Köszi! Bocs, nem az ülés alatt, hanem a tank alatt! Ez az elöbbi ábra elég egyértelmünek tünik, a kissebbik ECU csatlakozó 5-ös számú vezetékjére kell csatlakoztatni, ha minden igaz! (lehet nem áram)
Az ülés alatt nincs semmilyen olyan csatlakozó, amihez a PC-t kell kötni.
A másik vezetéket sem "áramra" kell kötni.
Szerintem szereltesd be valaki olyannal, aki ért hozzá, mielőtt nagyobb bajt csinálsz.
Sziasztok! 2007 R1- nél az ülés alatt van két csatlakozó, amire a power commandert is csatlakoztatni lehet! Plusz a power commanderen van még egy test és egy pozitiv szál. A kérdédem annyi lenne, hogy ennek a pozitiv szálnak, a csatlakozók melyik vezetékéről kell áramot adni? Köszi
Eladó használt Power Commander III USB 121-410, Honda CBR1000RR 2004-2005-höz való. 2004 Kawasaki Z1000-ben is működött. A térkép max fordulatszáma 13.000, felbontása 250.
30.000 Ft
Az eléje belinkeltem a dyno settet, csak hogy képben legyél. (nem tudom, hogy ez kell-e hozzá, mert nem tudom a motor évjáratát amit vagy 20 évig gyártottak). Igazából a lényeg annyi lenne, hogy elöbb rá kéne nézni hozzáertö szemmel a karburátorokra. Azokat alaposan kitisztítani. Tömitéseket lecserélni, vakuum membrán épségét ellenörizni, úszószintet beállítani, tüszelepeket csekkolni. Szelepállítás, karburátorszinkron, alapjárati keverék állítás. Ha szép a gyertya, nem fogyaszt túl, és "jól megy" , akkor azt békénhagyni.
A gyári esetleg már elfáradt rugót le lehet cserélni kicsit precízebb settre: progresszív rugó set
Egyik magyar lehetöség: rohadt drágák, nem nyomáspróbázzák amit csinálnak, és nem adnak hozzás tanusítványt... fémfékcsö
Német ebay-en már 33€-tól nyomáspróbás olcsóbb szines tanusítványos cuccot lehet kapni.
Valahogy éreztem ez lesz :) progresszív rugón belül mire gondolsz ? nem értek hozzá ha esetleg linkelnél nekem pár dolgot hálás lennék érte! a gumikat jövő tavasszal lecserélem, + erősebb fékeket szeretnék rá rakatni , és a teleszkópon is akartam változtatni , én úgy érzem a fék és a teleszkóp is aránytalanul gyenge a motorhoz képest .
Köszönöm a segítséget!
Tudtomal ez porlasztós motor?! Ebbe csak dyno fúvóka-tü készletet lehet cserélgetni. Aránytalanúl drága beruházás egy ilyen árkategóriáju motornál, ha egyáltalán kapható hozzá. Inkább vegyél fémfékcsövet a gyári gumik helyett, meg progresszív rugókat elöre a teleszkópba.
Lenne pár kérdésem felétek mint tapasztalt motorosok, a dyno yet power commander stb ezek hogy működnek ,mit csinálnak ? én lehet őrült vagyok de van egy suzuki gs 500 e -m és hogy ebbe lenne e értelme bele rakni ? vagy ki mit gondol erről ?
Helló! bocsi az értetlenkedésemért de lenne néhány kérdésem! a pc 1,2,3,4,5 között mi a külömbség? és mi az a bazzat meg TC? a pc lehet állitani hogy lóerőn nyomjon tobbet vagy a teljesitmeny leadason? egy YamahaWR 125 be meg érné?
szerintem abszolút nem érezhető. Igazándiból talán csak a PC tud 250-et, a többi szinte mind csak 500-at tud...
Pl ha egy HRC vagy YEC gyári elektornikát 250-esre át akarod állítani, akkor kb 10000rpm alatt nem fogod tudni állítani.
Azok pl 6000-8000-ig 2000-es lépésközzel vannak gyárilag, a felett 1000 majd 500-as a lépték.
Az IM gyujtasterkep allitasa gondolom nem annyira kommersz dolog, mint a PC beallitas, ezert erre vonatkozo informaciot nem is igazan talaltam a weboldaladon. Ez hogy szokott tortenni, illetve az anyagiakat tekintve mibe kerul?
Egy korabbi hozzaszolasodban neztem, hogy a Bazzaz hasonlo rendszerere irtad, hogy egy kis kompromisszummal az is jo lehet, mivel hasonlo arkategoriaban van, viszont ott van TC is "extrakent". Mi lenne ez a kis kompromisszum? Az 500 fordulatonkent allithato injektor vezerles a DynoJet 250-ehez kepest?
A Bazzaz altal nyujtott TC-rol milyen tapasztalataid vannak? Erdemes vele foglalkozni? Ahogy utananeztem a beallitasa azert annyira nem tunik trivialisnak.
Nem egyszerű a válasz. Erről azért folyik vita rendesen.
Míg ha az üzemanyagot veszed el, nem történik kb semmi a hengerben ellentétben a gyújtás elvétellel, amikor a hengerbe az üzemanyag belekerül, de nem ég él. Ez azért "talán" nem annyira jó.
Persze gondolom a következő kérdésed az lesz, hogy miért akkor a gyújtást veszik el a gyártók 99%-a.
Erre egyszerű a magyarázat. Technikailag sokkal egyszerűbb megcsinálni és a beszerelése is "egyszerűbb", mivel a modern motorok nagy része ugyan azt a trafó csatit használják.
Mi szerelünk be ilyet is, olyat is, de felhasználó szempontjában nem érezni különbséget.
Az én motorjaimban mind a kettő benne van (PCV+SFM+IM) és ezekkel viszont brutálisan finom a váltás..
Az IM-mel lehet teljesítményt is növel, fordulatszámot kiterjeszteni, stb...
Az ülés alatt nincs semmilyen olyan csatlakozó, amihez a PC-t kell kötni.
A másik vezetéket sem "áramra" kell kötni.
Szerintem szereltesd be valaki olyannal, aki ért hozzá, mielőtt nagyobb bajt csinálsz.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
30.000 Ft
Dyno set
A gyári esetleg már elfáradt rugót le lehet cserélni kicsit precízebb settre:
progresszív rugó set
Egyik magyar lehetöség: rohadt drágák, nem nyomáspróbázzák amit csinálnak, és nem adnak hozzás tanusítványt...
fémfékcsö
Német ebay-en már 33€-tól nyomáspróbás olcsóbb szines tanusítványos cuccot lehet kapni.
Fémfékcsö olcsóbban és minöségi tanusítvánnyal
Valahogy éreztem ez lesz :) progresszív rugón belül mire gondolsz ? nem értek hozzá ha esetleg linkelnél nekem pár dolgot hálás lennék érte! a gumikat jövő tavasszal lecserélem, + erősebb fékeket szeretnék rá rakatni , és a teleszkópon is akartam változtatni , én úgy érzem a fék és a teleszkóp is aránytalanul gyenge a motorhoz képest .
Köszönöm a segítséget!
Lenne pár kérdésem felétek mint tapasztalt motorosok, a dyno yet power commander stb ezek hogy működnek ,mit csinálnak ? én lehet őrült vagyok de van egy suzuki gs 500 e -m és hogy ebbe lenne e értelme bele rakni ? vagy ki mit gondol erről ?
A válaszokat előre is köszi! széles utat!
Eléggé sok különbség van, én nem részletezném.... eleve már csak a PCIIIUSB és a PCV kapható (PC4 nem is volt soha).
A Bazzaz egy elektronika gyártó cég, akik hasonló terméket is csinálnak, mint a Power Commander.
A TC a Traction Control vagyis a kipörgésgátló..
Igazándiból nem, sőőőt...
Csak hát "szakmai" szemmel a 250 biztos jobb, mint az 500, de nekem tuti a 100-is kevés lenne...
szerintem abszolút nem érezhető. Igazándiból talán csak a PC tud 250-et, a többi szinte mind csak 500-at tud...
Pl ha egy HRC vagy YEC gyári elektornikát 250-esre át akarod állítani, akkor kb 10000rpm alatt nem fogod tudni állítani.
Azok pl 6000-8000-ig 2000-es lépésközzel vannak gyárilag, a felett 1000 majd 500-as a lépték.
A Bazzaz abszolút jó választás. Sokan azt veszik, mert ár/érték arányban verhetettlen és még ott van a TC is.
A Bazzaz-t 1997-től az AMA Superbike-ban fejlesztették és valamikor 2006 környékén dobták utcára elérhetőnek. Szóval egyáltalán nem szar...
Az IM gyujtasterkep allitasa gondolom nem annyira kommersz dolog, mint a PC beallitas, ezert erre vonatkozo informaciot nem is igazan talaltam a weboldaladon. Ez hogy szokott tortenni, illetve az anyagiakat tekintve mibe kerul?
Egy korabbi hozzaszolasodban neztem, hogy a Bazzaz hasonlo rendszerere irtad, hogy egy kis kompromisszummal az is jo lehet, mivel hasonlo arkategoriaban van, viszont ott van TC is "extrakent". Mi lenne ez a kis kompromisszum? Az 500 fordulatonkent allithato injektor vezerles a DynoJet 250-ehez kepest?
A Bazzaz altal nyujtott TC-rol milyen tapasztalataid vannak? Erdemes vele foglalkozni? Ahogy utananeztem a beallitasa azert annyira nem tunik trivialisnak.
Nem egyszerű a válasz. Erről azért folyik vita rendesen.
Míg ha az üzemanyagot veszed el, nem történik kb semmi a hengerben ellentétben a gyújtás elvétellel, amikor a hengerbe az üzemanyag belekerül, de nem ég él. Ez azért "talán" nem annyira jó.
Persze gondolom a következő kérdésed az lesz, hogy miért akkor a gyújtást veszik el a gyártók 99%-a.
Erre egyszerű a magyarázat. Technikailag sokkal egyszerűbb megcsinálni és a beszerelése is "egyszerűbb", mivel a modern motorok nagy része ugyan azt a trafó csatit használják.
Mi szerelünk be ilyet is, olyat is, de felhasználó szempontjában nem érezni különbséget.
Az én motorjaimban mind a kettő benne van (PCV+SFM+IM) és ezekkel viszont brutálisan finom a váltás..
Az IM-mel lehet teljesítményt is növel, fordulatszámot kiterjeszteni, stb...
Elméletielg van 2006-tól, de szerintem jó bele...
Power Commander V: 45.000HUF