Na most látni 😁 👍️
Ma elszaladtam egy kis körre 160 km
Én nem tudom kapcsolgatni a lámpát szóval gyújtással egyből ég
Alapjáraton 14 mutatott a kis motyesz
Menetközbe 13.8
Most ahogy néztem a videót felkapcsolt lápánál nálad is ilyen értékek voltak . Ami meg nyugtató 😃
Kösz a segítséget neked is ini 🙂
Videó nem látható privát
Nem cizelláltam a kis műszer egy az egybe ment az aksira most azt világit éjjel nappal 😁 14.1 re sikerült felbűvészkedni a töltést
nekem ilyen töltés volt a 88as ténérén
szinte hibátlan
kicsit keveset tölt világításon de a lámpába nem gyári izzó van, a 2x35w helyett 2x45w és emiatt pár tized elveszik a csatában http://youtu.be/sD5kYptiQsk
Igen lápát nem tudod lekapcsolni + teli van mindenféle elektromos ketyerével
Tükör ekeromosan csukódik nyitódik
Szélvédő föl-le
Markolat fűtés két fokozat 2esen nagyon bivaly egy idő után
Ülés fűtés csak hajtónak illetve hajtónak utasnak
És ez mind gyári nem utólagosan beszerelt
aksi oké fel vannak töltve 2db töltöm van 2db aksim (motor) 😊de a kocsihoz is 2 van 😂
Komolyan mondom tiszta para az életem ha valamiből nincs minimum 2 db 😂
En meg eloszor a fesszabalyzo kimenetet mernem meg, de nem megbontva, ha ketsegeim lennenek a mukodessel, a villam akarna hazatolni a motort. Ha van csati, igy konnyebb.
na pont ilyenem van nekem is. 😅Bár egy hete nem találom lehet a pecacuccomban van az akksit szoktam megnézni vele meg a sípolóst szoktam használni komolyabb dologhoz szerintem nem jó(fetrengős) annó egy ezresért vettem. Majd nézek valami komolyabbat mostanság. bár ritkán kell(kezeit széttáró)
Az ilyen 1000 ft-os multimétereknek nem kell ám hinni(kezeit széttáró) Általában azt mutat amit akar és nem azt amit kell. Én próbalámpának használom csak 😅
Ez az ideális eset, de a fene tudja, mi hogy van ezen a motoron pontosan.
Pl. van olyan, amin a halogén fényszórót ki se tudod kapcsolni, csak tompított és refi közt váltani. Ott sok esetben alacsonyabbat mutat a műszer 14.5-nél, mert állandó terhelés van rajta. No meg ez egy robogó is ráadásul, gyanítom a generátor sem annyira acélos, mint egy nagyobb motoron. Az akksi állapota sem ismert. De hogy 13.7-et mutatott eleinte, a többedik próbánál meg 13.9 is megvolt (gondolom töltődik), lehet, hogy csak hagyni kéne "járni". Ezért gurulnék vele.
Azt vettem észre, és elvileg más esetben is tetten érhető, hogy indítást követően egy ideig kisebb a töltő/kapocs feszültség a sarun, mert állásában merül, nagyobb áramot vesz fel, így valóban csökkenhet a feszültség. Igaz, ez nálam csak 0,1V. Megyek egy 10-20 km-t és beáll az indításkor mérhető 14,5V a későbbiekben 14,6V-ra.
Lampaval, mert az lekapcsolhatatlan.
Ma elszaladtam egy kis körre 160 km
Én nem tudom kapcsolgatni a lámpát szóval gyújtással egyből ég
Alapjáraton 14 mutatott a kis motyesz
Menetközbe 13.8
Most ahogy néztem a videót felkapcsolt lápánál nálad is ilyen értékek voltak . Ami meg nyugtató 😃
Kösz a segítséget neked is ini 🙂
elméletileg linkről megnézhető
Nem cizelláltam a kis műszer egy az egybe ment az aksira most azt világit éjjel nappal 😁 14.1 re sikerült felbűvészkedni a töltést
szinte hibátlan
kicsit keveset tölt világításon de a lámpába nem gyári izzó van, a 2x35w helyett 2x45w és emiatt pár tized elveszik a csatában
http://youtu.be/sD5kYptiQsk
Tükör ekeromosan csukódik nyitódik
Szélvédő föl-le
Markolat fűtés két fokozat 2esen nagyon bivaly egy idő után
Ülés fűtés csak hajtónak illetve hajtónak utasnak
És ez mind gyári nem utólagosan beszerelt
Komolyan mondom tiszta para az életem ha valamiből nincs minimum 2 db 😂
max rakok be pot akkumulátort tatyóba 😆
Pl. van olyan, amin a halogén fényszórót ki se tudod kapcsolni, csak tompított és refi közt váltani. Ott sok esetben alacsonyabbat mutat a műszer 14.5-nél, mert állandó terhelés van rajta. No meg ez egy robogó is ráadásul, gyanítom a generátor sem annyira acélos, mint egy nagyobb motoron. Az akksi állapota sem ismert. De hogy 13.7-et mutatott eleinte, a többedik próbánál meg 13.9 is megvolt (gondolom töltődik), lehet, hogy csak hagyni kéne "járni". Ezért gurulnék vele.