Hát ha már belevágsz legalább 1143-as kittet kéne venned (bár ahogy nézem van 1204-es is). Árban nincs nagy különbség és az +15% mindenből. Ha mást nem is csinálsz meg rajta és bírja az air/fuel akkor keréken min. 160 paci lesz a gép. Hengerfejtuning, kicsit nagyobb kompresszió, szelepeket megbuzerálod és 170-180 sem kizárt. Már ha nem reccsen össze az első próbaúton.
Nem tudom. Elvileg +5+10% a cc különbség (kit-függő). A nyomaték és így a teljesítmény is ezzel arányos. Adott esetben (bizonyos fordulaton) a nyomatékjavulás ennél kedvezőbben is alakulhat, míg a csúcsteljesítmény valszeg kevesebbet javul, ha nagy fordulaton "bedöglik" már a szellőzés. De ez csak feltételezés. Amcsi fórumokon nagyon dícsérik, azt írják brutálisan erős lesz tőle a motor. Fene tudja mit jelent, de rosszat biztos nem. Nyáron vívtam egy busával és azóta idegesít, hogy túl nehezen gyorsultam le (mármint 200-ig, afölött meg sehogy) . Tarthatatlan ez a helyzet, kell valami gyógyír.
Elég.
MAP-et nem lehet váltani a PC3USB-n, csak a PCV. Illetve lehet, de elég sok plusz kiegészítőt kell hozzá megvenni.
A v2-es motorokat célszerű hengerenként beállítani a jobb működés érdekében. a 40KHUF az egy térképes megoldás (azonos térkép a két hengernek). A hengerenkénti beállítás drágább, mivel kétszer kompletten meg kell csinálni a beállítást mind a két hengerre külön-külön.
Tudomásunk szerint a szakmai hozzáértésünk bármihez is a nullával egyenlő a véleményed szerint.
Gondolom, hogyha bármire is válaszolnék/segítenék, azzal csak bebizonyítanám a hozzá nem értésemet.... meg felesleges is lenne, mivel ha nem értünk hozzá, úgyis csak hülyeséget mondanánk....
Pc3 is elég, ha csak szimplán a nyitott kipufogó miatt akarom? Mapot lehet váltani, ha gyári kipufogóval mennék?
A 40000ft-tól mit jelent? Többször kell csinálni?
Köszi a segítséget!
Szia Ágó!
Tudom hogy, .............!
Megvettük Ricsinek pályára Rendek Robi K7 1000-ét, amibe te építettél be Bazzaz elektronikát, ezzel kapcsolatban lehet-e kérdésünk feled?
- gyorsváltó szett (elektronika, motorspecifikus kábelköteg, váltókapcsoló)
- bluetooth kapcsolat
- mobiltelefonról állítható
- plug'n'go kivitel
- extra kis méret
- akciós 5 darab (jelentkezés sorrendjében)
- kizárólag az AGO Motors Kft-nél beszerelés esetén (ingyenes)
A feltételekről érdeklődj az AGO Motors Kft.-nél...
A Suzuki FI Tuner Pro hasonló,mint egy Power Commander csak kicsit "butább" verzió.
- 500 fordulatonként állítható
- max -10% +15% között lehet állítani
Közben nézegettem, hogy létezik a Healtech FI Tuner Pro is.
Ezek között mi a különbség? Simán Yoshimura EEC dobom van gyári légszűrővel és ehhez szeretném beállítani(beállíttatni) a motort, nem verseny célra, túrázásra használom a motort.
Köszi!
Felül múlta a várakozásaimat ez a nagy légszűrőház meg pc igaz csak letöltött térképet raktam rá, de érezhetően sokkal brutálisabb a motor most 4.ben csinálja azt amit eddig 3.ban wááá
MEGÉRTE
Szia Ago! Sikerült kitalálni hogy a 3 vezeték közül ami el van csípve abból a fekete megy az aksi negatívra, a szürke megy bele a tps-be (TSP csatlakozóban négy kábelnek van hely de gyárilag 3 van benne szóval az is megvan rajzon is néztem) az utolsó egy vezeték viszont hova? esetleg valami ötlet?
Elég.
MAP-et nem lehet váltani a PC3USB-n, csak a PCV. Illetve lehet, de elég sok plusz kiegészítőt kell hozzá megvenni.
A v2-es motorokat célszerű hengerenként beállítani a jobb működés érdekében. a 40KHUF az egy térképes megoldás (azonos térkép a két hengernek). A hengerenkénti beállítás drágább, mivel kétszer kompletten meg kell csinálni a beállítást mind a két hengerre külön-külön.
Tudod hogy, ..............!
Tudomásunk szerint a szakmai hozzáértésünk bármihez is a nullával egyenlő a véleményed szerint.
Gondolom, hogyha bármire is válaszolnék/segítenék, azzal csak bebizonyítanám a hozzá nem értésemet.... meg felesleges is lenne, mivel ha nem értünk hozzá, úgyis csak hülyeséget mondanánk....
A 40000ft-tól mit jelent? Többször kell csinálni?
Köszi a segítséget!
Tudom hogy, .............!
Megvettük Ricsinek pályára Rendek Robi K7 1000-ét, amibe te építettél be Bazzaz elektronikát, ezzel kapcsolatban lehet-e kérdésünk feled?
PC beállítás: 40.000HUF-tól
Suzuki FI Tuner Pro készülék beállítással: 75.000HUF
A PC3 is elegendő, ha azt szerzek?
Köszi!
Akciós, bevezető ár: 59.900HUF (ingyenes beszereléssel)
- gyorsváltó szett (elektronika, motorspecifikus kábelköteg, váltókapcsoló)
- bluetooth kapcsolat
- mobiltelefonról állítható
- plug'n'go kivitel
- extra kis méret
- akciós 5 darab (jelentkezés sorrendjében)
- kizárólag az AGO Motors Kft-nél beszerelés esetén (ingyenes)
A feltételekről érdeklődj az AGO Motors Kft.-nél...
http://www.agomotors.hu/websho...
A Suzuki FI Tuner Pro hasonló,mint egy Power Commander csak kicsit "butább" verzió.
- 500 fordulatonként állítható
- max -10% +15% között lehet állítani
Ezek között mi a különbség? Simán Yoshimura EEC dobom van gyári légszűrővel és ehhez szeretném beállítani(beállíttatni) a motort, nem verseny célra, túrázásra használom a motort.
Köszi!
SV1000 2006-osba mennyi lenne a PC3, egyenlőre padozás nélkül.
Ha van használta z is jó.
Köszi!
MEGÉRTE
Egyébként itt néztem a bekötést, de nem vagyok előrébb.
http://www.powercommander.com/...
A maradék vezeték az fekete/fehér?