délelőtti 28 hívásból kevesebb volt az "okos", mint szokott...
Végülis happy finish az volt.... :)
(remélem most már menni fog....)
(meg még kicsit kell gyakorolnod a fékpados motorozáson.... is...)
Segített a gyorsváltóval kapcsolatban valamit ami sztem publikus , de más nem hinném, hogy segített volna így.
Köszönöm a beállítást és a többit! Asszem azt nem sokan tették volna meg amit te!
Az XTRE gyújtást "módosítja", míg a PC az üzemanyagot.
Az XTRE-t bármikor berakhatod, de a PCV előtt.
PCV várakozási idő kb. 2 hét.
Nem annyira javaslom a sportlégszűrőt, ha nem akarod állandóan takarítani