Sziasztok, lenne egy kérdésem, de igazából nem biztos, hogy jó helyre írom... na majd kiderül...
Adott egy 37 kw-os szép Kawasaki KLE 500 26.000 km-el. Németbe élek, A2-es jogsim van ami 35 kw-ig jó... Nos a helyi hatóság azt mondja, hogy be lehet mérni padon náluk a motort és akkor azt az értéket beleírjuk a forgalmiba amit hoz a motor, de ez a bemérés egy nagyobb összeg... Nos mennyi esély lehet arra, hogy ez a motor 35 kw ot hozzon max a padon? veszthetett ennyi futás alatt 2 kw-ot az erejéből? vagy eleve alul volt becsülve a gyári 37 kw is?
A válaszokat köszönöm szépen előre is!
Adott a motorom, egy K4-es Suzuki GSX-R 600, melyen gyári leömlő van, nyitott Yoshimura dobbal, valamint K&N légszűrővel. Tudom, hogy hülyén hangzik a kérdésem, de hogyan tudom azt elérni, hogy magasabb fordulaton, motorféknél visszadurrogjon-verje a lángot a motorom? Mindig is tetszett amikor egy motor magas fordulaton visszalő. Mindenféle képen kell egy komplett rendszer ennek eléréséhez, vagy esetleg egy PC3 + rendes fékpadi beállítással ez elérhető? Hozzá teszem, hogy még az én motorom gyári leömlőjébe nincs semmi SET (EXUP) szelep, vagy katalizátor így lényegében nyitott az egész kipufogó. Válaszotokat előre is köszönöm! :)
Nem igazán hódit, mióta beemelték az árát, de addig legalább sokan kifektetteák a motorjukat a hozzá nem értö pancsolás okán.
Versenyezni szeretnél vele?
A süritést kéne növelni, ami menet közben nem visszalakítható, még mondjuk a PC-t ki tudod iktatni, és tankolni benzint...szerintem folyamatosan a nemi szerv rossz oldalán lennél...
Ha a süritési viszonyt nem is változtatod, akkor is a PCIII helyett egy olyan olyan cucc kéne ami Lambda jele alapján folyamatosan hozzáigazítja a kevérek arányt, így tök mindegy milyen arányban van benzin és etanol a tankban mindig közel a optimálishoz lenne a keverék. Voltak ilyen cuccok mint Motty AFR, meg egy villanyos srác épitett ilyen modulokat pont az E85 virágzása idején autókba, kb 50rongyos történet volt, de csak 8 ezer körüli fordulatig tudott szabályozni anno, viszont nem kellett fékpadra tenni...
nem is spórolás lenne a cél,hanem inkább a tisztább égés és a magasabb oktánszám előnyeit szeretném hasznosítani. bár már egyre kevesebb helyen lehet tankolni e85öt..
Szerintem simán tudsz a PCIII-al adni extra 20-25% üzemanyagot a rendszernek, mert kb ennyi a szükséglete. Ennyivel fog többet is fogyasztani jellemzöen. Ìgy tudtommal a olcsóbban nem fogsz járni.
Viszont mostanság már pár százalékos etanol tartalom miatt is jelentös problémák vannak az üa.rendszerek tömitéseivel, korrózióval. Az alkohol ugyanis sokkal agreszívebb, mint a benzin, és ha tervezéskor nem volt feltétel a kettös üa lehetöség, akkor sok problémád lehet a közeljövöben, kezdve az üa.pumpa, és a komplett rendszer bármelyik alkotóeleme...
Üdv!03-04 636-hoz a pc csatlakozók kompatibilisek valamilyen másik modellel?Mer használtan nem igen található!Esetleg van valamilyen olcsóbb injektor vezérlő újonnan a dyno-n kívül?
Van itt valaki aki tisztán E85el használja a motorját? a motoromba (04 rsv 1000) van egy power commander 3-as kütyü, a nyitott rendszerhez való térképpel. arra lennék kíváncsi,hogy megoldható-e úgy beprogramozni a PC-t hogy tisztán E85ről üzemeljen a motor.
Van nekem egy PC 3 USB-m és ez CBR 1100XX (2003) ezeket kellene összepárosítani.
Kérdéseim:
-mennyibe kerül most az egy térképes pados beállítás beszereléssel és beszerelés nélkül.
-illetve egy megerősítést kérnék abban, hogy ez a beavatkozás nem okoz kárt a motorban semmilyen formában ugye jól gondolom!?
(a többi szokásos kérdést nem teszem fel, mert jópár oldalt végigolvastam itt)
A motort szinte bármikor el tudom vinni (amikor nem esik az égből semmi)
Keresünk egy Yamaha R6 (2003-2005) motort gyorsváltó tesztelésre!
Legyen tied egy HealTech QuickShifter easy féláron!
Ennyiért sosem lesz lehetőséged gyorsváltóhoz jutni... :)
Az első jelentkezőé a lehetőség, aki egy héten belül be tudja hozni hozzánk a motorját, hogy beszereljük!
zöld,
kb 2 óra és természetesne megvárható.
Csak kell legyen hozzá PC raktáron akkor.
Jelen pillanatban nincs, mivel már nem egy futó modell és enm tartunk raktáron!
Mindenképp meg akarom csinàltatni, nem csak az idődet akarom rabolni felesleges kérdésekkel, csak nemtudtam merre induljak el. Akkor power commander lesz belöle, a màsikat nem ismerem, pc3 viszont volt màr az előzö motoromban. Amint az időjàràs lehetővé teszi hogy fel tudjak menni làbon pestre keresni foglak. Időben mennyit jelent a beavatkozás? Megvàrható vagy ott kell hagyni a motort?
Igaz, lehet írni. 3 adatot lehet benne átírni, ami egy motor beállításához igen csak kevés és lehetetten. Meg tudnánk csinálni mivel minden eszközünk meg van hozzá, de nem vállaljuk, mert nem lehet vele megcsinálni.
Csak hogy értsd. A gyári ECU-ban 3 adatot lehet átírni, míg mondjuk egy Suzuki FI-Tuner-ben kb 250 adatot, míg egy Power Commander-ben kb 350 adatot lehet - illetve kell - beállítani egy motor beállításához.
Szia Ago. Olyan kérdésem lenne hogy tavasszal szeretnék iratni veled programot k3 gsxr 1000-re. Hallottam olyat hogy a suzukinak irható a gyári ECU-ja. Ebböl mi igaz? Vagy érdemesebb lenne egy pc3-at venni hozzá? Valamint milyen költséggel járna a dolog? A motoron gp dob van, exup nélkül, valamint K&N szürö. Előre is köszönöm válaszod.
Üdv!
Sziasztok. Tudna valaki segíteni! Van egy Fast 2 LeoVince elektronikám. Nos ehhez keresek gyorsváltó kapcsolót, eddig sikertelenül. Vagyis találtam, de az hondához van.Mert a Leo nem univerzálisat gyárt, hanem szinte minden típushoz külön. Nos jó volna nekem más gyártótól is csak a bekötéstől félek. Mert ha eredetit találok akkor össze dugom a gyorsváltó kapcsolót a dobozzal és kész. De ha nem Leo-t veszek (mert nem találok), annyit tudok hogy a boxot a gyorsváltó kapcsolóval a jobb oldali dugasszal kel össze kötni, de a box dugasza 6 villás. Szóval a 6ból melyik kettő a gyorsváltóé?
Helló Ago!
Lenne egy kérdés-kérésem.Van egy yamaha r6 om be kellene lőni PC3 ast rajta.
Esetleg aprilisba megoldható lenne? A kérdés az lenne hogy befolyásol-e valamit
hogy a gyári kipufogó rendszerről le van véve a katalizátor es a dob is gyári,az exup meg csak ki van kötve de a szelep a helyén?vagy azt szedjem ki?mit javasolnál?légszűrőt cseréljek előtte?
Köszönöm
Adott egy 37 kw-os szép Kawasaki KLE 500 26.000 km-el. Németbe élek, A2-es jogsim van ami 35 kw-ig jó... Nos a helyi hatóság azt mondja, hogy be lehet mérni padon náluk a motort és akkor azt az értéket beleírjuk a forgalmiba amit hoz a motor, de ez a bemérés egy nagyobb összeg... Nos mennyi esély lehet arra, hogy ez a motor 35 kw ot hozzon max a padon? veszthetett ennyi futás alatt 2 kw-ot az erejéből? vagy eleve alul volt becsülve a gyári 37 kw is?
A válaszokat köszönöm szépen előre is!
pcvel biztos lehet akár "olyanra" is állítani...
Adott a motorom, egy K4-es Suzuki GSX-R 600, melyen gyári leömlő van, nyitott Yoshimura dobbal, valamint K&N légszűrővel. Tudom, hogy hülyén hangzik a kérdésem, de hogyan tudom azt elérni, hogy magasabb fordulaton, motorféknél visszadurrogjon-verje a lángot a motorom? Mindig is tetszett amikor egy motor magas fordulaton visszalő. Mindenféle képen kell egy komplett rendszer ennek eléréséhez, vagy esetleg egy PC3 + rendes fékpadi beállítással ez elérhető? Hozzá teszem, hogy még az én motorom gyári leömlőjébe nincs semmi SET (EXUP) szelep, vagy katalizátor így lényegében nyitott az egész kipufogó. Válaszotokat előre is köszönöm! :)
Van egy srác tatabányán aki egy k8 busába is építette az e85 hozzávalóit, keresd meg őt szerintem tud segíteni
Versenyezni szeretnél vele?
A süritést kéne növelni, ami menet közben nem visszalakítható, még mondjuk a PC-t ki tudod iktatni, és tankolni benzint...szerintem folyamatosan a nemi szerv rossz oldalán lennél...
Ha a süritési viszonyt nem is változtatod, akkor is a PCIII helyett egy olyan olyan cucc kéne ami Lambda jele alapján folyamatosan hozzáigazítja a kevérek arányt, így tök mindegy milyen arányban van benzin és etanol a tankban mindig közel a optimálishoz lenne a keverék. Voltak ilyen cuccok mint Motty AFR, meg egy villanyos srác épitett ilyen modulokat pont az E85 virágzása idején autókba, kb 50rongyos történet volt, de csak 8 ezer körüli fordulatig tudott szabályozni anno, viszont nem kellett fékpadra tenni...
Viszont mostanság már pár százalékos etanol tartalom miatt is jelentös problémák vannak az üa.rendszerek tömitéseivel, korrózióval. Az alkohol ugyanis sokkal agreszívebb, mint a benzin, és ha tervezéskor nem volt feltétel a kettös üa lehetöség, akkor sok problémád lehet a közeljövöben, kezdve az üa.pumpa, és a komplett rendszer bármelyik alkotóeleme...
Van itt valaki aki tisztán E85el használja a motorját? a motoromba (04 rsv 1000) van egy power commander 3-as kütyü, a nyitott rendszerhez való térképpel. arra lennék kíváncsi,hogy megoldható-e úgy beprogramozni a PC-t hogy tisztán E85ről üzemeljen a motor.
1. 48KHUF (beszerelve és beszerelés nélkül is)
2. A motorban annyi kár tud keletkezni, amennyi esély van közúton is.
Van nekem egy PC 3 USB-m és ez CBR 1100XX (2003) ezeket kellene összepárosítani.
Kérdéseim:
-mennyibe kerül most az egy térképes pados beállítás beszereléssel és beszerelés nélkül.
-illetve egy megerősítést kérnék abban, hogy ez a beavatkozás nem okoz kárt a motorban semmilyen formában ugye jól gondolom!?
(a többi szokásos kérdést nem teszem fel, mert jópár oldalt végigolvastam itt)
A motort szinte bármikor el tudom vinni (amikor nem esik az égből semmi)
Köszi, üdv: Zoli
Csak ezek a motorok jöhetnek számításban:
Yamaha R6 (2003-2005)
Yamaha R6S (2006-2009)
Sem más évjárat, sem más típus nem....
Legyen tied egy HealTech QuickShifter easy féláron!
Ennyiért sosem lesz lehetőséged gyorsváltóhoz jutni... :)
Az első jelentkezőé a lehetőség, aki egy héten belül be tudja hozni hozzánk a motorját, hogy beszereljük!
kb 2 óra és természetesne megvárható.
Csak kell legyen hozzá PC raktáron akkor.
Jelen pillanatban nincs, mivel már nem egy futó modell és enm tartunk raktáron!
Igaz, lehet írni. 3 adatot lehet benne átírni, ami egy motor beállításához igen csak kevés és lehetetten. Meg tudnánk csinálni mivel minden eszközünk meg van hozzá, de nem vállaljuk, mert nem lehet vele megcsinálni.
Csak hogy értsd. A gyári ECU-ban 3 adatot lehet átírni, míg mondjuk egy Suzuki FI-Tuner-ben kb 250 adatot, míg egy Power Commander-ben kb 350 adatot lehet - illetve kell - beállítani egy motor beállításához.
Üdv!
gyári rendszerből a katalizátor ki lett vágva?
Ha a szelepet csak lekötöd, akkor elég sok yamaha modellen alapból zárva lesz.
Ezt le kell ellenőrizni, különben szopás lesz...
Légszűrő persze legyen tiszta, nehogymá szar légszűrőhöz legyen beállítva...
Lenne egy kérdés-kérésem.Van egy yamaha r6 om be kellene lőni PC3 ast rajta.
Esetleg aprilisba megoldható lenne? A kérdés az lenne hogy befolyásol-e valamit
hogy a gyári kipufogó rendszerről le van véve a katalizátor es a dob is gyári,az exup meg csak ki van kötve de a szelep a helyén?vagy azt szedjem ki?mit javasolnál?légszűrőt cseréljek előtte?
Köszönöm
Van egy eladó Power Commander V... dobozában, cd, számla, matrica, usb kábel... stb.
A 2009-től gyártott Honda CB1000R-hez (tipus specifikus)
Az ára 50eft!
Üdv, R