Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

11000 alá nem is igazán engedem csak néhány helyen a fordulatszámot.
Hy, azért ő volt a legnagyobb a pénteki Honda napon
Ne aggódj. A mostaniaké is csal. Az enyém tán még többet is. De pl. az R6-os 17500-nál 16200-at pörög. Volt is belőle egy kis balhé .
Nekem csal a fordszámmérőm /ha jól emlékszem ~700-al többet mutat 11e környékén/ és bár a mutató lazán ment 13e fölé (úgy sikerült), a 12500-nál kezdődő piros tartományba nem szeretem beleforgatni. Irigylem is az új gépek pörgési hajlamát, mert még az 1000-ek is tovább forognak...
Az első pár körben elküldtem 14000-ig, de többször is nem vette be a sebességet, ezért utána már inkább 11-12000-nél váltottam.
Itt az igazság: ahogy érezted magad. A köridő mellékes, a lényeg tényleg a tiszta motorozás (no forgalom, stb), a köridő max abban lényeges, hogy látja az ember, mennyi még a tartalék ahová fejlődhet.
2:30 elsőre bőven jó, hiszen ez az ismerkedés ideje, ráadásul az időd nagyban befolyásolja, hogy van-e valaki aki feltart. Volt, hogy 1 teljes kör (egyenestől egyenesig) volt, mire az íveket jól záró srácot ki tudtam biztonságosan kerülni: ha belülről mentem volna: lecsukta, ha kívül, akkor kiaraszolt.. Féktávon nem erőltetem, nem ér annyit a dolog.
Haladóban mentem, ami jórészt túlzás volt, hiszen már az fejlődés volt, hogy -fékhelyreállítás után- a tavalyi időt hoztam.
A célegyenesi tempót tekintve lehet, hogy (1) nem pörgős a gépem mint a maiak, vagy: (2) nem pörgetem elég kegyetlenül ki?
figy,nem aza lényeg ki mit gondol,hanem hogy jólérezted e magad.,egyébként full első pályázásra a 2:30sztem nemrossz.
Nem tudom. Kérdezd a szakértőket. Na szerintetek milyen ez elsőre?
K1 K3. Aztán a haver odaadta a K4-es matricáját mert ment haza, úgy, hogy utoljára duplát mentem. Egyébként betegen motoroztam, és néha olyan rosszul voltam, hogy majd elhánytam magam menet közben. Remélem szerdára rendbe jövök.
Te melyik csoprtban mentél? Én k2-ben és k4 ben :) két ellenfelem volt csak :) mitogeri meg egy 900rr es srác :P Mansell kanyart énis imádom. jó gyors kanyar :)
az elsőre igen jo.
nem?
Nem volt mérve. 2.30-2.40 között. Egyik havernak mérték, Ő 2.40-et ment és őt rendesen ott hagytam.
Oksa és mennyi volt a köridőd?
Na azé. Egyébként meg a Leslie kérdezte, hogy mennyit ment a motorom a célegyenesben. Arra próbáltam kimerítő választ adni.
Tényleg nem vettem le az ön kritikát ezért bocs!
azt hittem te is az a műmájer EVO gyorsulá fan vagy
ÉN se vagyok nagy menő sőt. pályán se voltam de rengeteget szerpentinezek szinte csak azt Csak azért olyan egyszerű betenni belső ívre mert
130kg a motor én meg 65kiló vagyok úgyhogy összesen vagyunk annyi mint egy nagymotor kis tulzással
Ezesetben minnél többet körözgessél remélem egyszer megyunk eggyütt
És képzeld egyáltalán nem szégyeltem, hogy egy nálam 30 évvel régebb óta hivatásszerűen motorozó ember kikerült. Mert ezt megtette még rajtam kívül vagy 4 emberrel. Egyébként gondolom te 1.55-öt futottál életed első pályanapján igaz? Mit kellett volna tennem? A kanyarban igyekeztem addig dönteni amíg biztonságosnak ítéltem, az egyenesben húztam mint az ökör, és vigyáztam a többi nálam lassabb emberre.Mert bizony ilyenek is voltak.
Nem akarok senkit megbántani de ti melyik országból jöttetek?Nem értitek a magyar embert? Szerintetek mi a fasznak raktam oda azt a rengeteg smylit? Nem tünt föl, hogy saját magamat gúnyolom ki? Azt hittem átment. Tudjátok:önkritika, öngúny. Nyilván nem itt szuper pályamenők között akarom hirdetni, hogy milyen gyors vagyok az egyenesben. Egyébként én annak is örültem, hogy nem estem el életem első pályanapján. Meg, hogy nem ütött ki egy az aprilas barátunk által említett: belülről elmegyek hú de gyors vagyok akkor vajon mi a faszt keresek a kezdő csoportban emberke.Mert volt egy-két pacák aki annyira nem bírta elviselni, hogy lassabb a motorja, hogy a 2-ik visszafordítóban a 3-mal előttem lévő motorost is majdnem kiütött úgy elbaszta a féktávot. Egyébként igyekezetem kanyarodni is. Ennyire sikerült lefektetni a gépet.
Szóval légyszives legközelebb értsétek már a humort jó!?
Egyenesben mindenki tudja húzni a gázt.
Na a kanyar az a sava-borsa próbáld meg egyszer egy kicsivel
egyenesben otthagynak de a kanyarban amikor beteszed neki belölröl
nézd meg az arcikat igen mérgesek lesznek. Én nepmint nap ezt csinálom szerpentinen utána meg a parkolóban meg jönnek a kereszt kérdése k hogy ez 250-es vagy 500-as 2t?
az egyenesmenő...
még jó, hogy kikerülted. :o) a 750 az 150 ccm-el több mint a 600, meg lóerőben is vagy 30-al... fura lett volna ha nem....
mindenesetre azon is gondolkodj el, hogy kanyarban hogy lehetnél biztonságosabb és gyorsabb... mert apan europan kikerül, erre nem lennék büszke...
De a Mansell kanyar előtti emelkedőn is meg van a 3-as vége ami ugye bár 210. De ebben még simán van egy csomó.

Jelentem 4-es vége simán megvolt ami 252km/h. Aztán már inkább úgy mentem, hogy felraktam 5-be. Na így megvolt a 260 is.De akkor elfékeztem magam. Egyébként tanusíthatom, hogy a 600-kat még 20-30m előnyből is megfogja a 750-em. Imádom. Aztán a kanyarba kikerültek mint a szart dehát az kit érdekel. Az egyenesben én voltam a sztár.
A Paulovits Imre (Motor Revü főszerk) asszem Pan Europával ST 1300 vagy mivel ment, na Ő úgy került ki a kanyarban mint a szél. De aztán az egyenesben megaláztam.
Egyébként a 7 menet alatt senki nem előzött meg a célegyenesben.
na azért a nagyonjótól messze van,haladó csoportban kaptam volna a fejemre:)
én hátul 190es gumival mentem,szal kevesebbet mért az órám,de nekemis kb 238-240ig szokott felmenni az óra-
énis mennék szívesen csakhát a fránya távolság,na mind1,majd idén talán még egyszer sikerül feljutnom
Neked mit mutat az óra (km/h) az egyenesben (ha meghúztad rendesen) ?
Az enyém alig mászik 240-ig, az 1000-esek úgy lépnek le (többnyire), mintha állnék..
Én most voltam elösször pályán. Olyan 2.40-es időket mentem. Én ledöbbentem, hogy milyen kicsi a Hungaroring belülről. Az F1-ek hogy férnek el. Mindenesetre marha jól éreztem magam és ha minden jól megy szerdán ismétlés!!
Én rosszabbat mentem (2:30 felett), aztán a sufni-tuning hatására a fékkar nem simult a kormánycsutkához (elhagytam a fékkar-állító tekerentyűt korábban) és akkor megközelítettem a tavalyi időmet (2:18): Allveer mérte, azt mondta "jóval 2:20 alatt". Az idődön látszik, hogy nagyon jól mész.