Metzeler Sportec M1. Leginkább túrázni használom a mocit, ezért van rajta ez a gumi. Bár a ringen sem volt panaszom rá, egáltalán nem csúszott meg. Kellett neki kb. 5 kör amíg olyanra bemelegedett, hogy biztató lett a tapadás, meg a pályát és az íveket is szoktam, de utánna nagyon jól tapadt. 50 percet mentem az elején és nem melegedett el.....végig jól tapadt (az én sebességemhez képest ).
Most 3.-szor voltam a ringen, végre leért a térdem . Nem is a sebbesség érdekelt, még a célegyenesben sem húztam neki, csak a kanyarokban, hogy térdelni tudjak . Nagyon-nagyon állat volt
A gyári áttételtől és puha futóműtől - no meg a Pirelli........... - eltekintve nagyon szuper!
Ricco ráérzett a gépemre - és a Dunlop gumikra, mert alig tudtam utána menni. De a K6-os alig hasonlítható össze a K4-gyel és ez bosszant Nekem is kell(ene) egy újabb modell, főleg az alacsonyabb súlypont, az ebből adódó könnyedebb irányváltás, a kisebb kormány-tank-lábtartó egység, a keskenyebb váz, a csúszókuplung és még ki tudja mitől sokkal inkább egy 400-asra hasonlít. És ez meglátszódik a köridőkön is
Sajnos ahogy Brian is irta, mi végignéztük a pálya széléről... gyaologosan jártuk be a pályát, Atomék meg mutatták hogy kell supermotoval menni rajata . Sajnos nagyot csúsztatott, megtapadt a hátulja és átdobta a DRZ. egy kulcscsonttörés az eredménye.
A Géza "bácsi" állat modjára ment! nem birtam tartani a lépést vele. én 1"20" ig tudtam lemenni.
De a "versenyszimuláción" ugy döntöttem nem kockáztatok, az első kanyar előtt hamar elvettem a gázt, hadd menjen aki nem fél... ugyhogy szépen nyugodtan végigmotoroztam.
Ahogy Briannek is vasárnap reggel mikor el akart menni haza elmondtam teljesen más stilus kell oda mint a két nagy ringre. Lendületből kell végigmenni, gyorsan fordulva széltől szélig és akkor tapad rendesen. Mondjuk a bukóterek miatt paráztam én is, mert sem törést, sem csonttörést nem akartam összehozni. De szerencsére tétje nem volt, igy egy jót motoroztunk a két nap alatt. És nem mellékesen szerintem amit itt megtanultam tudom majd kamatoztatni a ringeken is!
Hogy áll a géped? Remélem rijekára kész leszel vele!
Szombaton én sem voltam lent, csak telefonon értekeztem. Akkor hallottam, hogy miközben gyalogos pályabemutatást tartottak, Atom épp az orruk előtt dobta el Amúgy nem nehéz elesni
Mi történt Atommal? Amúgy én előtte levő héten ezen a kib@szott euroringen lezúztam a K5-öm, amikor készülni akartam a versenyre. No bukótér, és no tapadás. Ezres motorral beteg dolog itt motorozni. Minden elismerésem Gézáé.
gyu
Kicsit megkésve kérdem, de hátha tud valaki valamit. Májusban volt egy Aprilia nyílt nap a Hungaroringen, és volt kinnt jó-pár fotós is (a biztosítokon kívül) és szívesen megvizuálnám a képeket hátha rajta vagyok? Esetleg egy-két ötlet, elérhetőség, hogy hol próbálkozzak?
Köszi:
W.
azt nem értem a vezetőségtől, hogy ha 4 évvel ezelőtt életveszélyesnek minősítették, akkor minek akarnak 4 év múlva ugyanott versenyeztetni!? legyen pályanap és kellemes időtöltés... nem több!
Röviden: vegyes
Először mikor kimentem a pályára, úgy jöttem le, hogy hazamegyek, mert nem akarom kockáztatni az épségem, a motorom és rettentően csúszott a pálya.
Aztán technikát váltottam és próbáltam végiggurulni a pályán lendületből, már szinte csúszás nélkül sikerült.
Végülis 1:21-et tartósan tudtam menni, de inkább tartalékoltam az erőim, mintsem valamelyik kórházban éjszakázni (Adorján Tomihoz hasonlóan).
Közben kiderült, hogy nem értékelik és nem is tekinthető GSXR Klub versenynek a "verseny", szóval abszolút tétnélküli motorozás volt.
Összegzés: nem ideális 600-as motornak a pálya, egy 400-assal szívesen döngetnék rajta.
Jól látom R1-gyel nyomod, milyen gumi van fent?
Úgy mentél el mellettem mint egy ágyúgolyó
Most 3.-szor voltam a ringen, végre leért a térdem . Nem is a sebbesség érdekelt, még a célegyenesben sem húztam neki, csak a kanyarokban, hogy térdelni tudjak . Nagyon-nagyon állat volt
Ricco ráérzett a gépemre - és a Dunlop gumikra, mert alig tudtam utána menni. De a K6-os alig hasonlítható össze a K4-gyel és ez bosszant Nekem is kell(ene) egy újabb modell, főleg az alacsonyabb súlypont, az ebből adódó könnyedebb irányváltás, a kisebb kormány-tank-lábtartó egység, a keskenyebb váz, a csúszókuplung és még ki tudja mitől sokkal inkább egy 400-asra hasonlít. És ez meglátszódik a köridőkön is
palyanapok.hu
rekordbolt.hu
Remélem készültek képek!
Rijekára kész lesz, ígérem! Sajnos azon a pályán sem megy elég jól a motorozás.
Remélem tudok majd tőled tanulni
Jobbulást Atomnak!
Sajnos ahogy Brian is irta, mi végignéztük a pálya széléről... gyaologosan jártuk be a pályát, Atomék meg mutatták hogy kell supermotoval menni rajata . Sajnos nagyot csúsztatott, megtapadt a hátulja és átdobta a DRZ. egy kulcscsonttörés az eredménye.
A Géza "bácsi" állat modjára ment! nem birtam tartani a lépést vele. én 1"20" ig tudtam lemenni.
De a "versenyszimuláción" ugy döntöttem nem kockáztatok, az első kanyar előtt hamar elvettem a gázt, hadd menjen aki nem fél... ugyhogy szépen nyugodtan végigmotoroztam.
Ahogy Briannek is vasárnap reggel mikor el akart menni haza elmondtam teljesen más stilus kell oda mint a két nagy ringre. Lendületből kell végigmenni, gyorsan fordulva széltől szélig és akkor tapad rendesen. Mondjuk a bukóterek miatt paráztam én is, mert sem törést, sem csonttörést nem akartam összehozni. De szerencsére tétje nem volt, igy egy jót motoroztunk a két nap alatt. És nem mellékesen szerintem amit itt megtanultam tudom majd kamatoztatni a ringeken is!
Hogy áll a géped? Remélem rijekára kész leszel vele!
További szép hétvégét!
http://www.foto4u.hu/index
2.ht...
Mi történt Atommal? Amúgy én előtte levő héten ezen a kib@szott euroringen lezúztam a K5-öm, amikor készülni akartam a versenyre. No bukótér, és no tapadás. Ezres motorral beteg dolog itt motorozni. Minden elismerésem Gézáé.
gyu
Kicsit megkésve kérdem, de hátha tud valaki valamit. Májusban volt egy Aprilia nyílt nap a Hungaroringen, és volt kinnt jó-pár fotós is (a biztosítokon kívül) és szívesen megvizuálnám a képeket hátha rajta vagyok? Esetleg egy-két ötlet, elérhetőség, hogy hol próbálkozzak?
Köszi:
W.
Legalább kipróbáltad
Lényeg, hogy minden ok.
Először mikor kimentem a pályára, úgy jöttem le, hogy hazamegyek, mert nem akarom kockáztatni az épségem, a motorom és rettentően csúszott a pálya.
Aztán technikát váltottam és próbáltam végiggurulni a pályán lendületből, már szinte csúszás nélkül sikerült.
Végülis 1:21-et tartósan tudtam menni, de inkább tartalékoltam az erőim, mintsem valamelyik kórházban éjszakázni (Adorján Tomihoz hasonlóan).
Közben kiderült, hogy nem értékelik és nem is tekinthető GSXR Klub versenynek a "verseny", szóval abszolút tétnélküli motorozás volt.
Összegzés: nem ideális 600-as motornak a pálya, egy 400-assal szívesen döngetnék rajta.
Akkor a lényeg az, hogy délben már ott legyek és akkor estére tuti lesz helyem