Egyre frusztrálóbbak ezek a híresztelések... Nem vagyok se 2m és 150kg se. :) De az biztos, hogy ZX-12R-t, B-Kinget és Hayabugrit is lehet dobálni vígan bárhova. Én még csak nem is próbáltam, de már láttam magam előtt ilyesmit. Majdnem széthullott a GSX-R úgy kellett adni a szájára, hogy egyáltalán tartsam a tempót. És lent volt minden rendesen. Azt néztem, hogy a blokk meg a kormány mikor ér le.
Hát kinek mi, bár a motorozási stílusod alapján amit kivettem a régi kommentjeidből nem illik hozzá a 2métér és 150kg, én mondjuk az 1100-es vagy a zx12-t a nagy kategóriába raknám simán mert azt már nem olyan könnyű kanyarból kifele egykeréken terelgetni mint a "normál" méretű sportmotorokat
Majdnem függőleges a felsőtested. Nakedbiken kellene ilyen szögben álljon. Vállalhatatlan. Nekem konkrétan beleérne a térdem a kormányba szerintem. oszi81 K5-én ültem utoljára, gusztustalanul kicsi. És az jóval nagyobb ennél szerintem.
Múltkor Pesti beépítés után Budaörs fele kanyarodtunk MEGÉRTE! Állt a parkolóban egy, a tulaj is nagyon jó fej volt még hangmintát is adott 188körül vagyok de már csak ráülni is király volt nyilván nem ültem rajta egy órát, de akkor is kényelmes volt a fejemet levágtam mert ronda vagyok mint egy ETZ
Az a baj itt ez a mocsok idő aztán ilyeneken gondolkodok... jó lenne ha 3ba nem kéne még csak a seggemet se elemelni hogy kerékre jöjjön de ha marad az akkor marad... eddig is megoldottam, csak lekoptattam a tank oldalát miatta
Köszi a választ! 04-08ig rsv be való ez elvileg, az a 4 csatlakozó ami a képen látszik ugyan úgy néz ki mint a gyári. Ennyi információt kaptam plusz még annyit hogy a többi vezeték vége le van csípve, na mindegy a lényeg hogy így a srác küldhet mellé nekem vazelint is..
Pedig valamit muszáj lesz szerezni mert gyári az egész elektronika a kipufogó rendszer teljesen nyitott, és megcsináltam nagy légszűrőházasra, meg van benne egy K&N légszérű, és ha már pc akkor egy gyorsváltó is jó lenne
Mivel nem tudom milyen PC-ez, így eléggé nehéz bármit is mondanom.
Az biztos, hogy a 4 vezeték ehez a motorhoz kevés, mivel kell egy test + 4 TPS vezeték... az ugye nálam 5.. esetleg 6
Ha tényleg 4 vezeték van, akkor abbból az egyik a test, a másik három meg a TPS, viszont akkor nem ebbe való...
Szia Ago! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Lenne egy power commander 04-es rsvbe szeretném bekötni 4db csatlakozó van a többi vezetéknek nincs meg a vége. A TPS hez is külön csatlakozója van a pc-nek? Plusz akkor még a többi kábel hova? Van sejtésem de 40ezerért nem akarok venni egy semmit. Előre is köszi!
Amikor divatba jött a "fékpadozás", akkor megmérték a hátsó keréken is, meg főtengelyen is ebből jött ki sok mintavételezés révén egy (v)iszonyszám. Ez a SAE International (Society of Automotive Engineers) által elfogadott érték.
A veszteség érteke:
Manuális, láncos motor motoroknál: 15%
Manuális kardános/szíjas motor motoroknál: 20%
Manuális váltós autóknál: 15%
Automata váltós autóknál: 20%
stb...
Pedig valamit muszáj lesz szerezni mert gyári az egész elektronika a kipufogó rendszer teljesen nyitott, és megcsináltam nagy légszűrőházasra, meg van benne egy K&N légszérű, és ha már pc akkor egy gyorsváltó is jó lenne
Mivel nem tudom milyen PC-ez, így eléggé nehéz bármit is mondanom.
Az biztos, hogy a 4 vezeték ehez a motorhoz kevés, mivel kell egy test + 4 TPS vezeték... az ugye nálam 5.. esetleg 6
Ha tényleg 4 vezeték van, akkor abbból az egyik a test, a másik három meg a TPS, viszont akkor nem ebbe való...
Amikor divatba jött a "fékpadozás", akkor megmérték a hátsó keréken is, meg főtengelyen is ebből jött ki sok mintavételezés révén egy (v)iszonyszám. Ez a SAE International (Society of Automotive Engineers) által elfogadott érték.
A veszteség érteke:
Manuális, láncos motor motoroknál: 15%
Manuális kardános/szíjas motor motoroknál: 20%
Manuális váltós autóknál: 15%
Automata váltós autóknál: 20%
stb...
Azt nem tudod véletlen hogy miből jön ez a szám?
1.15.