Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha már belevágsz legalább 1143-as kittet kéne venned (bár ahogy nézem van 1204-es is). Árban nincs nagy különbség és az +15% mindenből. Ha mást nem is csinálsz meg rajta és bírja az air/fuel akkor keréken min. 160 paci lesz a gép. Hengerfejtuning, kicsit nagyobb kompresszió, szelepeket megbuzerálod és 170-180 sem kizárt. Már ha nem reccsen össze az első próbaúton.
Nem tudom. Elvileg +5+10% a cc különbség (kit-függő). A nyomaték és így a teljesítmény is ezzel arányos. Adott esetben (bizonyos fordulaton) a nyomatékjavulás ennél kedvezőbben is alakulhat, míg a csúcsteljesítmény valszeg kevesebbet javul, ha nagy fordulaton "bedöglik" már a szellőzés. De ez csak feltételezés. Amcsi fórumokon nagyon dícsérik, azt írják brutálisan erős lesz tőle a motor. Fene tudja mit jelent, de rosszat biztos nem. Nyáron vívtam egy busával és azóta idegesít, hogy túl nehezen gyorsultam le (mármint 200-ig, afölött meg sehogy) . Tarthatatlan ez a helyzet, kell valami gyógyír.
Ejha mit lehet kihozni belőle teljesítményben?
Big Bore Kit beszereléséhez látom elérkezettnek az időt.
Na és mi lenne az?
Egyelőre nem. Most más van napirenden. Ha az összejön úgy ahogy képzelem, akkor elég finom lesz a gép.
Olvastam hogy kompressziót akartad növelni, végül lett belőle valami?
Tomika86,

Elég.
MAP-et nem lehet váltani a PC3USB-n, csak a PCV. Illetve lehet, de elég sok plusz kiegészítőt kell hozzá megvenni.

A v2-es motorokat célszerű hengerenként beállítani a jobb működés érdekében. a 40KHUF az egy térképes megoldás (azonos térkép a két hengernek). A hengerenkénti beállítás drágább, mivel kétszer kompletten meg kell csinálni a beállítást mind a két hengerre külön-külön.
Szia f.feri69,

Tudod hogy, ..............!

Tudomásunk szerint a szakmai hozzáértésünk bármihez is a nullával egyenlő a véleményed szerint.
Gondolom, hogyha bármire is válaszolnék/segítenék, azzal csak bebizonyítanám a hozzá nem értésemet.... meg felesleges is lenne, mivel ha nem értünk hozzá, úgyis csak hülyeséget mondanánk....
Pc3 is elég, ha csak szimplán a nyitott kipufogó miatt akarom? Mapot lehet váltani, ha gyári kipufogóval mennék?
A 40000ft-tól mit jelent? Többször kell csinálni?
Köszi a segítséget!
Szia Ágó!
Tudom hogy, .............!
Megvettük Ricsinek pályára Rendek Robi K7 1000-ét, amibe te építettél be Bazzaz elektronikát, ezzel kapcsolatban lehet-e kérdésünk feled?
Tomika85,

PC beállítás: 40.000HUF-tól
Suzuki FI Tuner Pro készülék beállítással: 75.000HUF
Melyiknek mennyi a beállítása padon?
A PC3 is elegendő, ha azt szerzek?

Köszi!
Teszteld nekünk a HealTech QuickShifter easy gyorsváltó rendszert verhetettlen áron!

Akciós, bevezető ár: 59.900HUF (ingyenes beszereléssel)

- gyorsváltó szett (elektronika, motorspecifikus kábelköteg, váltókapcsoló)
- bluetooth kapcsolat
- mobiltelefonról állítható
- plug'n'go kivitel
- extra kis méret
- akciós 5 darab (jelentkezés sorrendjében)
- kizárólag az AGO Motors Kft-nél beszerelés esetén (ingyenes)

A feltételekről érdeklődj az AGO Motors Kft.-nél...
Tomika86,

http://www.agomotors.hu/websho...

A Suzuki FI Tuner Pro hasonló,mint egy Power Commander csak kicsit "butább" verzió.
- 500 fordulatonként állítható
- max -10% +15% között lehet állítani
Közben nézegettem, hogy létezik a Healtech FI Tuner Pro is.
Ezek között mi a különbség? Simán Yoshimura EEC dobom van gyári légszűrővel és ehhez szeretném beállítani(beállíttatni) a motort, nem verseny célra, túrázásra használom a motort.
Köszi!
Helló!

SV1000 2006-osba mennyi lenne a PC3, egyenlőre padozás nélkül.
Ha van használta z is jó.

Köszi!
Tegnap akartam de megadta magát a gopro aksi, ha idén nem is de jövőre csinálok egy onboardot
Videót!
Egyébként a gyorsváltó funkciót hogy lehet aktiválni? csak akkor lehet ha be is van dugva?
Felül múlta a várakozásaimat ez a nagy légszűrőház meg pc igaz csak letöltött térképet raktam rá, de érezhetően sokkal brutálisabb a motor most 4.ben csinálja azt amit eddig 3.ban wááá
MEGÉRTE
Sikerült bekötni egy ment a tpshez a másik kettő meg az aksi - hoz
Remélem péntekre megjön és akkor jelentkezem megint mert a színét sajnos nem tudom megmondani

Egyébként itt néztem a bekötést, de nem vagyok előrébb.
http://www.powercommander.com/...
nightwolf,

A maradék vezeték az fekete/fehér?
Szia Ago! Sikerült kitalálni hogy a 3 vezeték közül ami el van csípve abból a fekete megy az aksi negatívra, a szürke megy bele a tps-be (TSP csatlakozóban négy kábelnek van hely de gyárilag 3 van benne szóval az is megvan rajzon is néztem) az utolsó egy vezeték viszont hova? esetleg valami ötlet?