persze hogy érdemes
Fel kell hívni a ringet ,és ők megmondjákhogy felengednek e azok akik bérlik .
Általába igen 15 euró két óra tiszta körözés.
A motor jó csak jó gumik kellenek
Sziasztok!
Én is Nagyon örülök az új ringnek, és már alig várom hogy körözhessek rajta!
Ha tudja valaki hogy ki a beruházó akkor jó lenne ha kihúzna belőle 1-2 infót!
Pl: mikor lesz kész, mikor és mennyit lehet rajta motorozni és mennyiért az ilyen utcai motorosoknak mint én?
Ezúton is gratulálok a tulajdonosnak, hogy ilyen maradandót alkot.
Ha én nyertem volna a lottó 5-ös első dolgom lett volna pályát építeni!
Motoros üdvözlet mindenkinek!
pringen 8900ft/nap marcius 31-ig utana meg 80 euro/nap Ezen a cimen fent van csomo info igaz nemetul
a gaz a pringgel hogy ha megnezed az online naptarat, szinte minden nap vmi osztrak/nemet klub tart rendezvenyt
imho NSR125 nem gaz jo kis gep az (MZ-vel is korbe lehet motorzni a 600-as gepeket kanyarba )
bor cucc mindenkepp kell, neha ha olyanja van a faszinak aki a palyara enged akkor a protektorba is belekot
Hi Balázs! Tudnál arról bővebbet mondani, mennyiből lehet kijönni a pannóniaringen? Az nekem is közelebb van, jóval! Egyeltalán érdemes kimenni Nsr 125-tel rá? Milyen cucc kell? Előre is köszi! Üdvözlettel: Barnabás farkasb@ntszki.hu
Láttam a pálya tervrajzát...hát elég ökörhugyozós
A 3,5 km-re ha jól emlékszem 18 kanyar + 2 sikán jut, szóval igen tornázós lesz, én már most elkezdek dolgozni az állóképességemen, kelleni fog a 900RR ide-oda dobálásához - 600-asok előnyben lesznek.
Még igen kezdeti stádiumban van a pálya, de nekem király lessz csak egy ugrás és ott leszek!
Sasfater adatokat nem tudsz róla hossz szeléesség kiszolgáló létesítmények stb?
Előre is kösz!
lunda... olvastad, hogy mit vakertam a másik topicon? nem az önmagam szórakoztatására tettem... /de mit izgatom én ezzel magam? Te ba*zod szét az életed, úgy teszed, ahogy akarod.../
Na ja, elég húzos a 15ropi naponta. Ráadásul ha az első versenyen perecelsz egy nagyot és nincs lehetőséged folytatni, akkor elbuktad a lét. A "hagyományos" nyíltnapok esetében meg kihagyod a további alkalmakat. Ezt meg én sajnos nem kockáztathatom meg.
Persze, tudom, azt is figyelembe kell venni, hogy a motorozás egy luxus-sport és igazából annak való, akinek van erre "játékpénze", így pl. 150+áfa a nevezési díjra + további tíz meg tízezrek gumira, benyára, idomokra stb... de akkor is!
aszondja hogy 6 nyiltnap + 6 versenynap az brutto 15625 forint / nap ... hát nemtudom
ebbe benne van a nyiltanpokon naponta délelőtt 4x20perc, délután 4x20perc gurulás
ehhez hozzájön a versenynapokon 30 perc szabadedzés, 30 perc időmérés és egy 10 körös verseny
kicsit lehuzo, de ha versenyezni akarsz amator szinten mas lehetoseg nincsen...egyelore
en ezt olvastam: "Minden bizonnyal a részvételi költség el fogja érni, vagy meg fogja haladni a napi 20.000.- Ft-ot!"
ehhez ugye meg hozzajon a gumma, meg a benya
Volna kedve valakinek némi bennfentes infót kilocsogni? Mondjuk hogy a jövőre a BROrganisation szervezésében induló ARAI kupa mekkora terhet jelent a brifkóra nézve? Tud valaki megközelítő számokat mondani?
Háát igen....,kimentünk de piszok hűvös idő volt.No persze a pályán nem fáztunk!
Terveztük 23.-át is de aztán nem mertük beválalni,mert az idő sem kedvezett ,meg közben befigyelt egy kis nátha is.
Szóval marad a március!
Fel kell hívni a ringet ,és ők megmondjákhogy felengednek e azok akik bérlik .
Általába igen 15 euró két óra tiszta körözés.
A motor jó csak jó gumik kellenek