Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért 2m vagyol, ne kamuzz...
De tunyinyg annál inkább...
Igaz megszokás kérdése az egész, bár a tesgyemhez nem menne egyik sem az biztos Na mentem, majd később benézek.
Egyre frusztrálóbbak ezek a híresztelések... Nem vagyok se 2m és 150kg se. :) De az biztos, hogy ZX-12R-t, B-Kinget és Hayabugrit is lehet dobálni vígan bárhova. Én még csak nem is próbáltam, de már láttam magam előtt ilyesmit. Majdnem széthullott a GSX-R úgy kellett adni a szájára, hogy egyáltalán tartsam a tempót. És lent volt minden rendesen. Azt néztem, hogy a blokk meg a kormány mikor ér le.
Hát kinek mi, bár a motorozási stílusod alapján amit kivettem a régi kommentjeidből nem illik hozzá a 2métér és 150kg, én mondjuk az 1100-es vagy a zx12-t a nagy kategóriába raknám simán mert azt már nem olyan könnyű kanyarból kifele egykeréken terelgetni mint a "normál" méretű sportmotorokat
Én el vagyok kalibrálva egy sávval. Nekem a K1 a kicsi. A ZX-12R, meg az 1100XX a közepes. Nagyról nincs tudomásom.
Nekem nem tűnt olyan kicsinek a k5 inkább közepesnek mondanám mert ez az rsv4 tényleg kicsi ahhoz képest
Majdnem függőleges a felsőtested. Nakedbiken kellene ilyen szögben álljon. Vállalhatatlan. Nekem konkrétan beleérne a térdem a kormányba szerintem. oszi81 K5-én ültem utoljára, gusztustalanul kicsi. És az jóval nagyobb ennél szerintem.
Múltkor Pesti beépítés után Budaörs fele kanyarodtunk MEGÉRTE! Állt a parkolóban egy, a tulaj is nagyon jó fej volt még hangmintát is adott 188körül vagyok de már csak ráülni is király volt nyilván nem ültem rajta egy órát, de akkor is kényelmes volt a fejemet levágtam mert ronda vagyok mint egy ETZ
RSV4... Arra beneveznék vazz! Csak ne lenne akkora mint egy ETZ... (Meg esetleg lenne rá pénzem. )
Enyémbe nincs PC és csak putri-tuningot kapott.
Jóóóóez nekem ami most van, addig biztosan hajtom amíg az rsv4 nem kerülhet a seggem alá
Akkor a tiédbe minek?
Ajánlom a GSX-R1000-t. Az tudja ezeket.
Az a baj itt ez a mocsok idő aztán ilyeneken gondolkodok... jó lenne ha 3ba nem kéne még csak a seggemet se elemelni hogy kerékre jöjjön de ha marad az akkor marad... eddig is megoldottam, csak lekoptattam a tank oldalát miatta
Ezt mondom! Felesleges bele a tuning.
Erőből sosem elég, persze ha csak az számítana valami japó gépem lenne, de minek mikor ezzel sem vagyok hátrányban utcán
És ezt ugyan minek? Enélkül is elég erős nem és az élmény a lényeg. Ahogy tol.
Köszi a választ! 04-08ig rsv be való ez elvileg, az a 4 csatlakozó ami a képen látszik ugyan úgy néz ki mint a gyári. Ennyi információt kaptam plusz még annyit hogy a többi vezeték vége le van csípve, na mindegy a lényeg hogy így a srác küldhet mellé nekem vazelint is..
Pedig valamit muszáj lesz szerezni mert gyári az egész elektronika a kipufogó rendszer teljesen nyitott, és megcsináltam nagy légszűrőházasra, meg van benne egy K&N légszérű, és ha már pc akkor egy gyorsváltó is jó lenne
nightwolf,

Mivel nem tudom milyen PC-ez, így eléggé nehéz bármit is mondanom.
Az biztos, hogy a 4 vezeték ehez a motorhoz kevés, mivel kell egy test + 4 TPS vezeték... az ugye nálam 5.. esetleg 6

Ha tényleg 4 vezeték van, akkor abbból az egyik a test, a másik három meg a TPS, viszont akkor nem ebbe való...
Szia Ago! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Lenne egy power commander 04-es rsvbe szeretném bekötni 4db csatlakozó van a többi vezetéknek nincs meg a vége. A TPS hez is külön csatlakozója van a pc-nek? Plusz akkor még a többi kábel hova? Van sejtésem de 40ezerért nem akarok venni egy semmit. Előre is köszi!
Köszi
Luká,

Amikor divatba jött a "fékpadozás", akkor megmérték a hátsó keréken is, meg főtengelyen is ebből jött ki sok mintavételezés révén egy (v)iszonyszám. Ez a SAE International (Society of Automotive Engineers) által elfogadott érték.

A veszteség érteke:
Manuális, láncos motor motoroknál: 15%
Manuális kardános/szíjas motor motoroknál: 20%
Manuális váltós autóknál: 15%
Automata váltós autóknál: 20%
stb...
Köszi Ago!

Azt nem tudod véletlen hogy miből jön ez a szám?
Luká,

1.15.