Szia, a CB1000R-be kerult Dynojet Commander, Akra vegdob es decat cső is. Az Akra oldalan javasolt mapping lett ratoltve. 3000-3500 alatt darabos, erezhetoen e felett erzi jol magat. De ott nagyon. Ezzel lehet kezdeni valamit Nalad finomhangolassal, vagy egyutt kell elni? Jo a plusz erő, de akkor lenne tokeletes, ha megmaradna az egyenletes eroleadas alul is.
Koszi!
Berakható, csak az a kérdés, hogy az O2 controller meg van-e hozzá. Vagy nem állítjuk be a closed-loop részben (kis gázállások).
Meg melyik beállítás. 1 térképes vagy hengerenkénti?! Mondjuk mi mindig hengerenkéntit csinálunk erre a motorra, mert csak az a jó...
Szia AGO!
Megmaradt a 06"-os RSV-ből egy PC III USB!
A kérdésem az, hogy ti bele tudnàtok csati cserével rakni a 07"-es Tuonomba a PC-t?
Egyáltalán be válalnátok ez a dolgot?
Persze az összehangolás is kellene.
Köszi az infót! Az jó hír, ha már 1.500-től hangolható. Kis gázállás pont oké, mert szerintem meglehetősen edge case amikor 1.500-2.000 rpm közt nagygázt húzunk. Sokkal gyakoribb a kisgáz ott.
Vinxxgrip... kár volt kérdeznem? A webshop-ban még 45-ért van: http://www.agomotors.hu/websho... Ha csak kosárba teszem, kifizetem, akkor pénztártól való távozás után...
a motort kisebb gázálláson 1250-1500 rpm-től, míg magasabb gázállásokon 2000-től állítjuk, mivel ezen fordulatok alatt már nagyon rángat a motor.
Vinxxgrip ügyben nem emlékszem levélre. Viszont van egy rossz hírem. a gyártó 50%-kal emelte az árát. Próbálunk velük valahogy megegyezni, de nem sok reményt fűzök hozzá!
Mikor megvettem a gépet 3 éve, már akkor is csodálkoztam, hogy a csajom 600F4i-je alapjáratról rángatás mentesen húz, ez meg olyan, mintha át sem ültem volna az öreg VFR-ről De akkor még kb. 2-2.2e alatt csinálta csak. Ősszel kapott új vezérműláncot meg feszítőt, új levegőszűrőket, és szinkront is csináltak rajta. Azóta mintha rosszabb lenne egy picit. Egyébként megy, mint a vaddisznó.
Nekem is nagyon darabos volt 2000-2500 alatt. Ago alig bírta beállítani azon a fordulaton de határozottan használhatóbb lett ott is. Mondjuk azóta cseréltem a hátsó fogaskerék mögötti gumi betéteket és az is tovább javított a dolgon.
Szia! Egy kérdés. Úgy látom, hogy a 11-12e-t pörgő motoroknál olyan 4e rpm környékén indul a mért görbe. A 2004-es Fireblade-em éppen alacsony fordulaton "VFR"-ezik, azaz olyan kb. 2.700 alatt gázra olyan, mint amikor egy VFR az elékelt főtengelyével túl alacsony fordulaton rázza a láncot.
Persze nem biztos, hogy ezen PC-vel kell segíteni, de ha afelé mennék, akkor lenne egyáltalán jelentősége 2e-3e közt?
Küldtem jó két hete mailt Vinxxgrip ügyben ugyanehhez a géphez. Választ még nem sikerült kapnom.
A vallatáson úgy is kiderül minden. Egyre inkább kíváncsi vagyok rá. Mondjuk jobb lett volna szezon közben módosítani, mert akkor friss lett vona az összehasonlítási alap. Azért ha a változás csekély lesz akkor azt valószínűleg észre fogom venni. Vagy nem de az biztos...
Lehet vele mit kezdeni... be kell állítani!