Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A saját sátrunk suzuki-s :)))
Csak nem Bregyóékkal sátoroztok?
Na jah,már mi is gondoltunk rá,hogy megszállta valami a mi mérőnket
Akkor kinnt a ringen,kék Suzuki-s sátrat keress majd.És köszi előre is
Ok, szerintem kint leszek. Remélem elhárítjuk a parajelenséget.
Bregyóéknál többször cserélgettük olyannal,ami nem volt törve,de azokkal sem mért jól..Nekünk is volt,hogy mért,volt,hogy csak három kör után,mint Lucky-éknak..Nem is értettük,miért csinálja ezt,de nagyon bosszantó volt.Sosem tudtuk,most akkor mennyi az annyi
De szeptember-i első nyílt napon kinnt leszünk,ha jönnél,jó lenne és leteszteljük az újat:))))
A baj veled van.
Kissé hiányos az adatlapod aranypofa. Igazítsad ki. Anyukám azt mondta ne álljak szóba idegenekkel.
nem lehet, hogy veled van a baj? wazzzeeeeeeeee!
( a lassu kört nem méri)
predinek is csak minden 3dik köre gyors
Erre gondoltam én is, hogy már biztosan nincs az elemben elég Jedi. Be is szereztem egy újat.
Ja a legfontosabb lemaradt!

Szombaton ha már Kakucson voltam motorral, életemben először fel is merészkedtem a pályára kb. 4-től 6-ig. Mindenkitől bocs a kezdeti csigatempómért, a végén már nem mindenki kőrözött le. Valaki nem csinált képeket tegnap (21-én) Kakucson?

Viszont arra jöttem rá, hogy erre rá lehet szokni... Aztán olvastam Svéd beszámolóját. Lehet mégse megyek többet
Gombelem? Mennyi van benne? 2,5V alatt az infraszenzor nem működik jól, elvileg kiírja a kütyü ami már nektek van, hogyha kevés az elem. (Meg kikapcsoláskor is kiírja...)

A másik, hogy a jeladó legyen rendben, ne legyen mellette másik, mert zavarják egymást. Ha nem oldódik meg, mindenképp keressetek meg, de szerintem találkozunk is hamarosan a ringen, ha jártok majd szeptemberben.

Itt a számom is: +36303987609
Szia Géza.
Amióta megvettem tőled a szerkezetet nem volt vele probléma. Viszont a legutóbbi pályanapon nem vette le a jelet. Predi barátomé is csak minden 2. vagy 3. körben mért. Mi lehet a probléma?
Szia,

Emlékszem, hogy nektek volt sok gondotok vele, már nem is emlékszem melyik milyen sorrendben. Szóval nem javítgatnám azt, ami most van nektek, inkább adok egy újat, ami nem volt még törve.

Jeladót nem tudok már adni, de kb. két hét múlva már remélem tesztelhetjük az új típust a ringen, és abból adok is egyet.

Üdv: Géza
Bocs, nem sikerült befejezni a hozzászólást, és mellékattintottam, ezért ebben folytatom...

Szóval az új doboz az első képen, full vízhatlan, neoprén tömítéssel, IP65. A kábelt egy átvezető gumigyűrűn vezetem majd ki belőle szorosan, így az is jó lesz. Viszont probléma a kapcsoló! Az előzőn is elég hülyén nézett ki a karos kapcsoló, ráadásul könnyen le is törik. (voltak vagy ketten akiknek letört) Viszont a vízálló, jól kinéző kapcsolókat drágán mérik, és nem is találtam ide való kisebbet. Gond-e, ha nincs rajta kapcsoló, hanem az aksisarut kell lehúzni?

Aksisaruról jut eszembe: Többeteknél láttam, hogy leszedtétek a 6,3mm-es autósarut, a tápkábelről, mert valami más csatlakozóra kellett ráoperálni. Így kábel-összesordrós, rácsavargatós megoldások születtek. Próbáljak-e keresni rá valami krokodilcsipeszt, vagy legyen több csatlakozó?

A többi módosítás az áramkört érinti, ami fontos, hogy 5db helyett 10 LED lesz benne, kicsit erősebben adja majd a jelet, de többet is fogyaszt majd. Szóval összességében jobb, megbízhatóbb lesz mint a mostaniak.


A vevő rész egyenlőre marad ahogy van, későbbiekben gondolkozom mágnescsíkot (is) érzékelő szenzoron.


Újabb fejlemény, hogy a Kakucs ringen is meg lehet őket venni, illetve valószínűleg bérelhető is lesz a helyszínen. A bérléssel kapcsolatban két fontos dolog merült fel: Az első, hogy Ti, mit tartanátok reális árnak, amit még pluszban ráfizetnétek egy kakucsi gurulásra, ha a köridőt látni szeretnétek a műszarfalon.
A másik, hogy kezdő (akár első alkalmi) pályázók számára nagyon nagy veszélyt jelenthet a köridő látványa, könnyen belehajszolhatja az embert egy bukásba. (Ugye aki megveszi az már valószínűleg korábban elkötelezte magát a pályázás iránt, ritkán kezdő.) Tegnap beszéltünk is erről Kakucson, hogy a bérlésnél ezt valahogy meg kéne oldani. Figyelmet felhívni rá, kezdőnek nem javasolni a bérlést. Erre valami ötlet? Nem szeretném ha bukások lennének emiatt.

Egyenlőre ennyi, ha még eszembe jut valami írok.

Üdv: Géza
Szia!
Már akartunk hívni,de itt is jó,ha tudunk beszélni róla...Kéne valami nagyon jó,nagyon jó áron,mert idén,ami nálunk volt,sajnos mindig volt valami baja.Hol egyben méri a köröket,hol semmit nem mér,teljes akku töltöttségnél sem és nagyon zavaró volt az egész évet így végigkínlódni vele.
De ha van nagyon tuti jó nálad,akkor beszéljünk róla és köszi.
Üdv.
Sziasztok,

Nem tudom ki mennyire emlékszik még rám, ismét köridőmérővel (General Mechatronics) kapcsolatban írok, amit kb. 3 éve kezdtem fejleszteni. Megint sok minden van, amivel kapcsolatban szívesen meghallgatnám a véleményeteket:

A mostani infra jeladóból már nem készítek többet, helyette új típus lesz hamarosan. Ennek három oka van: Az első, hogy már vagy 3...5db is visszajött beázás miatt. A második, hogy a válság miatt csődbe ment több alkatrész gyártó, és nagyon drágán lehetne a mostanit fenntartani, emelni kéne az árat, az meg nem jó... A harmadik, hogy készíteni is macerás volt, sok tökölős munkafolyamat volt, ami egyszerűen nem automatizálható, nem csinálható gyorsan.

Szóval, az első csatolt kép, azaz új jeladó dobozát mutatja, ez a doboz már biztos, mert vettem belőle 100db-ot.
Egyenlőre ami látszik az nem túl nagy ügy, de még csak le van mosva. talán a héten átnézi Tompa, a kerekeket, a telókat a lengőkart. ha ezek renben vannak akkor elkezdjük felépíteni, hogy okt. 6ra elkészüljön. hátha én is meggyógyulok addig!
üdv, vigyázz magadra!
motorod hogy van?
nekem is fáj még a bordám, de azért tegnap ellátogattam Anderstorpi pályára de megint ugy jártam mint májusban, 2 menetet tudtam menni, leszakadt az eső, de legalább megjárattam május óta először a K5-öt.
Meg leteszteltem hogy tudok még motorozni
Szóval svédben még nem sikerül egyetlen pályanapot sem végigmenni, de itt az esőben nem üres a pálya, a srácok felrakják az esőgumit és mennek tovább. Hisz nem olcso a pályanap.
Sok utcai gép volt tegnap is..
Nem volt tömeg, csak 2 csoport volt az egyik volt az ugynevezett licenszes csoport, a másik csoport az utcai csoport volt és ott csak az mehetett akinek forgalomba helyezett, kötelező biztositással ellátott gépe volt.
Az eső ellenére sem hullottak nagyon a srácok. Persze délután az esőben törölték a csoportokat, szabad motorzás volt, kb 20-25 srác nyomta végig a délutánt a vizes pályán. Én ugyan ott maradtam végig de csak nézelödtem.
Még egyszer megprobálkozok jövő héten egy másik pályán, Knutstorp, de az a pálya mindössze 2 km hosszú
köszi, remélem fogok még jól menni! De most még eléggé fáj a vállam.
köszi a dicséretet
én meg a fantasztikus Brnoi szereplésedre és köridődre vagyok baszott irigy
Nálam még mindig tart a hatása....
Mellesleg sok dologba magamra ismertem belőle..
ügy kevésbé kopik a műanyag
http://fekezzrovidebbet.blog.h...
nagyon jó kis írás szénné nevettünk mangunkat Moncával!
szia barátom!
hogy gyógyulsz? mikor fogsz már motorozni?
ez az igazi hodolás a hobbinak
persze itt sokan fogják azt mondani hogy ez hülyeség merthogy a hobbiracer nem kap pénzt érte akkor miért kockáztatna
Viszont az vitathatalan hogy szárazon s kockáztatunk, hiszen akármikor kiüthetik alólad a vasat.
Gondolom sokak számára nehezen hihető az hogy esőben a pályán megsoxorozodik az adrenalin és mi másért csináljuk ezt az egészet.
Ha legyözöd a félelmedet, ha tudsz finoman bánni a gázzal és fékkel akkor azt is el tudom képzelni hogy egy vizes verseny sokkal nagyobb boldogságot, elégedettséget ad...
Ejejejjjjjjjj... ezek a vizes aszfalton térdelnek?